visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ'DAN TUTUKLANAN BAHATTİN ŞENOL BAŞKANLIKTAN DÜŞÜRÜLDÜ

FETÖ'DAN TUTUKLANAN BAHATTİN ŞENOL BAŞKANLIKTAN DÜŞÜRÜLDÜ
20 Ekim 2016 Perşembe 16:13

FETÖ'DAN TUTUKLANAN BAHATTİN ŞENOL BAŞKANLIKTAN DÜŞÜRÜLDÜ

FETÖ/PDY terör örgütüne yönelik sürdürülen soruşturma kapsamında gözaltına alınan ve çıkarıldığı mahkemece tutuklanan IYAŞ Yönetim Kurulu Başkanı Bahattin Şenol, yönetim kurulu kararı ile başkanlık düşürüldü.

DETAYLAR GELİYOR

 

yönetimin rengi neydi

yönetim fetocu değilse hangi cemaatten acıklasınla
01 Şubat 2017 Çarşamba 01:01

iyaşı yöneten adamlar hangi cemaate bağlı olduklarını açıklasınlar. madem fetocu değiller neden fetocu bir başkanın izinden gittiler. ne demek genel müdürü fetocu başkanları fetocu bunca zaman haberleri yokmuydu bu cemaatten. emniyet elbet gerekeni yapacak. birden milyoner olan babalar ve oğulları muhakkak hesap verecek. neden ihaleler hep oğullara gitti hesap verecekler. iyaşı kimler sömürdü hesap verecekler elbet. bunca yıl bahattin ve adamları sömürürken yönetim neden ses çıkartmadı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

güldürmeyin kargaları

ıyayayaş
21 Ekim 2016 Cuma 01:25

yönetim bahattin beyin yaptığından haberimiz yoktuderse buna kargalar bile gülerderhal yönetim istifa etsin.

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

reis

fikri
20 Ekim 2016 Perşembe 23:44

ALLAH Tayyip reise güç kuvvet versin, bu kadar hainle uğraşmak kolay iş değil, reis yürek yemiş Maşaallah.

11 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

yönetim de gitsin

fikri
20 Ekim 2016 Perşembe 23:09

bahattin ıyaşı babasının çiftliği gibi kullanırken yönetim neden sus pusdu, neden karşı çıkmadı, yönetimde suçludur derhal istifa etmeliler, yada ilk kongrede ortaklar olarak göndereceğiz.

15 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla