visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ EĞİTİM KURUMLARINDA TEMİZLİK DEVAM EDİYOR

FETÖ EĞİTİM KURUMLARINDA TEMİZLİK DEVAM EDİYOR
21 Temmuz 2016 Perşembe 18:09

FETÖ EĞİTİM KURUMLARINDA TEMİZLİK DEVAM EDİYOR

Isparta Belediyesi’ne bağlı zabıta ekipleri akşam üstü saatlerinde Cumhuriyet Caddesi'nde ‘paralel yapı temizliğine‘ başladı: DarbeciFetö Terör Örgütüne bağlı olduğu bilinen Körfez dershanelerinin reklam tabelaları indirildi! Yönetmeliğe göre, sökme masrafları da reklam sahibine fatura edilecek.

Ekipler, saat bugün saat 17:10 civarında itfaiyenin de yardımıyla Cumhuriyet Caddesi’ndeki İmamzade iş Hanı’nın beş ve altıncı katında bulunan dershanenin tabelalarını sökmeye başladı. Sabah saat 18:10'a kadar süren işlemlerde yol cadde boyunca trafiğe kapatıldı.

Zabıta Müdürlüğü yetkilileri, tabelaların yasal olmadığı için söküldüğünü belirtti. Yetkililer, aynı iş hanında bulunan ve yine izin alınmadan takılan diğer tabelalarının da bu gece kaldırılacağını belirttiler.

Masraf faturası gidecek

Isparta Belediyesi Reklam İlan ve Tanıtım Yönetmeliği’nin reklam panolarına dair kuralları belirleyen 22’nci maddesinde, “Her bir tabela için ayrı ayrı izin alınır, müracaat izin sayılmaz, izin alınmadan hiçbirsuretle reklam ve tanıtım uygulaması yapılamaz, bu tür uygulamalar tebligata gerek kalmaksızın Belediye Zabıta Müdürlüğü tarafından oluşturulan ekiplerce Belediye adına resen kaldırılır veya kaldırtılır” deniliyor.

Yönetmelikte söz konusu panoların verilecek süre içinde yerine getirilmemesi halinde görsel ve çevresel kirliliğe neden olmayacak şekilde ilgili belediye tarafından kaldırılacağı ve masrafın da yüzde 20 fazlasıyla reklam sahibinden tahsil edileceği öngörülüyor.


2011 de topladıkları kurban etlerini satmışlar

Senem
22 Temmuz 2016 Cuma 12:19

Alçak adiler 2011 de halktan topladıkları kurban etlerini bir esnafa (pideciye) sattırıp Asya Bankasına parasını yatırmışlar. Halktan topladıkları kurban paralarını da yalan videolar gösterip aslında Amerikaya yollamışlar. Orada her kiliseye, havralara, millet vekillerine para yağdırmış alçaklar. Az ülkemize Amerikalı getirip gezdirdiler. Nerden geldi o paralar?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zengin esnaflar

esnaflar
22 Temmuz 2016 Cuma 12:16

bunlar nerede para var ve nerede yöneticilik var onları buldular ve onları sohbet gruplarına alıp Amerikaya HİMMET TOPLADILAR. Isparta da Isıkkent, Batikent ve Çayboyu Mahallelerinde oturuan zengiler özellikle SARRAFLAR () gibileri. Bunların hanımları hala ****arda **** **** sohbet yapıyorlar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

susma

esnaf
22 Temmuz 2016 Cuma 10:12

barla daki otel de bunlara ait ıspartada birçok esnaf var bunların hepsinin ifşa edilmesi lazım susmak vatana ihanettir

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bak hele şunlara

rengin
22 Temmuz 2016 Cuma 01:44

Öğretmenler arasında ve özellike SDÜ de eskiden beri kendini BEN ESKİ SOLAKLARDANIM, SOL KÖKENLİYİM, HATTA ALKOL ALIRIM diyenlere dikkat etmek lazım. Onlar gizlenmiş, kendilerine öğle emir verilmiş ve eğitilmiş kripto FETÖ cilerdir. Onlar sol görüşlülerle görüşürler, oturur kalkar, konuşurlar ve eşleri de açıktır. Çoculkarı genelde TED kollejine gider ve ortalıkta konuşup iftira yayarlar. Bazıları iyi solcu, ılımlı solcu olarak bilinir.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla