29 Temmuz 2017 Cumartesi 14:45

FETÖ/PDY OPERASYONUNDA TUTUKLANAN 2 İŞ ADAMINA ŞOK!

FETÖ/PDY OPERASYONUNDA TUTUKLANAN 2 İŞ ADAMINA ŞOK!
31 Temmuz 2016 Pazar 15:43

FETÖ/PDY OPERASYONUNDA TUTUKLANAN 2 İŞ ADAMINA ŞOK!

ISPARTA’da düzenlenen FETÖ/PDY operasyonunun ardından tutuklanan İş Adamı Alper Bayhan ve Mustafa Ardal’a büyük şok. 2 tutuklunun şirketlerinin taşınmazları üzerine tedbir konuldu.

FETÖ/PDY davasına bakacak olan Isparta 2. Ağır Ceza Mahkemesi,tapuda satış ve ipotek tesisi gibi işlemler yapmaya çalıştığı belirtilen şirketlerinin taşınmazları üzerine tedbir koydu. Mahkemece tedbir kaldırılıncaya kadar bu şirketler taşınmazları üzerinde her hangi bir işlem yapamayacaklar.

Ayrıca pasaportlara ve taşınmazlara el konuldu. 


ÇAMUR AT İZİ KALSIN

Vatandaş Kemal'e cevap
02 Ağustos 2016 Salı 11:22

Metro'nun yeri devletinin yanıdır. İftira etmek kolay, bu şirkette çalışan binlerce kişinin vebalini almak zordur. Bu tarz itham edici yorumların kontrol edilmeden yayınlanması ayrıca üzücüdür.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

...
01 Ağustos 2016 Pazartesi 09:21

atı alan üsküdarı geçemez devletimiz herzaman hesabını sorar..

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

METRO İNŞAAT NERDE

vatandaş kemal
01 Ağustos 2016 Pazartesi 05:14

bu METRO inşaatın bir araştırılması lazım. bu şiketin kuleönündaki bahçe evinde paralel hep toplantı yaptı. şirketin FETÖ bağlantısı göz ardı edilmemeli.

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

..
01 Ağustos 2016 Pazartesi 00:09

Atı alan üsküdarı geçti.bunlar zaten kendi güvendiği akrabalarına devretmiştir. Ama yinede geç kalınmış değilbu akrabalar da iyi araştırılsın.

122 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla