visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:49

FETÖ DAVASINDA SON GÜN KARAR ÇIKABİLİR

FETÖ DAVASINDA SON GÜN KARAR ÇIKABİLİR
09 Haziran 2017 Cuma 04:12

FETÖ DAVASINDA SON GÜN KARAR ÇIKABİLİR

Isparta’da paralel devlet yapılanması davasında aralarında eski Isparta Valisi Memduh Oğuz, eski Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörü Hasan İbicioğlu, bazı eski rektör yardımcılarının da bulunduğu 49’u tutuklu 129 sanığın yargılanmasına devam ediliyor. Mahkeme heyetinin sanıklarla ilgili kararını bugün günü açıklaması bekleniyor.

BUGÜN KARAR VERİLEBİLİR

BOMBA 32 ADLİYEDE CANLI TAKİPTE

SONUÇLARI SİTEMİZDEN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ

Hainler kökten temizlensin

Vatandaş
09 Haziran 2017 Cuma 18:14

Takip eden aylardaki bylock gözaltıları, açığa almalar ve ulusal operasyonlar, sonbaharda "Hainleri kökten temizledik" diyen rektörü yalanladı. Bu rektör ve ekibi görevde olduğu sürece üniversitedeki hainlerin tasfiye edildiğine inanmak zor. Öğrencisinden akademisyenine şirket elemanından memuruna kurumda ne kadar fetöcü hain varsa sıfırlanması isteniyorsa öncelikle bu işle ilgilenen tasfiye ekibi radikal şekilde yenilenmeli.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsimsiz Kahraman
09 Haziran 2017 Cuma 17:35

Sabır...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bakan korursa

filyos
09 Haziran 2017 Cuma 16:57

bakan arkanızda olursa herşeyden temizlenir, suçsuz muamelesi görürsünüz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

vatandaş
09 Haziran 2017 Cuma 14:44

bide fotoya sırıtmaları yokmu karnı genişlik böyle bişey heralde hele şu rektörün sırıtmasına deli oluyorum dişler falan

5 Beğendim
33 Beğenmedim
 
Yanıtla

Erdoğan Peçenek
09 Haziran 2017 Cuma 14:10

Sdünün yönetim kademesi şaibeli insanlarla dolu savcıları göreve çağırıyorum basına yansımış pek çok isim var ama haklarında en ufak bir işlem yok kamuoyu ibretle izliyor

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha çok var

Vatan Sever
09 Haziran 2017 Cuma 10:27

Bu hainlerin ailesinden olup zamanında bunlar gibi fetöye hizmet eden ve hala dışarda olanlarında tez zamanda yargılanmasını diliyorum. Bu kişiler hakkındada araştırmalar yapılsın, şuan dışarda cirit atıyorlar ama zamanında bunlarla beraber bu örgüte hizmet ettiler.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali İhsan
09 Haziran 2017 Cuma 09:41

Vatan hainler bunlarİhraç edilen öğretmenler hala **** **** çalışma peşinde dershanelerde meb uyanık olmalı bu hainlere karşı çocuklarımızın geleceği için ülke içinHain bunlar hain

15 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilen var mı

Mağdur32
09 Haziran 2017 Cuma 07:17

Bu 129 sanığın içinde üniversiteden ihraç edilenler neden yok ve fetö sanıkları üniversiteden neden hala ihraç edilmiyor?

6 Beğendim
40 Beğenmedim
 
Yanıtla