visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:49

FETÖ'DAN TUTUKLANAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ ESKİ REKTÖRÜ: İBİCİOĞLU BENİ TEHDİT ETTİ

FETÖ'DAN TUTUKLANAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ ESKİ REKTÖRÜ: İBİCİOĞLU BENİ TEHDİT ETTİ
12 Haziran 2017 Pazartesi 11:37

FETÖ'DAN TUTUKLANAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ ESKİ REKTÖRÜ: İBİCİOĞLU BENİ TEHDİT ETTİ

ANTALYA'DA, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında tutuklanan eski Akdeniz Üniversitesi Rektörü İsrafil Kurtcephe, merak ettiği FETÖ elebaşı Gülen ile görüşmek üzere 2012'de Pensilvanya'ya gittiğini iddia etti.

TEHDİT EDİLDİĞİNİ SAVUNDU

Akdeniz Üniversitesinde çalışan ve örgüt üyesi olduğunu düşündüğü kişileri görevden aldığı için FETÖ tarafından tehdit edildiğini ileri süren Kurtcephe, ifadesinde şunları kaydetti:

"Antalya Havalimanında 2 No'lu VIP Salonu'nda 26 Ocak 2014'te o zamanki Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörü ve Üniversiteler Arası Kurul Başkanı Hasan İbicioğlu (FETÖ tutuklusu) beni tehdit etti. Kendisiyle tesadüfen karşılaşmıştık. Bana, 'Sen arkadaşlarımızı görevden alarak ne yaptığının farkında mısın, bunun bedelini çok ağır bir şekilde ödeyeceksin.'şeklinde sözler söyledi. Bu şahsın daha sonra FETÖ/PDY üyesi olmak, bu örgütün üniversite imamlığını yapmak ve siyasetçilere kumpas düzenleyen ekibin başında olma suçlamasıyla tutuklandığını öğrendim. Bu şahıs, Adana Havalimanı'na indiğimizde bana hitaben, 'Bu sözler benim sözlerim değil, hareketin lideri Fetullah Gülen'in senin şahsında bütün bürokratlara mesajıdır, yaptığının bedelini çok ağır ödeyeceksin, bundan sonra başına ne gelirse bizden bil.' dedi ve yanımdan ayrıldı."

Kurtcephe, Antalya'da 7 Haziran'da "silahlı terör örgütü kurma veya yönetme" suçunu işlediği yönünde kuvvetli suç şüphesi,tanık beyanları ve 2012'de FETÖ elebaşısı Fetullah Gülen ile görüşme yaptığı gerekçeleriyle tutuklanmıştı.

 

BU İBİCİLİ'NİN SELAM VERDİĞİ MUHATAP OLDUĞU KİŞİLERİN ALAYINI SORGUSUZ İÇERİ TIKACAKSIN

GÜRORDU DENİZHAN
13 Haziran 2017 Salı 09:42

Valla işin kolayı bu adamla yiyen, içen, gezen, tozan sözde hayır hasenat adı altında, iş yaptı görünen, hayır hasenat ile kalkınmış gibi görünüp, köşeleri dönen ilahaleleri alan, her ne kadar kodaman iş adamı varsa, alayını içeri tıkacaksın.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

miş

miş
13 Haziran 2017 Salı 01:56

yakında bunların hepsi aklanacak bunlara nekadar karşıt insan varsa onlar suçlu olacak korkarım gidişat hiç iyi değil sulandıkca çılkı çıkıyor bu iş görevdeki fetöçüleri unutturuyor yazık yazık yazık

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aktör

rektör
12 Haziran 2017 Pazartesi 21:56

her taşın altından ibicik çıkıyor !

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muammer Gürsu
12 Haziran 2017 Pazartesi 14:11

Bizim sdü'de de toplantılarına katılan üniversitelerinde de çalışan ve yönetimde halen görev alanlar var savcılar çok mu meşgul

20 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yersen tehtit edilmiş.

dişçi
12 Haziran 2017 Pazartesi 13:48

İsrafil Kurtcephe DENİLEN KİŞİYE SORALIMMI ESKİ SDÜ DİŞ HEKİMLİĞİ DEKANI FETÖCÜ ABD KAÇAN HAKAN TÜRK KAHRAMANLA AKRABALIĞI VARMIYMIŞ DİYE Bİ SORULSUN BAKALIM ORDAKİ YAPILANMADA HAKANIN NEKADAR REFARANSI VARMIŞ ARAŞTIRILSIN.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla