visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ DURUŞMASINDAN SON DAKİKA

FETÖ DURUŞMASINDAN SON DAKİKA
11 Ocak 2017 Çarşamba 16:09

FETÖ DURUŞMASINDAN SON DAKİKA

ISPARTA'da geçen yıl mart ayında başlatılan FETÖ/PDY soruşturması kapsamında, Fethullah Gülen ile eski Isparta Valisi Memduh Oğuz,eski Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu'nunda aralarında bulunduğu 130 sanıklı davaya tanıkların dinlenmesiyle devam edildi.

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından geçen mart ayında başlatılan FETÖ/PDY operasyonunun ardından haklarında 'silahlı terör örgütü kurma ve yönetme', 'silahlı terör örgütüne üye olma', 'hukuka aykırı kişisel verileri kaydetme', 'şantaj', 'özel hayatın gizliliğini ihlal', 'resmi belgede sahtecilik', 'zimmet', 'icbar suretiyle irtikap', 'görevi kötüye kullanma','6415 sayılı Terörizmin Finansmanının Önlenmesi hakkındaki kanuna muhalefet' ve'kişisel verileri hukuka aykırı olarak ele geçirmek ve yaymak' suçlamalarıyla dava açılan 48'i tutuklu, 76'sı tutuksuz, Fethullah Gülen ile birlikte 6'sı firari toplam 130 sanığın yargılanmasına bugün de devam edildi.

Isparta 2'inci Ağır Ceza Mahkemesi'ndeki duruşmaya tutuklu ve bazı tutuksuz sanıklar katıldı.

Tanıkların ifadelerinin ardından Savcı mütaalısını verdi. Tüm sanıkların tutukluluklarının devamına karar verildi. 

Hiç kimse aptal değil

Üniversite
12 Ocak 2017 Perşembe 10:07

Sayın Cumhurbaşkanımız Reisimiz Recep Tayyip Erdoğan “Su uyur Fetö uyumaz” diyerek Fetö konusunda bizi uyanık olmaya teşvik ederken, öbür taraftan SDÜ Rektörü İlker Çarıkçı’nın “Hainlerin kökünü temizledik” çıkışı ve Fetö tutuklusu hain Hasan İbicioğlu’nu emeklilikle ödüllendirmesi, Fetöyle mücadele ettiğini söyleyen bir rektörün yapacağı işler olabilir mi?

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖ

SDÜ
11 Ocak 2017 Çarşamba 23:07

Ey SDÜ yönetimi. Yok öyle kandırmaca iş. Asıl Fetö ile mücadele edeceğine abidik gubidik bahanelerle masum insanları uzaklaştır, şu kadar kişi açığa aldım diye birde medyaya reklam ver. Arka planda asıl FETÖ kadrosunu gizle.

33 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maskeler düşüyor

1453
11 Ocak 2017 Çarşamba 22:16

Az kaldı, yakında SDÜ'deki pensilvanyalılara şok baskınlar yapılacak..

16 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalvacli
11 Ocak 2017 Çarşamba 19:21

Hüseyin hoca karaagactaki yalakalarin artık dedikodusu yapıyor. Şimdiki favorileri ilker hoca.

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adnan
11 Ocak 2017 Çarşamba 18:26

DOLAR 3,92'Yİ GECTİ. Çocuklugumuzdan beri ülkemizin geri kalma sebebi olarak hep dıs gücler ****si dinlerdik. Ama sahit olduklarımız gösteriyorki bütün mesele icerden kaynaklanıyor. Ve bu ****ler Türk milletinin gercekleri görmesine sorgulamasına fırsat vermemek için iyi kurgulanmıs hamaset masalmış. Ya gaz veriliyor ya korku. Bu hamasetle 30 senedir bitmeyen terörü sorgulamadığımız gibi kazık fiyatlarla yapılan köprü ve otoyollarıda sorgulamıyoruz. Bu davalarda sorgulanmıyor.

16 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla