visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 15:27

FETÖ'YÜ BÜYÜK KORKU SARDI!

FETÖ'YÜ BÜYÜK KORKU SARDI!
29 Haziran 2016 Çarşamba 14:19

FETÖ'YÜ BÜYÜK KORKU SARDI!

Yıllardır, kaçtığı ABD'deki özel korunaklı çiftliğinde yaşayan, paralel devlet yapılanması lideri Fethullah Gülen'in büyük korkusu ortaya çıktı.

Isparta'daki paralel devlet yapılanması soruşturması kapsamında hazırlanan iddianamede, Gülen'in Ergenekon davasının rövanşından korktuğuna dair notlar yer aldı.

FETHULLAH GÜLEN BÜYÜK KORKU YAŞADI

Ergenekon tertibine ilişkin açıklamaların da yer aldığı iddianamede Gülen'in büyük korku yaşadığı ortaya çıktı.

Isparta Başsavcılığı tarafından 130 şüpheli hakkında hazırlanan iddianamede, şüphelilerden Halil Karakoç'un kaçırmaya çalıştığı flaş belleklerde çıkan talimatlar ve notların baş şüpheli Gülen'e ait olduğu vurgulandı.

ABD'den gelen talimatların Isparta'dan dağıtıldığı vurgulanan iddianamede Gülen'in Ergenekon'a ilişkin açıklamaları da yer aldı.

"FETHULLAH GÜLEN: UYKULARIM KAÇIYOR

Şeker de düşmüyor, mahrem yerimdeki yara bir türlü kapanmadı. Yeniden bir dosya hazırlığı içindeler ama beceremiyorlar.Ergenekon'un rövanşı gibi bir şey düşünüyorlar... Bir dava açabilirler, bundan dolayı rahatsızım. Geceleyin uyuyamadım istirahat edemediğim için hafızama hakim olamıyorum."

Paniğe kapıldığı anlaşılan Gülen'in bu açıklamalarıyla örgüt üyelerine "dikkatli olun gereğini yapın" talimatı verdiği değerlendiriliyor.

Talimatlara göre örgütün kadrolarını, desteklediği AK Parti'ye yerleştirmeye çalıştığı, siyasette AKParti'nin alternatifi olmaması ve açık ara galip gelmesi için tüm kadroları ve imkanlarıyla çalıştığı da kaydedildi.

İddianameye göre Gülen üst yargıdaki Alevileri de hedef gösterdi, yargıyı şekillendirmek için bu kişilerin çocuklarıyla ilgilenilmesi talimatını verdi.

şimdi temizlik zamanı .

Ak Partili vatandaş.
30 Haziran 2016 Perşembe 12:58

Sağlıktaki,milli eğitimdeki fetö yapılanması çökerse arkası çorap söküğü gibi gelir kamuda milli eğitimde, sdüde sağlıkta ticaret ve sanayide stklarda paketlenecek birkaç yüz kişi sonrası ortalık sütliman olur bir daha fetö metö kalmaz. Ama sanmayınki pes edecekler. Türkiye Cumhuriyetinin fetö ile mücadelesi yıllarca sürecek bize düşen bunu bizden sonrakilere aktararak uyanık olmalarını sağlamak lazım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

saygılı olmak erdemdir.

erdemli vatandaş.
29 Haziran 2016 Çarşamba 22:49

KARABULULUT GİBİ ÇÖKMÜŞLER ŞEREFSİZLER !!!Isparta fetöcülüğün merkezi.Cemaatler içinde gülenciler kadar saygısız insanlar görmedim.Gülenciler;saygıdan,sevgiden yoksun,insanlıktan nasibini almamışlar,yaptıkları tek şey vatandaşları korkutmak,fitre,zekat,himmet parası toplamak ve vatandaşın kanını ****k.Gülenciler ,birbirleriyle dayanışma içindeler,birbirlerini koruyorlar.yaptıkları tek şey vatandaşları korkutmak,fitre,zekat,himmet parası toplamak ve vatandaşın kanını ****k.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sutculer Gazetesi hk

Süleyman sayın
29 Haziran 2016 Çarşamba 20:52

Sütçüler Gazetesi diye sahibi amerikaya bir gazete var bu gazetenin bağlantıları araştırılmalıdır.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

alettin
29 Haziran 2016 Çarşamba 16:49

KARABULULUT GİBİ ÇÖKMÜŞLER ŞEREFSİZLER

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

para toplayan fetocular.

fakir.
29 Haziran 2016 Çarşamba 16:29

Isparta fetöcülüğün merkezi.Cemaatler içinde gülenciler kadar saygısız insanlar görmedim.Gülenciler;saygıdan,sevgiden yoksun,insanlıktan nasibini almamışlar,yaptıkları tek şey vatandaşları korkutmak,fitre,zekat,himmet parası toplamak ve vatandaşın kanını ****k.Gülenciler ,birbirleriyle dayanışma içindeler,birbirlerini koruyorlar.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

saygılı ol!!!

saygı.
29 Haziran 2016 Çarşamba 16:25

cemaatler içinde gülenciler kadar saygısız insanlar görmedim.Gülenciler;saygıdan,sevgiden yoksun,insanlıktan nasibini almamışlar,yaptıkları tek şey vatandaşları korkutmak,fitre,zekat,himmet parası toplamak ve vatandaşın kanını ****k.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

DIGER ÖRGÜTLERE BAKSALAR KESKEMI ?

vatandas
29 Haziran 2016 Çarşamba 15:23

MESELA BALYOZ ERGENEKON ÖRGÜTLERININ ÜZERINEMI EGILSELER! SENELERDIR BUNLAR DEGILMIYDI ASKERI TERÖR ILAN EDIP ; PKK VE DIGERLERINE ACILIM POLITIKALARINI UYGULAYAN! ISTE ÜLKEYI GETIRDIKLERI DURUM ORTADA YOL ARKADASLARIYLA! NOT: TABI BU ISLERDE PARMAGI OLAN HERKES HESAP VERMELI; OLMIYAN MASUM VATANDASLARIMIZADA ZULMEDILMEMELI!!! HANI BILINENIN AKSINE KURUNUN YANINDA YASDA YAKILMASI ZULÜM OLUR; ZALIMI SEVMEKTEN VE ZULMÜN YANINDA OLMAKTANDA ALLAHA SIGINIRIZ TABIKI! ALLAH ADALETTEN AYIRMASIN BIZI!

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla