visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ ÖRGÜT ÜYELERİNE TALİMAT VERDİ

FETÖ ÖRGÜT ÜYELERİNE TALİMAT VERDİ
01 Eylül 2016 Perşembe 10:30

FETÖ ÖRGÜT ÜYELERİNE TALİMAT VERDİ

FETÖ elebaşı Gülen, örgütten kopuşların hızlanacağı endişesiyle, sosyal medya üzerinden ilettiği mesajda, örgüt üyelerine medyayı takip etmemeleri talimatı verdi.

FETÖ elebaşı Fetullah Gülen, sohbet görünümü altında sosyal medya üzerinden ilettiği 28 Ağustos 2016 tarihli video mesajında, üyelerini haber izlemek ya da okumaktan uzak durmaya çağırdı.

Yeni Şafak gazetesinin haberinde medyadaki gerçeklerin örgütten kopuşları hızlandıracağından endişelendiği görülen Gülen, üyelerine şu ifadelerle seslendi:

"Yüzünü onlara kulak verir, onlara dinler, bir yönüyle bir şeyleri onlara okumaya çalışırsanız onlardan gelen çok rahatsız edici şeyler gelir size çarpar. Bu açıdan falan şöyle demiş, filan şöyle demiş, bütün bunlar bu güftuguya (dedikodu) karşı, böyle dedikodularla iştigal ederseniz zihin dünyanız düşünce ve tefekkür dünyanız bunlarla meşgul olur. Zihin dünyanız bunlarla meşgul olur."

Gülen, "güftugu" olarak nitelediği haberlerin birkaç kişi tarafından takip edilmesinin yeterli olacağını belirttiği talimatında, "Elden geldiğince bir iki insan güftuguyu takibe vazifelendirilebilir. Onlar takip ederler. Kuzu koyun kurda kaptırılmasın. Ezhanı nezihe, onların kuruntusu ile kirlenmesin" ifadelerini kullandı.

 

15 TEMMUZ YULARINDAN BOŞALANLAR

NOVA
04 Eylül 2016 Pazar 00:55

30 YILDIR GURBETTEYİM AMA İRTİBATIM DEVAM EDİYOR. 15 TEMMUZ SONRASI YULARINDAN TASMASINDAN KURTULUP ISPARTA SOKAKLARINDA SERBEST DOLAŞAN FETÖ KÖPEKLERİNİN VARLIĞINI DUYMAKTAYIM. HİMMETCİLERİN TOPLANDIĞI YOK SADECE DEVLET MEMURLARINDAN ALINANLAR VAR. HEMŞERİŞERİME SESLENİYORUM BIRAKIN ARTIK BANA DEĞMEYEN YILAN BİN YIL YAŞASIN DÜŞÜNCESİNİ. HAİN KARDEŞİNİZ İSE TESLİM EDİN ADALETE.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

..
01 Eylül 2016 Perşembe 19:30

fetöye bugün ençok küfredenlere bakın dün biz ergenekon amerikancı fetullahçı bir harekettir derken,hocaefendiye fetö diyemezsiniz diyorlardı kpss soruları polislik soruları çalınıyor derken her taşın altında cemaat aramayın siz paranoyaksınız diyorlardı,ikiyüzlüsünüz sahtesiniz,takiyyecisiniz,din iman allah kitap deyip malı ****ürüyosunuz,yaşasın atatürk cumhuriyeti.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

...
01 Eylül 2016 Perşembe 17:08

Idamini yapsınlar artık şunun, daha ne bekliyoruz. Kendim gidip oldurucem yoksa. Onca insanın katili köpek canin cehenneme inşallah bunca kötülük yap sonra bir konuş. Biri bunu durdursun artık yeterr

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

köpek

.....
01 Eylül 2016 Perşembe 17:05

Halen ne diyor köpek evladı. Gebersin inşallah domuz pislik

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ibn FG

Kara ağaç
01 Eylül 2016 Perşembe 15:56

Senin peşinden koşanlar a aciyorum be. Sumuklu it. Vatan haini.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eto

Feto
01 Eylül 2016 Perşembe 15:07

Mal gibi adamlar yetistirmeye devam mi feto. Adansan ulkene don. Hainlerrr

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yayınla

Yayınla
01 Eylül 2016 Perşembe 14:42

Bu orrospu çocuğu fetos u öldürmek için tetikçi bile olabilirim allah vatanimizi milletimizi bu **** kurularindan korusun

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AS

AS
01 Eylül 2016 Perşembe 12:49

BU HAY...VANIN SURATINA BAKINCA TUVALETİN DELİĞİ AKLIMA GELİYOR.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİLELİM YANİ

KİM BU SİGORTA ŞİRKETİ
01 Eylül 2016 Perşembe 12:47

KARDEŞLER AÇIK AÇIK YAZIN BİLELİM BU FETÖCÜ SEREFSİZ ESNAFLARI.KORKMAYA GEREK YOK.CUMHURBAŞKANIMIZ NE DEDİ.BUNLARI BU FETÖCÜLERİ TEŞHİR EDİN BÜTÜN ÜLKE BİLDİN ÖĞRENSİN DEDİ.BU YÜZDEN KORKMAYA GEREK YOK YANİ.HALADA BUNCA ŞEHİDE BUNCA ZULME BUNCA ZARARA KARŞIN HALADA FETÖNÜN DAŞŞ...AK..LARINI YALAMAYA DEVAVAM EDEN ŞER..EFSİZ...LER VARSA BUNLARIN AVR..ADI..NI GÖT..Sİ....K.FETÖCÜ BİR YORUM YAZMIŞ.DEMİŞKİ HİZMETİN PARASI BİTSE BİLE HANIMLARIMIZ BOŞUNAMI DURUYOR DİYOR.GAV.AT ADİ HAY..VANLAR...

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aklını kiraya veren ruh hastası şizofrenler

Akıl kimde?
01 Eylül 2016 Perşembe 12:04

Kendini mehdi zanneden bu şizofrene inanan ve yolundan gidenler de şizofrenik birer vakadır.

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

....
01 Eylül 2016 Perşembe 11:53

BU TERÖRİST İN SURATINA BAKINCA,FETÖDEN AÇIĞA ALINANLAR VE FETÖDEN TUTUKLANANLARA HİÇ ACIYASIM GELMİYOR..ÇÜNKÜ ÇOK CANIMIZ YANDI ÇOKK.

43 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAY

VAN HERİF
01 Eylül 2016 Perşembe 11:50

SENİN SUR..ATINA TÜKÜREYİM..GAH..PE ÇOCU..ĞU

33 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

KARDEŞLER

GÜVEN GÜVEN
01 Eylül 2016 Perşembe 11:49

BU FETÖCÜ ŞİRKETLER VAR.ESNAFLAR VAR.ADINI DEĞİŞTİREN SİGORTA ŞİRKETLERİ VAR.HALI SARAYI CİVARINDA FETÖCÜ ESNAFLAR VAR.LÜTFEN BU TERÖRE DESTEK VEREN FETÖCÜ ESNAFLARDAN ALIŞVERİŞ VE HİZMET SATIN ALMAYIN.ÇÜNKÜ VEBALİ ÇOK BÜYÜK.BANANE KARDEŞİM BEN ANLAMAM DERSEN 250 ŞEHİT VE 2500 YARALININ VEBALİ GÜNAHI BOYNUNA OLUR.HUZURUN KAÇAR.BU GERÇEK YANİ..

42 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

orçocuş

fetöşş
01 Eylül 2016 Perşembe 11:45

su surata bak. a..m..k..suratına sıç..tığım hay...van kılığına girmiş törörist.bu pisliğe hizmet edenlerede aynen geçerli..

39 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yuhh

se
01 Eylül 2016 Perşembe 10:57

bu herif hala konuşuyor mu. Bu millete yaptığınız ihanet artık yeter.

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla