visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ OPERASYONUNDA FLAŞ GELİŞME 15 KİŞİ SERBEST BIRAKILDI

FETÖ OPERASYONUNDA FLAŞ GELİŞME 15 KİŞİ SERBEST BIRAKILDI
01 Ekim 2016 Cumartesi 00:14

FETÖ OPERASYONUNDA FLAŞ GELİŞME 15 KİŞİ SERBEST BIRAKILDI

15 Temmuz Darbe kalkışmasının ardından FETÖ terör örgütü soruşturması kapsamında Eğirdir'de dün yapılan operasyonlar sonucu 15 kişi gözaltına alınmıştı. Emniyetteki sorgularının ardından gözaltına alınan ve çoğunun öğretmen olduğu şahıslar bugün çıkarıldıkları mahkemede serbest bırakıldılar.

İŞTE SERBEST BIRAKILAN ŞAHISLAR

M. A. A. T. Z. K. Ş.T. A.K. M.T. S.A. M.D. T.K. R.E. S.T. O.O. H.K.

isim yaz la isim

isim yaz
03 Ekim 2016 Pazartesi 16:45

isim yazında adamlar alnının akıyla ortalıkta gezsinler değilse paralelci olmasalar bile ömür boyu bu lekeyle kalırlar ortada.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Açık açık yazın

Yazık
03 Ekim 2016 Pazartesi 09:20

Tutukluluk haberlerini flaş haber olarak veriyorsunuz. Birazdan, bekleyin gibi başlıklarla. Serbest kalınca baş harflerini yayınlıyorsunuz. Bu mudur?

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

ısparta
01 Ekim 2016 Cumartesi 13:35

yargılanacaksınız,fetö'ye yardım ve yataklık edenlerde ergenekon balyoz'a destek verip 15 temmuz darbesinin zeminini hazırlayanlarda,atatürk ve cumhuriyet'e ihanet ve nankörlük eden,türklüğü ve tarihini sadece üç beş osmanlı padişahı devriyle sınırlı sananlarda,halkı din iman deyip kandırıp ceplerini dolduranlarda yargılanacak.sizi gidi fetö'cü ve destekçileri sizi ,hepiniz ordaydınız ulaaannn

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsimler nerede?

Aygül
01 Ekim 2016 Cumartesi 09:43

Tutuklananları yayınlıyorsunuz serbest kalanlarıda açıkça yazın ki kim suçlu kim suçsuz herkes öğrensin..

15 Beğendim
0 Beğenmedim