visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ'DAN ARANAN FİRARİLER YAKALANDI

FETÖ'DAN ARANAN FİRARİLER YAKALANDI
21 Ocak 2017 Cumartesi 17:38

FETÖ'DAN ARANAN FİRARİLER YAKALANDI

Böylelikle gözaltı sayısı 9'a çıktı. Gözaltına alınanların7'si ihraç edilen personelden, 1'i aktif çalışan olduğu öğrenildi. Ayrıca 1avukat da önceki gün gerçekleştirilen operasyonda gözaltına alınmıştı.

fırıncı
23 Ocak 2017 Pazartesi 20:50

Ahmet bey senin de soyadını alalım da isparta li kisiliksiz kalipsiz kim öğrensin

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

fırıncı sami tugcu
23 Ocak 2017 Pazartesi 20:43

Ahmet beyYureksiz kalıpsız diyemezsin bana adım sami tuğcu emre mah beslen ekmek fabrikasinin sahibiydim benim cok şükür belediyeye ve kisilere borcum yok HIDIR beye sorunuz bana yapdıklarımı

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ'de son durum

Ali Koral
22 Ocak 2017 Pazar 22:45

SDÜ'nün tam temizlendiğini düşünmüyoruz, muhtemelen bir yerden tutturamadıkları için açığa alamıyorlar, kriptoların temizlenmesi zor, adamlar hala temiz düzgün vatan evlatlarına fakültelerde baskı kuruyorlar, bu gidişe bir dur denmeli. Hapisteki fetöcüleri övmekle meşgul kriptolar var bazı fakültelerde.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sabırla bekliyoruz

SDÜ
22 Ocak 2017 Pazar 18:07

Kahraman Isparta Polisinden, Fetönün Süleyman Demirel Üniversitesindeki yapılanmasının öğrencilerine kadar bir an önce temizlenmesini bekliyoruz..

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsim Kurum Ünvan

Vatandaş
22 Ocak 2017 Pazar 17:54

Yakalananların isimlerini, ihraç edildikleri kurumlarını ve ünvanlarını da yazsanız daha inandırıcı olmaz m?

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali osman
22 Ocak 2017 Pazar 12:16

İlahiyatta son durum ne?

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir zamanlar...

Vatandaş
22 Ocak 2017 Pazar 01:29

15 Temmuzdan sonraki ilk aylarda isimler çarşaf çarşaf yazılırken son bir kaç aydır ya isimlerin baş harfleri ya da isimsiz haberler yapılıyor. Neden acaba????

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahmet
22 Ocak 2017 Pazar 01:25

Firinci kesin belediyeye borcun varmıştır.avukat hıdır söke söke almıştır.gerçek adını yaz marifetini öğren. Yüreksiz kalıp siz insan.

1 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

fırıncı
21 Ocak 2017 Cumartesi 20:20

Yaptıklarını mislisiyle çeksinler bilhassa avukat hıdır bey

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

isim
21 Ocak 2017 Cumartesi 19:03

Isimleriiiiiiii!!!!!

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla