visitor analyticsvisitor analytics

FETÖCÜLERİN OYUNUNU POLİS BOZDU

FETÖCÜLERİN OYUNUNU POLİS BOZDU
23 Temmuz 2016 Cumartesi 17:10

FETÖCÜLERİN OYUNUNU POLİS BOZDU

ISPARTA’DA FETÖ/PDY örgütüne yönelik düzenlenen soruşturmalarda Altınbaşak okulları da basıldı. Baskın sırasında okulun idarecileri tarafından evraklar apar topar yok edilmek istendi, fakat polis bu oyunu bozdu.

Altınbaşak okullarının yetkilileri evrakları kaçırmak istedi. Polis baskın yapmadan önce yetkili kişiler evraklarının yarısını imha etmeye çalışırken yarısını da çöp konteynırlarına attı. Polis ise bu evrakları ele geçirdi. Polisler evrakları poşetleyip götürürken, çok sayıda da kitap ele geçirildi.





 

 

Hak Var Adalet Var

Ali Güngör
25 Temmuz 2016 Pazartesi 00:24

Feto Kamu Kurumlarına Bu Kadar Luzumsuz Adam Yerleştirmiş Binlerce Bu kişiler devletden maaş alıyorlar ve sonrada vatanına ihanet ediyorlar.Şimdi inșallah Sayın devlet büyüklerimiz bu hainlerin mesleklerine son verip bu vatana gerçekden sahip çıkan kahramanlarımız atanır.Deve kesenler Araştırılmalı Basiretli kardeşim dogru söylüyosun Asıl Bunları Temizlemeli Altınbaşak fetocularla seçimlerde neler yaptılar inşallah hepsi gün yüzüne çıkacak

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Takiyyeci

Basiretli
24 Temmuz 2016 Pazar 15:51

Vatan hainleriyle masum ve suçsuz insanları iyi ayırt etmek lazım. Reisimizin Ispartaya emaneti Rahmetli belediye başkanımız Hasan Balaman ı aleyhinde yerden yere vuran kaybetmesi için büyük çaba gösteren, AKP nin kaybettiğinde deve kesen asıl paralel takiyyecileride unutmayalım.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Îhabet

Fethullah Gülen
24 Temmuz 2016 Pazar 02:29

Adam Gibi Çık Türk Milletinin Karşısına Ben Vatanıma ihanet Etdim DeKendi Milletime Sılah Sıkdım De Ey Feto Cesaretin Varsa Gel TürkiyeyeAhiretde Bukadar insanın Hakkı Üzerinde olacak.Nasıl Hesap Vereceksin.Allah Huzurunda Senin Bu Hayatda Herşeyin Yalan Dilerim Allahdan Seni Öģle Bir Zora Sokar Ölmekden Beter Olursun.Vatan Şehitlerinin Vallah Vebali Çok Büyükdür Yatağında Uykuların Zehir Olur.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla