visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ'NÜN OKULUNA MALİYE TALİP

FETÖ'NÜN OKULUNA MALİYE TALİP
22 Ağustos 2016 Pazartesi 10:54

FETÖ'NÜN OKULUNA MALİYE TALİP

Milli Eğitim Müdürlüğü'nün ilkokul ve ortaokul olarak değerlendirmek istediği Gölcük yolu üzerindeki okulun Maliye hizmet binası olarak da değerlendirilebileceği gündeme geldi.   

15 Temmuz terörist darbe girişiminden sonra kapatılan FETÖ irtibatlı Altınbaşak okullarının akibeni önümüzdeki günlerde belli olacak.Milli Eğitim Bakanlığı da Isparta Milli Eğitim Müdürlüğü de kapatılan FETÖ okullarının devlet okulu olarak eğitim ve öğretime devam etmesini istiyor.Ancak bu işlem, hazineye devredilen okulların Milli Eğitim Bakanlığı'na tahsisinden sonra mümkün olabilecek.

Milli Eğitim Müdürlüğü, Sav'daki okulu pansiyonlu Anadolu Lisesi, Gölcük Yolu üzerindeki okulu ilkokul ve ortaokul, Demirköprü'deki okulu ise ortaokul olarak değerlendirmek istiyor.

Ancak Gölcük Yolu üzerindeki Altınbaşak okulunun Maliye hizmet binası olarak da kullanılması gündeme geldi. Depreme dayanıksız olduğu için yeni bina arayışı içerisine giren Defterdarlığın, hazineye devredilen Gölcük Yolu üzerindeki kapatılan Altınbaşak İlkokulu ve Ortaokulu binasını hizmet binası olarak değerlendirmek istediği öğrenildi. Gerekli izinlerin alınması durumunda Gölcük Yolu üzerindeki okul, Defterdarlık hizmet binasına dönüştürülecek.

Öte yandan Milli Eğitim'in ilkokul ve ortaokul olarak değerlendirmek istediği okulun pansiyonlu Anadolu İmam Hatip Lisesi olarak da kullanılması yönünde talepler geldiği öğrenildi.

Okulun nasıl değerlendirileceği önümüzdeki günlerde belli olacak.

müftülük olsun

ahmet
23 Ağustos 2016 Salı 12:12

Müftülüğün durumu içler acısı ıspartaya yakışmıyor. Müftülüğe versinler.15 temmuza ezan ve aslanlarla karşı koyan din görevlileri için büyük bir jest olur

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

maliyenin okul ile ne alakası var

reha
22 Ağustos 2016 Pazartesi 23:53

orası bir okul olarak yapılmiş. sınıfları ve her şeyi ona göre ayarlanmış. maliyenin ne işi var okul binasında? maliyenin böyle vir talep yapması bile yersiz. orası bir okul olarak kalmalı ve eğitim için yapısı düzenlenmiş.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emniyet

Ercan
22 Ağustos 2016 Pazartesi 20:46

Emniyet müdürlüğü yapılsın.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

terörisler

teşhir
22 Ağustos 2016 Pazartesi 19:28

cumhurbaşkanımız kökleri kazınacak teşhir edilecekler diyor fakat ıspartada rahatça gezebiliyorlar.sıra anca gelecek umut ediyorum

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ortaokul

Adalet
22 Ağustos 2016 Pazartesi 19:07

Mustafa gözütok orta okulunda sınıflar 40-45 kişi, halada yeni binalar yapılıyor. Halıkentde ortaokul yok. Yöneticilerimiz lütfen konuyu iyi düşünsünler

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilsemin hala binası yok biliyor musunuz?

Bilsemin hala binası yok biliyor musunuz?
22 Ağustos 2016 Pazartesi 14:18

Fetöcülerin Anadoluda test yaparak üstün yeteneklileri kendilerine devşirirken Devletimiz bunların özel eğitimi için Bilim ve Sanat Merkezlerini(Bilsem) kurmustur. Neden hala Isparta da Bilseme ait bir bina yapımı proje kapsamına alınmamakta yada bir mevcut bina verilmemektedir? Anlıyamıyorum...

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilim ve Sanat Merkezi

BİLİM ve SANAT MERKEZİ
22 Ağustos 2016 Pazartesi 14:11

Üstün yetenekli öğrencilerin yer aldığı, örgün eğitimlerinden sonra devam ettikleri, saat 17 den 19 a kadar kaldıkları, hem ulusal hem uluslararası projelerde dereceler alan, geleceğin nobel ödülü alabilecek potansiyeldeki geleceğimize yön verecek vatan evlatlarımız Isparta'nın elinde tuttuğu önemli değerleridir. Geleceğimiz çocuklarımız 2023 ve 2053 hedeflerimizi gerçekleştirecek gruptur.Kendine ait bir binada eğitim alamayan 263 öğrenciye bir bina çok mudur?Bir çok alim yetiştirmiş Isparta'ya?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha yok mu

Sm
22 Ağustos 2016 Pazartesi 13:11

Doyamadiniz kardesim imam hatipe ama unutmayin kendi ozunuzu bozuyorsunuz eskiden imam hatipli ogrencilerin muhafazakar belli bir profili olurdu bide simdi bakin sonuca.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ortaokul

Veli
22 Ağustos 2016 Pazartesi 13:03

Yav kardeşim demirköprüdeki okul ortaokul olacak diye sevinmiştim.bi baktım imamhatip ortaokulu olacak diye pankart asmışlar.koskoca halıkent mah.de birtane ortaokul yok.ne diyeyim ben...

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDSD

SDSD
22 Ağustos 2016 Pazartesi 12:43

BU FETÖCÜLER VARYA GELSE ÖLÜYORUM.BİR KURU EKMEĞE BİLE RAZIYIM DESE HİÇ ACIMAM KOVMAKTAN BETER EDERİM.BESLEDİĞİM KÖPEĞİN YEMEĞİNİ BİLE ÇOK GÖRÜRÜM BU FETÖCÜLERE.BU FETÖCÜ ESNAFLARDA DAHİL BUNA .İNSANLIKTAN NASİBİNİ ALMAMIŞ HAY...VAN BOZUNTULARI..

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
22 Ağustos 2016 Pazartesi 12:39

A HABER DEKİ SUNUCU NE DİYOR BU FETÖ İÇİN BU VATAN BİZİM AMA BUNLAR KİMLERİN ÇOCUKLARI DİYOR.KİMSE KUSURA BAKMASIN.EĞER FETÖCÜYSEN BU LAF SANA GELİYOR.HATTA GİR...YOR.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

esnaf

esnaf
22 Ağustos 2016 Pazartesi 12:33

kardeşim teşhir edin bu fetöcü alçak namus...suz.esnafları.bilelim.hangileri bu hainliğe ortak olmuş.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ağzına sağlık

ağzına sağlık
22 Ağustos 2016 Pazartesi 12:31

asas yourumunu yapan arkadaşım.ağzına sağlık çok güzel oturt..muşsun.bunlara 15 temmuzu hatırladıkça 1 damla su bile vermeyeceksin.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş

Sade
22 Ağustos 2016 Pazartesi 12:24

Okul olarak yapılan binaların okul olarak kalması daha uygun olacaktır. Maliye istediği yere hizmet binasını yapabilir. Mevcut düşünülen yer vatandaş açısından ulaşım açısından sıkıntılı olabilir.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doların kadar

Baki yeşil
22 Ağustos 2016 Pazartesi 12:22

Bu paralar hep milletin parası,sanki alınları terlemeden mi yaptılar,milletten on aldılar bir yaptılar dokuzuncu üst tabaka krallar gibi kendilerine villa aldılar o yüzden bunlara ait ne varsa elkoyun, dolarını bile alın bu ülkeyi terk etsin bu şerefsiz satılık adiler,güneydeki ülkelerine gitsinler,ABD amcaları onları iyi korur oraya gitsin yavşaklar. Bunlar akıllanmaz,Allah bunlara tövbe kapısında kapattı,kafir tövbe eder bu münafıklar etmez.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ESNAF

ESNAF
22 Ağustos 2016 Pazartesi 11:34

BU FETÖCÜ ESNAFLAR VAR.BUNLARDA ALIŞ VERİŞ HİZMET SATIN ALMAYIN.ÇÜNKÜ VEBALİ ÇOK BÜYÜKTÜR.

60 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

ASAS

ASAS
22 Ağustos 2016 Pazartesi 11:32

TABİ İYİ ŞEKİLDE DEĞERLENDİRİLSİN ŞEREF..LERİN MALLARI.ASLINDA HEPSİNİN MALI MÜLKÜ NEVARSA OTURDUĞU EVİ G...ÖTÜNDEKİ DONU BİLE ALACAKSIN.GİTSİNLER ÇADIRDA SOKAKTA İ..T GİBİ YAŞASINLAR ADİLER.A.. HABER DE ERKAN TAN NE DİYOR..KİMLERİN ÇOCUKLARI BUNLAR DİYOR.YORUM SİZİN.

131 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇOK İYİ OLUR

AKSULU
22 Ağustos 2016 Pazartesi 11:09

Mahalle sakini olarak maliye hizmet binası olarak tahsis edilmesi durumunda çok iyi olacağı kanaatindeyim. Devlet dairelerinin şehrin muhtelif yerlerine taşınmasıyla o mahallerde bir çok hareketlilik olacağı gibi park sorununada bir nebze olsun çözüm olacaktır.Ayrıca maliyeninde yerini müzeye bırakmasıyla hem müzenin büyümesine ve gelişmesine katkıda bulunacağını umuyorum.

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

israf etmeyin

vatandaş
22 Ağustos 2016 Pazartesi 11:09

okullar milli eğitim tarafından yine okul olarak değerlendirilsin.diğer kurumların zaten binası var.halihazırda diyanete ait olan binayı sosyal hizmetler aşevi olarak kullanıyor.diyanet kendine yeni bina yapıyor.devlet israf etmesin yazık herkesin hakkı, vergisi var bu kurumların parasında.

27 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla