visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ'DAN TUTUKLU VALİ OĞUZ TERÖR ÖRGÜTÜ ELEBAŞISI İLE FOTOĞRAF ÇEKİNMİŞ

FETÖ'DAN TUTUKLU VALİ OĞUZ TERÖR ÖRGÜTÜ ELEBAŞISI İLE FOTOĞRAF ÇEKİNMİŞ
06 Eylül 2016 Salı 15:21

FETÖ'DAN TUTUKLU VALİ OĞUZ TERÖR ÖRGÜTÜ ELEBAŞISI İLE FOTOĞRAF ÇEKİNMİŞ

ISPARTA'da Valilik yapan Memduh Oğuz'un FETÖ terör örgütü elebaşısı Fethullah Gülen ile fotoğrafı ortaya çıktı.

ISPARTA'DA FETÖ/PDY operasyonu kapsamında tutuklanan eski Vali Memduh Oğuz'un Amerika'da Fethullah Gülen ile beraber çektirdiği fotoğraf ortaya çıktı. Emekli Vali Oğuz , her fırsatta FETÖ ile bağlantısı olmadığını dile getiriyordu. FETÖ üyelerinin kullandığı "BYLOCK" isimli programı hiç kullanmadığını söyleyen Oğuz'un telefonunda o programı kullandığı tespit edilmişti. 

Şuan tutuklu bulunan Emekli Vali Oğuz'un bu fotoğrafına sadece Bomba 32 Haber Ekibi ulaştı. 


Bu adam kim

Fetö düşman8
07 Eylül 2016 Çarşamba 14:55

Fetöşü ve memöşü tsnıdıkda üçüncü adam kim

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

3

Bey
07 Eylül 2016 Çarşamba 00:42

Üçüde birbirine benziyor.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Valiyi ve Fetoyu öven bu haberi siz yapmadiniz mi ?

Bu adamı baş tacı edip
06 Eylül 2016 Salı 20:48

http://m.bomba32.com/haber/isparta/turkce-olimpiyatlari/1102.html bu haberi siz yapmadiniz mi sizde bu fetoculer kadar suclusunuz . Hadi yayınlayın.

15 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

BENCE

BENCE
06 Eylül 2016 Salı 16:22

A..HABERDEKİ ERKAN TAN DİYORYA,BÜTÜN FETÖCÜLER VE FETÖYE HİZMET EDENLER İÇİN NE DİYOR BUNLAR KİMLERİN ÇOCUĞU..ÇOK GÜZEL KELİME HAK EDİYORLAR.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla