visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ'DAN TUTUKLANAN BOZTEPE NEDEN SERBEST BIRAKILDI

FETÖ'DAN TUTUKLANAN BOZTEPE NEDEN SERBEST BIRAKILDI
31 Mayıs 2017 Çarşamba 15:25

FETÖ'DAN TUTUKLANAN BOZTEPE NEDEN SERBEST BIRAKILDI

ISPARTA'DA FETÖ/PDY örgütüne yönelik sürdürülen soruşturma kapsamında 2016 yılı Ekim ayında gözaltına alınan ve daha sonra tutuklanan iş adamı İrfan Boztepe bugün serbest bırakıldı.

Bugün sabah saatlerinde serbest bırakılan ve kamuoyunda neden serbest bırakıldığı ile ilgili beklentiler üzerine BOMBA 32 Haberi Ekibi İş Adamı İrfan Boztepe'nin neden tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldığını araştırdı. Edindiğimiz bilgilere göre ise İş Adamı Boztepe 2 madde üzerinden serbest bırakıldı. Boztepe, itirafçı olduğu ve hastalığı dolayısıyla mahkemece serbest bırakıldığı öğrenildi.

ŞEYTAN BUNUN NERESİNDE

Yaklaşık 8 aydır tutuklu bulunan Boztepe'nin bugün serbest kalması kamuoyunda tepki topladı. Bomba 32 ise İş Adamı Boztepe'nin neden serbest kaldığını araştırdı. İtirafçı olduğu öğrenilen Boztepe'nin kalp hastalığı olduğu ve kalbinin %20 olarak çalıştığı ve sağlık sorunu olması dolayısıyla tutuksuz yargılanmasına karar verildiği öğrenildi.

paran varsa kralsın

vatandaş
04 Haziran 2017 Pazar 22:16

daha dışardakiler içeri alınacaktır elbet fetocu belediye mütahitleri kurum ve kuruluşlara 2008 den sonra işe girip müdür olanlar yönetici olanlar kurum ve kuruluşlara ihale verenler araç satın alıp tamirini edenler yemeklerini giyeceklerini ve öğrencilerin ihtiyaçlarını gören lokantacılar ekmekciler kripto iyaşcılar siyasetçiler daha binlerce kişi sorgulanmalı... bu adam parayla çıkmıştır dışarı kalbin yüzde yirmisi çalışması bahane. bu adam kalp krizi geçirse evinden hastaneye kolaymı gidecek

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAMU VİCDANI......??????

ANTİ ADALET..
01 Haziran 2017 Perşembe 13:11

ASIL SORU ŞU BU KİŞİ SUÇSUZ İSE NEDEN TUTUKLANDI SUÇU VARSA NEDEN SERBEST ÖYLE BÖYLE BİR BİR BUNLAR SERBEST KALACAK AMA ASIL SUÇLULAR HAYATLARINA İŞLERİNE DEVAM İL BAŞKANLARI VEKİLLER BAKANLAR NERDE BUNLARA NEDEN DOKUNULMUYOR BUNLARI KORUYANLARMI VAR KAMU VİCDANI RAHAT DEĞİL GERÇEK ADALET BİR AN ÖNCE TECELLİ EDER BU VATANA İHANET EDEN KİM OLURSA OLSUN CEZASINI ÇEKMELİ....

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DONDURMACI
31 Mayıs 2017 Çarşamba 21:33

DONDURMA SEZONUNDA DAHA IYI DONDURMA SATSIN VE FEYTOOOYA HARACINI EKSIKSIZ GONDERSIN DIYEERRR

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Suç ve ceza

Serdar
31 Mayıs 2017 Çarşamba 19:23

Hiçbir suç cezasız kalmaz ,şimdi olmasa da elbet bir gün hakkında verilecek olan cezayı çekecek ,öyle veya böyle

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Faruk
31 Mayıs 2017 Çarşamba 19:14

Ey haşhaşiler aklıniza başınıza alın.O pensilvanyadaki kahpe dölü siz içerlerde yatarken, O keyfine bakıyor. Benim muritlerim cezaevlerinde ceza çekiyor deyip kendisi TC adaletine teslim olmalıydi. Siz in çektiğinizin zerresini hissetmiyor sümüklü teke.Bırakin artık O şerefsizi.

33 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fatih
31 Mayıs 2017 Çarşamba 18:57

O kadar suçu olmayanlar içerdeyken hasta bahanesiyle çıktı bunun hesabını nasıl ödeyeceksin o kadar suçsuz adamın ismini verdin yazık yazık o kadar insanın da hakkına geçtin nasıl hesap vereceksin !

23 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçekleri

ISPARTA
31 Mayıs 2017 Çarşamba 18:52

HEPSİ SALINACAK HEPSİ ÖZGÜRLÜĞÜNE KAVUŞACAK AZ DAHA BEKLEYİN

13 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

NERDE ADALET

YAZIK
31 Mayıs 2017 Çarşamba 17:22

8 Aydır içerde idi o zaman hasta degil miydi şimdi neden salındı

23 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

anti feto
31 Mayıs 2017 Çarşamba 16:56

Adalet isimli sahis sen varya fetonun adamisin itiraf kelimesini duyunca deliriyorsun bu isler sizin ruyalariniza benzemez uyanin artik bu kahpenin ardindan gitmeyin feto butun pisliklerin babasibu millete kahpelik yapan serefsiz sen algi yapiyorsun sende feto gibisin

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaypak
31 Mayıs 2017 Çarşamba 16:49

Allah belanizi versin sizin. Sozde gazeteci ama yalakanin onde gidenisiniz. Para için yapmayacağınız kepazelik yok. Sucu var mi yok mu biliyormsun? Kimin hosuna gitmedi salinmasi ve sen onun sözcülüğünü yapiyorsun onu soyle kaypak gazeteci musveddesi...

9 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

şuçlu kimmm

AHMET
31 Mayıs 2017 Çarşamba 16:39

o itirafçı bu hasta şu zengin derken fetocu kalmayacak. hadi hayırlısı

19 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İFTİRACI

ADALET
31 Mayıs 2017 Çarşamba 16:22

İTİRAFÇI DEĞİL İFTİRACI ,BAŞ FETOCU .

24 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

VAHVAHVAHHH

PERTEV
31 Mayıs 2017 Çarşamba 16:18

SAĞLIK SORUNU İMİŞŞŞŞŞŞT !

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ozan
31 Mayıs 2017 Çarşamba 15:52

Müşteri sayısını artırmak için cemaatçi oldu zoru gördü etkin pişmanlıktan faydalandı bu kadar basit

35 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şerefsiz

Mustafa
31 Mayıs 2017 Çarşamba 15:41

O kadar çok masum insana iftira attı ki. Masum insanların, alakası olmayan insanların ismini verdi. Ama hesabını Allah katında ve hukuk önünde verecek.

25 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla