visitor analyticsvisitor analytics

FETÖCÜLERİN KULLANDIĞI BYLOCK NEDİR?

FETÖCÜLERİN KULLANDIĞI  BYLOCK  NEDİR?
25 Ağustos 2016 Perşembe 15:21

FETÖCÜLERİN KULLANDIĞI BYLOCK NEDİR?

Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) mensuplarının kendi aralarında iletişim kurmak için kullandıkları By Lock uygulaması son günlerinmerak konusu oldu.15 Temmuz darbe girişimi ardından gündeme gelen Bylock uygulamasını FETÖ üyesi olan kişilerin kullandığı tespit edildi. FETÖ'cüler bu uygulama üzerinden birbirleriyle iletişim kurdukları gibi darbe girişimi sırasında da pek çok talimatın Bylock uygulaması üzerinden verildiği ortaya çıktı. Bylock (By Lock) uygulaması resmi olarak Google Play Store'da olmayan bir anlık mesajlaşma uygulamasıdır. By Lock uygulaması WhatsApp, Viber ve Tango uygulamalarındaki mantıkla çalışmaktadır. Ancak Bylock'un en büyük farkı şifreli ve kriptolu yazışmaların yapılmasına imkan sağlamasıdır. Bylock üzerinden yapılan yazışmalar sadece mesajı gönderen ve gönderilen mesajı alan kişiler tarafından, belirlenen şifre girildiği takdirde görülebilmektedir.

    Aksi halde Bylock üzerindeki yazışmaların okunması veya ele geçirilmesi kesinlikle mümkün değildir. Bylock uygulaması Android işletim sistemine sahip akıllı telefonlarda kullanılabilen bir kriptolu mesajlaşma uygulaması olarak da bilinmektedir. Cep telefonu mesajlaşma uygulama Bylock, kriptografik iletişim imkanı sağlıyor.Yani By Lock üzerinden gönderilip alınan mesajlar askeri düzeyde şifreleme kullanılarak bir nevi gizleniyor ve sadece mesajı gönderen ile mesajı alan kişi tarafından görülebiliyor. Askeri düzeyde şifreleme sistemine sahip olan Bylock App uygulaması internet üzerinden sadece .APK dosyası olarak indirilebiliyor.Uygulama Google uygulama politikalarına uymadığı için Google Play Store'da resmi olarak yayınlamıyor.

15 Agustos failleri tutuklansin!!

Seyma
22 Ekim 2016 Cumartesi 09:35

Allahinizi seviyorsaniz devlet büyüklerimiz! Bu uygulamayi bilmem ama cocugunuz okuluna gidiyordu, bankasinda paraniz vardi, boyaci adama sununla neden konustun, sendikada neden bulundunuz gibi suclarla insanlar Usak da hapislere düstü! Cok bilirim Ögretmenler ac kaldi is bulamadi da onlarin okullarinda calisti! Atansalardi calisirlarmiydi? Has fetocular hep atandi zaten!!! ELinizi vicdaniniza koyun! Cocuklar yetim kaldi kadinlar dul! Aylardir göz yaslari sel oldu BEN ALISAMIYORUM!!

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü

sdü
26 Ağustos 2016 Cuma 11:14

bu programı kullanmak suçsa yasaklasaydınız,

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

netten indirilebiliyor

bilişim
26 Ağustos 2016 Cuma 02:33

netten indirilemiyor deniyor ancak, google play store dan olmasa da başka sitelerden indirilebiliyor

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok güzelmiş

karton paşa
25 Ağustos 2016 Perşembe 19:48

vallaha anlatılan özellikleri çok güzelmş, şimdi insanlar bunu kullanınca neden suç olsun dam sevgilisiyle kullnabilir illa fettoş iblisi ile görüşmek şart mı, yarın watsup yada facebook ta aynı yasaklanırsa bir mantığı olabilir mi

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

300spartalı
25 Ağustos 2016 Perşembe 19:15

ergenekon balyoz dediler,yapmayın bu iş amerikanın cemaat aracılığıyla atatürkçü askerleri tasfiyesidir dedik,türkiye bağırsaklarını temizliyor dediniz,sorular çalınıyor cemaat müritlerini yerleştiriyor dedik,hocaefendi döngel bitsin bu hasret dediniz,taki oklar kendinize dönene kadar görmek duymak istemediniz,takiyyecisiniz,ikiyüzlüsünüz,allah sizi affetmeyecek.çorumuzun çocuğumuzun haklarını yiyenleri kolladınız hakkımız haram olsun hepinize,yaşasın mustafa kemal atatürk yaşasın cumhuriyet.

33 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralel yürüdük yollarda

Ampul
25 Ağustos 2016 Perşembe 16:30

cingen cingene catmadıkça gasnak boyna geçmezmiş.

19 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla