visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ'NÜN 'DESTEK PRİMİ' SAHTEKARLIĞINA SORUŞTURMA: 16 GÖZALTI

FETÖ'NÜN 'DESTEK PRİMİ' SAHTEKARLIĞINA SORUŞTURMA: 16 GÖZALTI
16 Ağustos 2016 Salı 00:07

FETÖ'NÜN 'DESTEK PRİMİ' SAHTEKARLIĞINA SORUŞTURMA: 16 GÖZALTI

Yalvaç Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünde 50 bin küçükbaş hayvanının 73 bin olarak gösterilerek,ödenen devlet desteğinin FETÖ'ye aktarıldığı iddiasıyla başlatılan soruşturmada, aralarında ilçe müdürünün de olduğu 16 kişi gözaltına alındı

Yalvaç Cumhuriyet Başsavcılığınca, İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünde 50 bin küçükbaş hayvanının 73 bin olarak gösterilerek,devletin 23 bin hayvan için ödediği desteğin FETÖ'ye aktarıldığı iddiasıyla başlatılan soruşturma kapsamında, İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından operasyon düzenledi. Operasyonda, İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürü Osman E. ile müdürlükte görevli Durmuş T, Mehmet Ö, ve Fahri B, Mehmet Ali B, Mustafa P, İsmail K, İsmail K, Mahmut B, Sadık B, İbrahim K, Ali K, Adem D, Şerife K,Durmuş K ile Mustafa K. gözaltına alındı.

Sağlık kontrolünden geçirilen zanlılar, işlemleri için emniyete götürüldü.

"Himmet adı altında bir koyun"

Soruşturmada, müdürlükte görevlilerin, ilçedeki 50 bin hayvanı 73 bin olarak gösterdikleri, 23 bin hayvan için fazla ödeme aldıkları ve bu yolla kamuyu zarara uğrattıklarının tespit edildiği belirtilmişti.Müdürlük görevlilerinin koyun sahiplerinden şantajla "himmet" adı altında 1'er koyun aldıkları ayrıca yılda 2 defa yapılan çiçek, şap ve brusella aşılarını 8 kez yapılmış gibi göstererek devletten ödeme aldıkları ve bunu terör örgütüne aktardıkları soruşturma evrakında yer almıştı.

hırsız war

Recep Hüseyin
17 Ağustos 2016 Çarşamba 20:15

Bu ülkede millet çalmış çarpmış zengin olmuş bir de hacı hoca takılmış. Hak yiyen **** yesin İlahi adalet illa ki tecelli edecektir. Dini kullanıp hırsızlık yapanlar 'BOĞAZINIZDA KALSIN'

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lan Bu Ülkenin Hayin'i Hiç Bitmeyecek mi!

H.Ö.H
16 Ağustos 2016 Salı 17:38

Bin yıl öncede Ecdadımız içimizdeki hainlerle uğraşmış,Bu zamandada gene uğraşıyoruz Lan Bu Ülkenin Hayin'i Hiç Bitmeyecek mi!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kasırga

fırtına
16 Ağustos 2016 Salı 10:10

garip adam hayvanlarına aldığı desteği hayvana verince suçlanmış. Lakin bu hayvana birileride ne istedide vermemişti. Hatta biri parsel parsel vermişti. Hatta haber yapanlar birzamanlar bu hayvanın mokunda boncuk arıyordu. Hayvan kim.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla