visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ BU İŞTE!

FETÖ BU İŞTE!
05 Nisan 2016 Salı 14:14

YENİ AKİT GAZETESİ YAZARI MEHTAP YILMAZ YAZDI...

Locaefendi’nin akıl hocası bir “homo”ymuş... 

Düşünün bakalım... Hasan Abi, bunu tâ geçen yıl gündeme taşıyarak, Locaefendi’nin hangi sırrına vakıf olduğunu ima etmiş olabilir? 

“Bugünkü 1. sayfamızda, Fetullah Gülen’in akıl hocasının FBI Ajanı John Edgar Hoover olduğunu manşete çektik...

Peki, Gülen’in akıl hocası John Edgar Hoover nasıl bir adamdır?  Ertuğrul Özkök, 18 Kasım 2011 tarihli Hürriyet’teki yazısında Hoover’i şöyle anlatıyor:

‘O adam, seçilmiş başkanlardan, en güçlülerden bile güçlüydü... Çünkü o adam, tam 48 yıl, yani yarım asır boyunca, Amerika Birleşik Devletleri’nde bütün şöhretli insanları, siyasetçileri, aktörleri, işadamlarını dinledi... Onların telefon konuşmalarını dinledi, kayda aldı, sakladı... Ve gerektiği anda, hiç tereddüt etmeden kullandı... Başkanların karılarını bile dinledi. (...) Şimdi bütün Amerika onun hakkında yapılan, J. Edgar filmini seyrediyor. (...) Ben bilmiyordum, bu film dolayısıyla çıkan yazılardan öğrendim. Hoover, gay’miş... 

Hollywood Reporter dergisinde çıkan yazıda, gay olduğu ile ilgili iddiaların yanına parantez açıp, ‘muhtemelen’ diye yazma ihtiyacı duymuşlar.

Böyle yazmışlar ama filme, partneri olduğu söylenen bir erkekle yaptığı bilek güreşinden sonra, dudak dudağa öpüşme sahnesi eklemeyi de unutmamışlar. (...) Ayrıca bir başka sahnede de annesinin elbiselerini giymiş halde görünüyormuş.’

Gülen’in ‘akıl hocası’nın bir ‘homo’ olması, sizce de ilginç değil mi?” (Hasan Karakaya-7 Mayıs 2014)

Locaefendi’nin akıl hocası “homo”!

Peki, ya danışmanı?

Gençlik yıllarından beri Locaefendi’nin en yakınında olan, FETÖ imamlarının üstünde bir konumda olan danışmanı Tuncay Güney de “Homo”!

Bakın geçen yıl Yaz-Boz’da ne itirafta bulunmuş!

“Ben imam değildim, danışmandım. İmamlar benim aşağı kadememdi... Cemaat benim için eşcinsel diyor. Ulan başladıysam Cemaat’ten başlamışımdır eşcinselliğe. Anladınız mı beni?”

Gelelim Locaefendi’nin “çocuk istismarcısı” yani “pedofili” kardeşi Seyfullah Gülen ve iki tacizci yeğenine... 

İşte Yeniakit’te yayınlanan, Fetullah Gülen’in kardeşi, STV spikeri Kemal Gülen’in de babası olan Seyfullah Gülen’in adının karıştığı o rezil olayın haberini ayyynen alıyorum! 

Aralarında paralel örgütün elebaşı Fetullah Gülen’in kardeşi Seyfullah Gülen ve iki oğlunun adının karıştığı ‘Utanç dosyası’ yeniden gündeme geldi. Günlerdir sosyal medyada Ensar Vakfı’na karşı karalama kampanyası yürüten Paralel Çete’nin, Pensilvanya’daki lideri Gülen’in kardeşi ve yeğenlerinin 13 yaşındaki kıza tecavüz ettiği belirlendi. Paralelin savcı ve polisleri,  zanlıları cezalandırmak yerine olayın üstünü örtbas etmişti.”

Gelelim milletin “kurban”, “himmet” paralarıyla kurulan, kıyamet ateşinden kurtaran(!) Zaman’a!

1-Locaefendi, Zaman’ın kültür-sanat sayfasını neden bir “homo”ya teslim etti? Sözde muhafazakâr bir camiada edebiyatçı kıtlığı mı vardı ki?

2-Sürekli eleştirilerin hedefi olan Locaefendi, yüksek maaşla bir “homo”yu ihya ederek ne diye riske girer ki? 

3-Neden “gay-bar”ların müdavimi, tescilli bir “homo”? Bu sizce de tuhaf değil mi?

İşte Cumhurbaşkanı’nın bizzat tanıklık ettiği ASALA, PKK, PYD işbirlikçisi FETÖ bu! Kol kola girdiği ASALA, PKK ve PYD’den hiçbir farkı yok FETÖ’nün!

PKK neyse, FETÖ o!

ASALA neyse, FETÖ o!

Emre Uslu ve Gülenperestler, bu necaset yuvası FETÖ uğruna PKK ve ASALA’yla kol kola girip, vatana ihanet ettiler! 

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı, PKK ve ASALA ile kol kola protesto ederek, “düşmanlıklarını”, ihanetlerini, alçaklıklarını ilan ettiler.

Hendek terörünü finanse ettiler!

Güneydoğu’daki F tipi “sızma” emniyet mensuplarıyla, PKK’ya yardım ve yataklık ettiler!

Toprağa verdiğimiz onca şehidin sorumlusu olarak, ASALA ve PKK ile eşitlendiler!

FETÖ örgütü mensupları, ASALA ve PKK ile aynı üst aklın “aparatları” olduklarını ifşa ettiler!

Yani, PKK eşittir FETÖ...

ASALA eşittir FETÖ...

Tecavüz, eşcinsellik, pedofili, hırsızlık, ayyaşlık, casusluk, kumarbazlık, şantaj-montajcılık...

FETÖ bu işte!

Hadi susun... Haysiyetinizi, vicdanınızı gömmeye devam edin 13 yaşında tecavüze uğrayan, yoksul bir kız çocuğun çığlıklarına! Şehit analarının gözyaşlarını görmezden gelip, ASALA-PKK-FETÖ işbirliğini yok farz edin! Yetim kalmış şehit yavrularının yüreğini eze eze, hadi FETÖ’ye tapınmaya devam edin...


****nun bahşişini peşin vermiş mi?

rıza zarrab
08 Temmuz 2016 Cuma 13:15

Reza öpmüş seni

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

reza mı desek?

rıza ne diyon sen?
08 Temmuz 2016 Cuma 13:13

yoksa sen zarrab mı sın?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

,,,

,,,
08 Temmuz 2016 Cuma 10:39

feto da mı **** ki?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kapanmışında fakat boşsun çünkü **** düşkünü oldugun yazılarından belli

ıspartalı
07 Temmuz 2016 Perşembe 23:38

bu saydıklarının işene türgevi niçin katmıyorsun fetolar homo türgevcilerde ****mi

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hüseyin ÜZMEZ kim

Rıza'ya
06 Temmuz 2016 Çarşamba 13:03

Bir zamanlar Hüseyin ÜZMET bu adı geçen gazetede yazarlık yapıyordu. Google da arayın niçin tutuklanıp cezaevinde yatıyordu? Geberip gitti. İşte o kadar. Ne halt yediğini meraklısınız madem, araştırmasını da size bırakıyorum.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bunları ne zaman öğrendiniz.

D_yakin
04 Temmuz 2016 Pazartesi 01:38

bunları ne zaman öğrendiniz. Keşke en baştan bu fetö cuları araştırsaydınız. Biraz baktımda bahsettiğniz olaylar 20-25 yıl belki öncesine dayanıyor. Tamam haklısınızda benim anlamadığım Tayip Erdoğan hedef göstermeden önce aklınız neredeydi. O zamanlar Feto ve örgütü memlekette iyi işler yapıyordu. Devlete sızdığını başkaları söylediğin de kargalar bile gülüyordu. Hacı bırakın algı operasyonu yapmayı biçin tüm fetö yü ama geçmiş içinde birde vicdanınıza sorun biz ne yaptık diye.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE farkınız var?

Münir
07 Nisan 2016 Perşembe 02:10

Sahi ne farkınız var, düne kadar yediğiniz içtiğiniz ayrı gitmezdi?Demek ki onlar ettiklerini çekiyorsa kim ne ederse çekecek sonunda.. İLAHİ ADALET tecelli edecek herkese...

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah laneti iftira atanların üzerine olsun

Hakan Türk
07 Nisan 2016 Perşembe 00:23

Ömründe doğru dürüst namaz kılmamış, Allah'ın kitabını okumamış, beslemenin bile anlamını bilmeyenler kalkmış günde 5 vakit namaz kılan, hergün en az 1-2 sayfa Kuran okuyan insanlara hain, terörist, kafir deyip akla hayale gelmeyen iftiralar atıyor. Allah'ın laneti dürüst inanmış insanlara iftira atan yalancı münafıkların ve doğru dürüst gerçekleri araştırmadan onlara ortak olanların üzerine olsun. Allah'ın azabı çetindir, cehennem ise fena bir yerdir. Yaşasın zalimler için cehennem!

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kör gözüm parmağına

Hoca
06 Nisan 2016 Çarşamba 10:07

Paralel İhanet Çetesi (P.İ.Ç.)nasıl bütün bürokrat ve önemli şahsiyetleri kanunsuz ve hukuksuz yollarla dinleyip kayda aldıysa bigün lazım olur diye kendilerinden olanları da izlemişler. Niyeti kötü olanın akibeti de iyi olacak değil ya işte başkalarına kurdukları tuzakları Allah-u Teala başlarına bir bir geçiriyor... Durun bakalım daha ne pislikleri iğrençlikleri çıkacak bu edep yoksunu sahtekar hoca bozuntusu ve avanelerinin.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bunlar nedir yahu

utanç
06 Nisan 2016 Çarşamba 09:15

bunlar gerçekse tüm abla abilere duyrulur bırakın bu işleri artık görün

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İftiranın böylesi

Hakan Türk
06 Nisan 2016 Çarşamba 06:01

Artık ne yazacaklarını şaşırdılar, yazıdaki seviyesizliğe bak! Cemaat CIA ajanıymış, delil var mı yok! Bulmuşlar akıl hocasını güya! delil var mı yok! Madem cemaat CIA ajanı ABD ziyaretinde ne diye cemaat ABD ordusuna sızmaya çalışıyor diye yırtındınız. Hem ABD ülkemizdeki tüm komploların kaynağı ise ne diye güya ABD ordusuna sızmaya çalışan bir grubu ABD'ye ifşa ediyorsunuz, ABD'ye yaranmaya mı çalışıyorsunuz! ABD kendi kendine sızmaya çalışıyor yani :) Beyinsizlik böyle bir şey.

5 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

CIRKIN, HIC YAKISMIYOR!

OKUR
05 Nisan 2016 Salı 22:44

BUNLAR NE CIRKIN IDDALAR, BU CEMEATI AYET HADISLE DEGILDE ABLA ABI REFERANSLARIYLA BIR DIN ANLAYISLARINDAN ÖTÜRÜ HIC BIR DÖNEM BENIMSEMEDIM, LAKIN BU YAZILAN CIRKIN IDDALAR ( ISPATLANILAMIYAN IDDALARDA ANCAK ISNAD VE IFTIRA NITELIGI TASIR) KI ISPAT BILE OLUNSA! VARSA SUC CEZASINI ADLI MAKAMLARA VE ALLAHA BIRAKILMALI! BIR YAZARA BÖYLE BELDEN ASAGI YORUMLAMAK O GAZETECIYI VE O GAZATEYI YÜCELTMEZ! GAZETELER HABER NITELIGI TASIYAN OLAYLARI (OBJEKTIF)TARAFSIZ BICIMDE HALKI BILGILENDIRMEKLE MESULDÜR!

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Düşünün

Sözüm sazan paralele
05 Nisan 2016 Salı 16:10

Bu rezillikleri görüpte hala fetö yü savunacak Ispartalı nur talebesi mensubu varsa düşünmelidir. Sizin ve bizlerin yükümlülüğü Allaha karşıdır. İnsanlara değil! FETÖ ye karşı bir yükümlülüğünüz yok. Hala savunmakta ısrar ederseniz, demekki sizlerde onun gibisiniz demektir. Devlette bekası için gereğini yapacaktır. Benden söylemesi!

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

cezalarını çekecekler!!!

Rıza
05 Nisan 2016 Salı 14:48

Allah onların belalarını elbette verecek, ama daha çok üzüldüğüm saf temiz insanlarımızın hala onların arkalarında durmalarıdır, İnsan yanılabilir ama gerçeği görmeleri lazım artık hala da arkalarında duran varsa ben onlara aptal ahmak diyorum artık...

17 Beğendim
2 Beğenmedim