visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:53

FETÖ'DAN FİRARİ OLAN HAKAN TÜRKKAHRAMAN AMERİKA'DA BİR ÜNİVERSİTEDE GÖREVE BAŞLAMIŞ

FETÖ'DAN FİRARİ OLAN HAKAN TÜRKKAHRAMAN AMERİKA'DA BİR ÜNİVERSİTEDE GÖREVE BAŞLAMIŞ
07 Temmuz 2017 Cuma 10:59

FETÖ'DAN FİRARİ OLAN HAKAN TÜRKKAHRAMAN AMERİKA'DA BİR ÜNİVERSİTEDE GÖREVE BAŞLAMIŞ

FETÖ soruşturmaları kapsamında hakkında arama kararı bulunan SDÜ Diş Hekimliği Fakültesi eski dekanı Hakan Türk Kahraman ABD’nin Kaliforniya eyaletinde bulunan Stanford Üniversitesi’nde görev yaptığı öğrenildi.

Hakan Türk kahraman FETÖ soruşturmalarının başladığı dönemde bilimsel bir kongre için gittiği Amerika’dan dönmemiş, akabinde önce hakkında soruşturulma başlatılmış, SDÜ’den ilişiği kesilmiş ve hakkında yakalama kararı çıkarılmıştı. Ve yine Isparta'da kendisine ait kliniği satılığa çıkarmıştı.

 

kahpe içeride ise

kilit tutmaz
08 Temmuz 2017 Cumartesi 02:28

bu adam kaçak firari iken diplomasınını yada diger evraklarının sdü den nasıl aldı da verdi. bir sormak gerekmezmi. ayrıcaa; içeri alınacağı bilindiği halde onu abd ye yolluklu yevmiyeli kim görevlendirdi son bir kıyak yapalım dedi .

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

3232 paralel maduru
07 Temmuz 2017 Cuma 18:31

Bunun gibi kişilere dokunmayip sonrada biz FETÖ.ile mücadele ediyoruz diyenlere nezaman dokunulacak herkez bekliyor sevgiyle kalin sira sizede gelecek sayin Cumhurbaşkanın dedigi komsunuz akrabaniz neyiniz olursa olsun ihbar edin diyor ve ihbarlar cogaldikca zaman daraliyor sabirla bekliyoruz bir sabah haberlerde bomba 32 mansetten okuruz son dakika olarak saygilar bomba 32

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ESNAFA DEĞİL TÜM ŞEHRE ZULÜMDÜR

kemal
07 Temmuz 2017 Cuma 16:35

ESNAFA DEĞİL TÜM ŞEHRE ZULÜMDÜR

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dentist
07 Temmuz 2017 Cuma 16:26

Bu kacakcak diyenleri ozman bize iftira atiyor diyip mahkemeye verilen arkadaşlar var halen.Kadrosu dis te olup geri alinmayan calisan var.bu adam yuzunden surulenler ise alinmayanlar hatta oda baskanligini kaybeden kisiler var.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir yerde ariza var

Ibrahim Askeriz
07 Temmuz 2017 Cuma 16:19

Turkiyeden kacip dunyanin en prestijli universitede bir is bulabiliyorsa bizde bir ariza olmasin? amerikadaki universiteler kendisine faydasi olmayan insanlari bunyesinde hayatta barindirmaz, bir yerde arizalar var arkadas, ya uyutuluyoruz , yada cok salagiz, baska bir izahi yok bu isin, Satndford universitesinde is bulan akademisyen arkasindan konusan ya ne soyledigini bilmiyor, yada hazimsizlik krizinde.

15 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Soyad
07 Temmuz 2017 Cuma 15:15

Bu zat kaçak ise, dekanken makamın gücü ile yaptığı işler araştırıldı mı? Veya altında imzası olan işe alımlar, doçent prof yaptığı kişiler kısa yoldan yükselen falan var mı bakılıyor mu? Yoksa herkes hakederek mi bir yerlere geldi üniversitede?

23 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla