visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ'NÜN MÜDÜRÜ TUTUKLANDI

FETÖ'NÜN MÜDÜRÜ TUTUKLANDI
21 Temmuz 2016 Perşembe 19:45

FETÖ'NÜN MÜDÜRÜ TUTUKLANDI

FETÖ'nün darbe girişimi kapsamında yürütülen soruşturma kapsamında FETÖ'ye ait bir öğrenci yurdunda yapılan aramada gözaltına alınan yurt müdürü tutuklandı

Alınan bilgiye göre Isparta Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerinin FETÖ'nün darbe girişimi kapsamında yürütülen soruşturma kapsamında FETÖ'ye ait bir öğrenci yurdunda yapılan aramada gözaltına aldığı yurt müdürü Bünyamin Aşar'ın emniyetteki işlemleri tamamlandı.

Sağlık kontrolünün ardından adliyeye sevk edilen şüpheli,"FETÖ/PDY terör örgütüne üye olmak", "Terör örgütü adına faaliyette bulunmak", "Suça konu delilleri kaçırmaya ve yok etmeye çalışmak" suçlarından tutuklandı.

sdü hastane ele geçirilmiş

sdü hastane
22 Temmuz 2016 Cuma 08:40

bu hastanenin içinde hocaların hemen hemen çoğu ve bir kısmı da yıllardan beri solcu kılığında görünen, ortalıkta hatta numan tamer ile kavga ettim diye, ben solcuyum alkol de alırım diyen KRİPTO FETÖc ler var. Şimdi ortalığı karıştırmaya çalışıyorlar. Onlar böyle zamanlar için seçilip yerleştirilmişler ve ortalıktalar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatan haini

ısparta vatan millet bayrak
22 Temmuz 2016 Cuma 00:55

değerli Ispartalı arkadaşlar gücen günlerde kendi kulağmla duydum bu hain alçak saldırıyı fatö yapmamamış fatö Müslüman hoca ben feoyü cok seviyorum diyor resmen o vatan hainini destekliyor ve orovadanyası yapıyor karaac mahallesinde

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hastane

Sdu
21 Temmuz 2016 Perşembe 21:11

Arastirma hastanesindeki paralelci olan ama suan gizlenen bildigim tüm hocalari saglik calisanlarini ve masa basi memurlari ihbar ettim bilen herkesde ihbar etsin zamaninda cemaat ayagina kasilarak hastanede yuruyenler kelepce ile cikacak bu artik vatan meselesidir tum madurlar ihbar etsin bu hayinleri.hastaneye temizlik sart elini deydigin paralelci.size yeryok artik hayinler

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tip fak

Sdu
21 Temmuz 2016 Perşembe 20:56

Tip fakultesinde bir hoca var sosyal medyadan akpli feto karsiti gibi gozukuyor fakat ikiseneye kadar beni is birligi yapip fetocu idareye cemaatci olmadigimdan dolayi harcatti.o adami acilen alin **** paralelcidir kripto paralel.fetoculara hep ayricalik tanidi,feto olmayani harcadi.simdi akp li gözüküyor tamamen yalan dolan.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla