visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ OPERASYONUNDA ŞOK EDEN GELİŞME

FETÖ OPERASYONUNDA ŞOK EDEN GELİŞME
19 Ekim 2016 Çarşamba 10:56

FETÖ OPERASYONUNDA ŞOK EDEN GELİŞME

Isparta’daki IYAŞ Park AVM’nin Yönetim Kurulu Başkanı Bahattin Şenol tutuklanınca Hakan Şükür’ün hisseleri ortaya çıktı. Polis himmet için toplanan kurbanlıkların AVM marketinde satıldığı bilgisine ulaştı

Isparta'da FETÖ soruşturması kapsamında gözaltına alınan kentin önemli iş adamlarının da aralarında bulunduğu 37 zanlıdan 9'u hakim karşısına çıktı. Operasyonla birlikte FETÖ firarisi Hakan Şükür'ün de Isparta ile ilişkisi ortaya çıktı. Hakim karşısına çıkanlardan Isparta'nın tek AVM'si olan Iyaş Park AVM'nin Yönetim Kurulu Başkanı Bahattin Şenol da tutuklandı.Şenol'la birlikte iş adamları Mehmet Ali Işık, Mustafa Yaşar Sarman, HasanTelli, İrfan Boztepe, Mehmet Tokay ve Mustafa Karatuğ da tutuklandı.Gözaltındaki 28 iş adamının işlemleri de sürüyor.

GELİR PENSİLVANYA'YA

Zanlıların sorgulamalarında ilginç bulgular tespit edildi. Iyaş Park AVM'de yapılan incelemede Bahattin Şenol'un firari Hakan Şükür'ü şirkete ortak yaptığı belirlendi. Şükür'ün hissesine düşen payların tamamını Pensilvanya'ya gönderdiği ifade edildi. Şükür'ün bu ortaklığı ile birlikte Isparta'da kurulan düzenle vatandaşlardan toplanan kurbanlıkların terör örgütü için nasıl iç edildiğinin izine de ulaşıldı.

AVM'DE SATILDI

Örgüt üyelerinin Ispartalılardan himmet için topladıkları kurbanlıkları ihtiyaç sahiplerine dağıtmak yerine Iyaş Park AVM'nin soğuk hava deposunda sakladığı tespit edildi. FETÖ üyelerinin, kurbanlıkları Iyaş Park AVM'nin Yönetim Kurulu Başkanı Bahattin Şenol'un bilgisi dahilinde depoda beklettikten sonra AVM'nin marketinde satışa çıkararak terör örgütüne finans sağlandığı ortaya çıktı. Zanlıların itirafçı olarak ifade verdikleri ve bilgilere bu sayede ulaşıldığı ileri sürüldü.

 Haber kaynak sabah gazetesi

İŞTE O  HABER 

yazık

fikri
20 Ekim 2016 Perşembe 23:48

eğer bu iddialar doğru ise yazıklar olsun,Allah belanızı versin.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kurban

guven bıttı
20 Ekim 2016 Perşembe 09:42

Tümden kurban bağişlamak azizi nesinlik miş,anladınız yani..Kesecen görecen dağitacan.100 adanan kurbanın ancak 10 tanesi ibadeti yerine geliyor.yapabiliyorsan hayırını direk yap,alan bılmesin seni.Dakıkalarca poz verirek yapılan yardım -hayır,cahil aldatmaca, insan rencide etmektir.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

menderes tüzün
20 Ekim 2016 Perşembe 01:09

Tarkan bey sende bilirsinki eski kayın babanız şaban beyle yaşla ilgili bazı gerçekleri genel kurulda söylemeniz üzere tehdit edilmiştiniz yıllar önce hatırlarsanız asıl fetoculara ****den destekleyen AKP il başkanı osman zabunun üzerine gidilirse herşey net çözülecektir kendisinin hukukçu olarak fetoya ait derneğe üye olduğu gerçeği ni göreceksiniz biraz araşyıtrın yeterli olacaktır saygılar

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kayyum
19 Ekim 2016 Çarşamba 22:48

Kayyum atanmalı ve bugüne kadar dönen bütün dolaplar ortaya çıkmalı

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MILLI BIRLIK ÜLKENIN YARINLARINI INSAA ETMEK!

MILLETCE HEP BERABER
19 Ekim 2016 Çarşamba 19:17

SU VEYA BU AILE ÜLKEYI ISGAL EDECEGINE BINLERCE ORTAGI OLAN IYAS VB KURUMLARLA MILLETIMIZ AYAGA KALKMALI! FABRIKALARIMIZIDA BU SEKILDE KOOPARATIF YOLUYLA KURUP EMPERYALIST SÖMÜRGECI VE ISBIRLIKCILERINI ISGALCILERI ÜLKEMIZDEN SOMSUZA KADAR KOVMALIYIZ! HER ALANDA MILLI BIRLIKTELIGIMIZI KURARAK ÜLKEMIZI HÜRRIYETINI VE DEVAMINI SAGLIYABILIRIZ ÜLKEMIZIN VE DEVLETIMIZIN!

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SANMAKI HER ZAMAN SUCLULAR GIRER!

HADI ORADAN IFTIRACILAR SIZIII!
19 Ekim 2016 Çarşamba 17:50

SANMAKI HER ZAMAN SUCLULAR GIRER ; YUSUF MISALI YATMAYI DENE! BU ADAM MILLI ADAM ; MILLETI ICIN MEMLEKETI ICIN ELINDEN GELENI YAPTI! IYAS ALIS VERIS MERKEZIYLE BASLADI, VE GÜNDEN GÜNE BÜYÜTTÜ IYASI! IYAS HISSELERI 10000dm IDI ; BU GÜN 1250€ DEGERINE KENDI KENDINE DEGER KAZANMADI! BU EKIP CALISTI BASARDI; IYAS HISSELERI DEGER KAZANDI VE IYAS BÜYÜDÜ; ISPARTADA ÖZELLESTIRILEN BIR COK SEYIN MILLETIMIZDE KALMASINI SAGLADI! ELIN YABANCISI GELIP MILLI KAYNAKLARINI ALIRKEN O MILLETLE IS BIRLII YAPTI!

6 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

Enayı

Yurt sever
19 Ekim 2016 Çarşamba 17:14

Be kardesim madem haklısınız neden tutuklandı sayın babattin şenol madem suçu yok, vatansever eden o. Siz kendini akıllı sanan iyaş yönetimi, soruyorum size biz enayimiyiz

14 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

YENI DÜNYA; TEK DÜNYA TEK TIP INSAN!

YARISTIR/SAVASTIR/ MALI GÖTÜR
19 Ekim 2016 Çarşamba 17:08

EMPERYALLERIN YENI DÜNYA TEK DÜNYA, TEK INSAN EN ÖNEMLISI TEK SERMAYE PROJESINE HER OLUSUM BILEREK VEYA BILMIYEREK DESTEK VERIYOR! FETÖNÜN BÜTÜN DÜNYADA OKULLARI VE BAGLILARI KENDI BASINA YAPABLECEGI BIR SEYMI; GENE AVRPADA ISLAMIYETI RESMI DIN KABUL EDECEGIZ DIYEREK, AVRUPADAKI MÜSLÜMANLARI KENDI ISTEDIKLERI BIR MÜSLÜMANLIK MODELIYLE ASIMILE YOK ETMENIN ÖN ADIMI! MÜSLÜMAN OLMIYAN ISLAM PROFLARI IS BASINDA! MILLIOLAN HERSEYIN VE MILLI SERMAYENIN YOK EDILIP HALKIN FAKIRLESMESI BU PROJENIN DEVAMI

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ASAGIDADA HALKI BIRBIRINE DÜSÜREN EMPERYALLERIN

YENI DÜNYA MODELI????
19 Ekim 2016 Çarşamba 16:52

KÜRESEL SERMAYE TEK TIP DÜNYA VE TEK TIP INSAN PROGRAMINI BÜTÜN DÜNYADA AYNI ANDA UYGULAMIYA KOYDU! PROJE COK YÖNLÜ! KITLELER KENDI INANCLARI HOBILERI VE IDOOLIZMLERI ICERISINDE YOZLASTIRILACAK! BU HER ALANDA KENDI ÖZGÜ YAPILACAK; CEMEATLER. INANCLAR, SIVIL TOPLUMLAR RESMI KABUL GÖRECEK; TABI KARSILIGINDA BAGLILARINI ÜYELERINI ONLARIN TEK SARTELIYLE HAREKET EDECEK BAGLILAR OLACAK! MÜMKÜNSE HALKLAR FAKIRLESTIRILIP KENDILERINE BAGIMLI OLACAK! HEPSININ MERKEZINDE OLANLAR MALI BERABER PAYLASACAK!!!!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BELLEKLERIMIZ GAZETE KÜPÜRÜ ARSIVI ADETA!

vatandas
19 Ekim 2016 Çarşamba 16:40

GAZETELER HALKIN SESI OLMALI VE HAKKI SÖYLEMELIKI ÜLKE ADALET VE HUZUR OLSUN! GAZETELER GÜCÜN YADA EMPERYALLERIN SERMAYENIN SESI OLUNCA ÜLKE HER ZAMAN GERILER! HIC UNUTMADI BELLEKLERIMIZ 28 SUBAT MANSETLERINI ALI KALKANCILAR, FADIME SAHINLER, GENE FETÖNÜN YURT DISINA KACTIGI MANSETLERI AGLIYAN SÜMÜKLÜ; SONRA AKP IKTIDARI ve MANSETLER MUHTEREM HOCA EFENDI, HIZMET, CEMEAT VB YAGLAMALAR; MUHTEREME DOKUNAN YANIYORDU, MANSETLER BU DEFA BALYOZ ERGENEKON ITIRAFCILAR, KAYYUM ATANIP UZAN GRUBU VB....

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

...............

oktay
19 Ekim 2016 Çarşamba 16:32

İyaş a.ş ıspartanın kalbidir gerek iş imkanlarıyla gerekse yaptıgı hizmetlerle 2000 ortaklı bir ailedir kulaktan duyma asılsız haberlere inanmayalım ne cabuk unuttuk iyaş marketi,avm yi atıl vaziyette olan kongre ve oteli yenıden restore ederek ıspartamıza kazandırdıgını ve yaptıgı yatırımlarla yuzlerce kişiye iş istihdamı sagladıgını herkesi sağduyulu olmaya davet ediyorum.

5 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

NASIL IFTIRA EDECEKLERINI SASTI SASKINLAR!

vatandas
19 Ekim 2016 Çarşamba 16:26

SACMALARDAN SECMELER YAPMISSIN; KÖY BAKKALI GIBI DEDIGIN YER ISTE ISPARTALININ YANI DEMEKKI KÖYLÜNÜN IHTIYACINA CEVAP VERDI! O KADAR SACMALAMAYA BASLAMISSINIZKI KARAR VERIN CAMUR ATMADAN ÖNCE FETÖMÜ IYAS´I FINANS ETTI ; YOK IYAS´MI FETÖYÜ FNANS ETTI ! ISTE ALLAH YALANINIZI BÖYLE BACAGINIZA DOLAR! GALIBA DARVBECILERE YAPTIGIM BEDDUALAT TUTMAYA BASLAI!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

****en

namık
19 Ekim 2016 Çarşamba 15:56

arkadaşlar doğru gazete haberi kanıt sayılmaz ama düşünmek lazım. ıyaş batmak üzereyken,köy bakkalı gibi olan marketi iş yapmazken.son yıllarda nasıl bu kadar çabuk büyüdü???? antalyaya açtıkları market battı,dinara açtıkları battı ama admalar aha da büyüyerek çıktı.son 5-10 yılda aniden parayı vuran bütün şirketleri,iş adamlarını araştırsınlar

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalıya

allahın adaleti
19 Ekim 2016 Çarşamba 15:49

sadece demokrasi nöbetleri olsa dersinki kendini kamufle ediyor ama darbe gecesi cumhurbaşkanımızın sokaklara cıkın demesiyle beraber cumhurbaşkanımızın resmi oraya asıldı o gün meydanlarda olan her kez şahittir buna ve bu yalan haber niye yapıldı daha iyaşparkta polis araması yapılmamasına rahmen yapılmış gibi gösterip kanıtlandı denmesi çok garip yoksa haber hazırdıda allah tarafından oyunları bozulduda yanlışlıkla haberi erkenmi koydular allahın adaleti allah oyun bozanların en hayırlısıdır

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

DARBECILER KENDILERINE YAPILAN DUAYI BEGENMIYOR!

DIKKAT DIKKAT!
19 Ekim 2016 Çarşamba 15:37

BEN BU GÜN BU YORUMLARDA EMIN OLUYORUMKI ; BUNLAR DARBECILERIN DEGIL MILLI VE YERLI SERMAYEYE SAVAS ACMISLAR KLAVYELERI BASINDA ! EGER DARBECILERIN SAFINDAYSANIZ ALLAH BIN BELANIZI VERSIN SIZIN GIBI VATAN HAINLERININ! ISPARTALI UYAN ELINDE YERLI VE BINLERCE HALKIN OLAN NE KALDI SAHIP CIK SERMAYENE! BENIM BIR KURUSUM YOK AMA HER ZAMAN MEMNUNIYETLE ALIS VERIS YAPTIGIM KOOPARATIF HALKOLUSUMLARI TERCIHIMDIR ! SADECE CALISANLARIN DEGIL BINLERCE DUL YETIM COCUK HISSEDARI VAR IYASIN!

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vicdansızlar

ıspartalıyım!
19 Ekim 2016 Çarşamba 15:34

burda herkes konuşuyor kardeşim. klavyesi olan yazıyor. belge yok, kanıt yok sadece kulaktan dolma şeyler. Allah kim bu darbenin içindeyse vatana ihanet ettiyse belasını versin. Şu anda demek istediğim Bahattin Şenola destek vermek değil, Ispartaya ait olan bi şirkete sahip çıkmamız gerektiğini anlatmak. 2000 kusur ortağın ve yüzlerce çalışanın hakkını savunmak. Gitmeyin demek kolay, olanlardan bi haber çalışanları düşünün.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

vicdansızlar

ıspartalıyım!
19 Ekim 2016 Çarşamba 15:28

kayyum atanır mı atanmaz mı o devletimizin bileceği iş. Allah herkesin hakkında hayırlısını versin. Ama biz yorum yaparken biraz daha sağduyulu olalım orda yüzlerce insan çalışıyor gitmeyelim demek yüzlerce insanın binlerce bakmakla yükümlüğü olduğu insana ekmek ****ürememesi demek. Provakasyon yapmayın ve yaptırmayın! Sahışlar kurumları bu tarz belgesiz yazılan haberlerle etkilememeli. boşuna vebale girmeyin, yakışmaz.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DUAYI BEGENMIYEN DARBECI TAKIYYECILER!!!!!

vatandas
19 Ekim 2016 Çarşamba 15:28

DARBECILERE BEDDUA EDIYORUM ; DARBECILER BEGENMIYOR! ACABA IYAS´IN KARSISINDA OLAN BU KADAR YORUMCU, DARBECILERIN SAFINDADA O YÜZDENMI BEGENEMIYORLAR DARBECILERE YAPILAN BEDDUAYI !!! DARBECI DEGILSENIZ O DUAYA 10000 HATTA 10000000 LARCA AMIN BEKLIYORUZ VATANDAS OLARAK HAYDI BUYRUN GÖRELIM RENGINIZI !!!!! EEE ISTE O YORUMA COKCA BEGENI GELMIYORSA DARBECILER KILAVYE BASINDA OLDUGUNUN ISPATIDIR !!!!! BOMBA32 SÜPERSINIZ ANINDA YAYIMLIYORSUNUZ YORUMLARIMIZI TESEKKÜRLER!!!!!!

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vicdansızlar

ıspartalıyım!
19 Ekim 2016 Çarşamba 15:19

meselenin de dediği gibi bi ıspartalı olarak yiğidi öldürelim ama hakkını verelim. Yağmurda çamurda demokrasi nöbetinde ISparta nın belediyesi, şirketleri, firmaları yokken hiç durmadan kumanya dağıtmadı mı bizimle beraber beklemedi mi? Led reklamda aralıksız demokrasi nöbetine destek vermedi mi? Bu ISparta Halkı darbe gecesi Iyaşpark Otel resepsiyonunda yatmadı mı! Ispartalı Iyaşa sahip çık! Bu şirket senin!

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

bagışlar

ahmet ali ak
19 Ekim 2016 Çarşamba 15:16

ortaklarına kar dagıtmadıgı yıllarda feto ya 150.000 tl bagış yapması bile bunların ne mal oldugunu gösteriyor... sen kinim parasını kime bagışlıyorsun...ortakların ahını aldın....

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

DARBECILERE DESTEGI OLMIYAN AMIN DER O DUAYA!

vatandas
19 Ekim 2016 Çarşamba 14:56

IYASI ELE GECIRIR BATIRIRLARSA ; ISTE O ZAMAN BU DARBENIN MILLETE OLDUGU GÜN ISIGI GIBI ORTAYA CIKAR; AYRICA BEDDUA BELIRLI KISI YADA KURUMA DEGIL; DARBE YAPAN VE ÜLKEMIZ MILLETIMIZ ALEYHINE SINSI PLANLARI OLANLAR ICIN! O YÜZDEN BÖYLE BIR DARBE ICRAATININ ICINDE DEGILSEN GÖNÜL RAHATLIGIYLA AMIN DIYEBILIRSIN! AYRICA YORUMLARA IYAS KARSITI OYLAMA KULLANANLARDANDA GERCEKTEN DARBE KARSITLARIYSA BU DUAYA YÜKSEKCE BEGENI BEKLIYORUM ; AKSI TAKTIRDE GERCEKTE DARBECILERDENDIR KENDILERI!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla