visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ/PDY OPERASYONUNDA GÖZALTINA ALINAN ALİ İHSAN ALTINOK TUTUKLANDI

FETÖ/PDY OPERASYONUNDA GÖZALTINA ALINAN ALİ İHSAN ALTINOK TUTUKLANDI
26 Nisan 2016 Salı 16:52

ISPARTA merkezli 4 ilde düzenlenen Fethullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) operasyonu kapsamında gözaltına alınan İş adamı Ali İhsan Altınok tutuklandı.

ISPARTA merkezli 4 ilde düzenlenen Fethullahçı TerörÖrgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) operasyonu kapsamında gözaltınaalınan iş adamı Ali İhsan Altınok ile beraber Said Saygın tutuklandı.

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından başlatılanFETÖ/PDY operasyonu kapsamında Isparta Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve OrganizeSuçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, sabaha karşı Isparta, İstanbul,İzmir ve Ankara'da çok sayıda adrese eş zamanlı operasyon düzenledi. Operasyonkapsamında aralarında akademisyen ve işadamlarının da bulunduğu 23 şüpheligözaltına alındı.

Gözaltına alınanlardan iş adamı Ali İhsan Altınok ileberaber Said Saygın ifadelerinin alınmasının ardından sevk edildiklerimahkemece tutuklandı.

 

altı**** sonunuz hep aynı olacak

ettiğini çekersin
27 Nisan 2016 Çarşamba 15:36

efelikde bir yere kadar .............

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

cezasını çeksin

kim hatalı ise
27 Nisan 2016 Çarşamba 14:14

kim hata işledi ise cezalansın. 3 .dalga da sdü de ki eski tüm idareciler alınsın içeriye sorgulansın

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

keser

almanyalı
27 Nisan 2016 Çarşamba 11:56

bu işadamı, daha 2 seneye önceye kadar paralelcilerle birlikteydi, sonra baktıki bunlar zıvanadan çıktı dönme dolap gibi döndü ama yemezler, hak yerini, adalet yerini bulacak bir zamanlar yalakalık yaptığı eski bel. başkanının tapularını bir dosyada kendi adına tescil ettirip beklettiğini ıspartalı yetimler unutmadı.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İllaki adalet

Savlı
27 Nisan 2016 Çarşamba 10:12

Herkes şundan emin olsun ki, Isparta da paralel suçlamasından içeri alınacak en son kişi muhterem Ali İhsan abimizdir. Hatta ve hatta paralel yüzünden kendi öz evladı ile arası bozulan bir hayırsever kadirşinas bir abimizdir. Isparta da nerede hayır hasenat işi varsa bilin ki orada bu abimizin izini bulabilirsiniz. Ama yaradanın adaleti er veya geç tecelli edecektir. Biz buna güvenenlerdeniz. Ama özellikle yıllardan beri maddi ve manevi desteği ile ayakta duran ilim yuvası İmam hatipler yetim

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırsever

hayır hasenat
27 Nisan 2016 Çarşamba 09:40

Ali İhsan abiden falan ne istersiniz Allah aşkına. kendini hayır işlerine adamış mübarek bir adam. İlahi adalet illa ki tecelli edecek.

10 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla