visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ/PDY OPERASYONUNDAN SON FOTOĞRAFLAR!

FETÖ/PDY OPERASYONUNDAN SON FOTOĞRAFLAR!
17 Mart 2016 Perşembe 22:32

Isparta merkezli 6 ilde yürütülen 'FETÖ/PDY' operasyonunda gözaltına alınan Süleyman Demirel Üniversitesi eski Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu'nun da aralarında bulunduğu 14 kişi tutuklandı. Tutuklananlar ise cezaevine gitmeden son kez sağlık kontrolünden geçirildiler.

Tutuklanan isimler arasında SDÜ’nün eski Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu, sözde örgütün Ege imamı olduğu ileri sürülen Osman Demirhan, eski rektör yardımcıları Hüseyin Akyıldız, Süleyman Seydi, SDÜ’nün eski bilgi işlem müdürü Halil Karakoç, eski Rektör Danışmanı Ali Yavuz, işadamları Bedri Ayhan, Özcan Pınarcı, Ahmet Tahir Bakal, Adem Demiralay, Mustafa Ardal, Rıza Şahin, Abdullah Nuri Yolcu, Muammer Görgeç tutuklandı. Eski Rektör Yardımcısı Prof. Dr. İskender Akkurt ile Eşref Çoban serbest bırakıldı.












sonunda ****a bastın

Sen iyi tanırsın beni
21 Mart 2016 Pazartesi 10:51

İbicioğlu 1997 yılında kendi evimden istediğin hava parasını (haracını) yiyemezsin demiştim bak dediğim oldu.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADALET İSTİYORUZ

SUÇSUZ GÜL GİBİ İNSANLARI ATTINIZ
18 Mart 2016 Cuma 15:45

Ali özsoy sus ağzını topla yoksa ben toplamasını bilirim suçsuz yere attolar zaten her biri pırlanta gibi insan alnı ak kameralara bile el sallayIP gülüyorlar gördüğün gibi nasıl olsa bi gün suçsuz oldukları çıkacak ve hem bu dünya da hem diğer dünya da çekecekler çeksinlerde inşallah

0 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok iyi adamdı

Ali özsoy
18 Mart 2016 Cuma 14:48

Şunu tanırım çok iyi adamdı, bunu tanırım çok kibar adamdı. Bu tür boş muhabbetleri bırakalım.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

nolcak şimdi

başarılı operasyon
18 Mart 2016 Cuma 13:58

hasan ibicioğlu nun nedir ki bu pozu çok komik olmuş cem yılmaz ın dediği gibi PINAR noldu ?

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorum

yasin
18 Mart 2016 Cuma 10:11

hüseyin akyıldızdan ders aldım çeko idi galiba pırlanta gibidir rektör yrd olduğu dönemde bile derse gelirdi ve cok kibar biriydi. Hasan ibicioğlu dekandı ozamnlar arkdaşların dersine girerdi onu da çok severlerdi serdar çiçek ve cabir doğandan ders aldım cabir hoca tarih dersine girdi harika bi insandır bi kkişi sevmem demez çokta bilgilidir. serdar çiçek çok bilgili başarılı birisiydi zor geçtim dersinden diğerlerini bilmem tanımam.

3 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

ve diğerleri

ebru hanım
18 Mart 2016 Cuma 09:15

ya nolmuş bunlara

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

..
18 Mart 2016 Cuma 08:00

GÜLÜN GÜLÜN CEZAEVİNDEDE BÖYLE GÜLEBELCEKMİSİN HÜKÜM GİYDİKTEN SONRA BAKALIM:)

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adamın dibiymiş :)))

Adanalı
18 Mart 2016 Cuma 06:42

Ömer hasan hoca adamın dibimidir???? dogru şuanda dibde görüyoruz o hocalıkdan başka her şeyi yaptı üniversitede birde sıkılmadan şimdiki yönetime laf etmişsin gelde sana anlatalım eski ile yeni arasındaki farkı neler oldugunu

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

eski rektor.

omer
18 Mart 2016 Cuma 00:32

hasan hoca adamin dibidir... yoneticilik ogrenmek istiyorsaniz ondan ogrenin ders alin..su anki yonetimde neler oluyor biliyormusunuzda konusuyorsunuz.. hangi gelen yonetim calismak istedigi insanlari secmedi, onemli olan hak yememek, eger yediyseler hesabi verirler, ama yemesine ragmen ortalikta dolasanlara ne demeli.

4 Beğendim
44 Beğenmedim
 
Yanıtla