visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ BİNASI KYK YURDU OLUYOR

FETÖ BİNASI KYK YURDU OLUYOR
06 Eylül 2016 Salı 14:40

FETÖ BİNASI KYK YURDU OLUYOR

FETÖ’ye ait olan ve devlet tarafından el konulan bina ve inşaatların nasıl kullanılacağı belli oluyor.

FETÖ’ye ait olan ve devlet tarafından el konulan bina ve inşaatların nasıl kullanılacağı belli oluyor. Mevcut binaların Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından okul olarak kullanılmaya karar verilmesinin ardından,Sav’da bulunan inşaat halindeki binanın da KYK yurdu olması için girişimlere başlandığı öğrenildi.

Sav’da Anadolu Lisesine dönüştürülen binanın arkasında bulunan ve inşaatı yarım kalan binanın üniversite öğrencileri için KYK yurdu olmaya müsait olduğu belirtilirken, konu ile ilgili KYK Genel Müdürlüğü ile görüşmelere başlandığı öğrenildi. KYK’nın binanın tamamlanması için önce ihaleye çıkacağı belirtilirken, yurdun en az 2000 öğrenci kapasiteli olacağı ve önemli bir ihtiyacı gidereceği belirtiliyor.

koku meselesi

Saffet
07 Eylül 2016 Çarşamba 13:00

herkes kokudan şikayet ediyor ve kokunun sebebi Sav'mış gibi suçlamalarda bulunuyor. oysaki kokunun kaynağı Isparta Merkez halkının kendisi ve sorumlusu da yine Isparta merkezdir. Sav belediyesinin yerinde olsam mahkemeye verirdim.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Koku

Ferdi
06 Eylül 2016 Salı 23:26

Koku bilimleri yüksekokulu yapsınlar.O bölgeden gelen **** kokusunu keserler.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uygun fikir

Xx
06 Eylül 2016 Salı 22:28

Sağlık bilimleri MYO olması daha uygun gibi çünkü onların binası yok diye biliyom

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

En Mantıklısı

Fikri
06 Eylül 2016 Salı 19:03

Bu büyük binayı, SDÜ Yüksek Okulu yapmak lazım. Sav'ın Gelendost'tan eksiği yok. en iyi bu şekilde değerlendirilir.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Besi

Galip
06 Eylül 2016 Salı 17:53

Savlular besihane yapsın.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

it ürür kervan yürür

vatansever
06 Eylül 2016 Salı 17:43

Bu memleket, kafalar değişmedikten sonra hiç değişmez. Başka bir paralel geliverir memlekete;okulların,dershanelerin başına geçiverir,uyutmaya devam eder milleti. Ne çok seviyoruz hacı hoca insanları,onların sözlerine göre yaşıyoruz dini.Kur'an Kerim tekdir,Hz Muhammed de Allah'ın elçisidir. Başka bir şeye inanmaya gerek var mı?Tarikatlara gerek var mı?Senin aklın,fikrin yok mu başkasından öğreneceksin islamiyeti.Kitabımızdan peygamberimizden öğren.Yolun doğrusu budur.Doğru yol kitabın kendisidr

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Czevi

Ersan
06 Eylül 2016 Salı 15:38

Cezaevi olsun.yer olarak uygun.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uygun olmaz

Lise üniversite
06 Eylül 2016 Salı 15:01

Yatılı lise binasının olduğu yerde üniversite öğrencilerinin KYK yurdu uygun olmaz.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla