visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ'DAN 2 KİŞİ TAHLİYE EDİLDİ

FETÖ'DAN 2 KİŞİ TAHLİYE EDİLDİ
08 Şubat 2017 Çarşamba 18:25

FETÖ'DAN 2 KİŞİ TAHLİYE EDİLDİ

15 Temmuz’un ardından başlayan Fetullahçı Terör Örgütü(FETÖ) operasyonlarında Isparta’da çok sayıda kamu çalışanı bylock kullandıkları gerekçesiyle tutuklanmıştı.

Tutuklanan kişilere ilişkin yapılan itiraz ve yapılan incelemelerin ardından tutukluluk halinin devamına gerek bulunmayan kişiler tahliye edilmeye başlandı. Isparta Nüfus Müdürlüğünde görev yaparken bylock nedeniyle tutuklanarak cezaevine gönderilen M.A.’nın geçen günlerde yapılan duruşmasında tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldığı öğrenildi.

Öte yandan 15 Temmuz kanlı darbe girişimi sonrası sosyal medyada yaptığı paylaşımlar nedeniyle darbeyi övmekten tutuklanan G.Ö.’de yapılan duruşma sonrası yurt dışı çıkış yasağı konularak tutuksuz yargılanmak üzere tahliye edildi. Sanıkların darbe girişiminin ardından tutuklandığı 5,5 aydır cezaevinde oldukları öğrenildi.

turkiye sevdalisi

ispartali
09 Şubat 2017 Perşembe 20:46

sucsuz ve suclu kimler tutuklularsa onlarin cocuklari ****ari babalari hatda yedi gobek akrabalari agac koku yesin olmazmi sakin ayiplamayin bunu diyen ispartali aranizdan biri degilmi bu adalet onlar gibilerine isleyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hikmet
09 Şubat 2017 Perşembe 19:58

Allah vatanımızı tüm kötülüklerden, tehlikelerden korusun. Suçsuzlar hapislerde yatmasın artık! Adil Yargı

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

Masumiyet
09 Şubat 2017 Perşembe 09:03

Serbest bırakılanların bazıları (özellikle bylock kullanıyorsa, darbeyi övüyorsa) itirafçı olduklarından serbest bırakılıyorlar. Eğer verdikleri bilgi tatminkar olmazsa yeniden içeri girecekler.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aga
08 Şubat 2017 Çarşamba 23:15

Adam sucsuz yere 6 ay yatti. hesabini mizanda verin

14 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Admin
08 Şubat 2017 Çarşamba 22:50

Suçsuz yere çok insanı tutukladılar hiç dusunmediler ailesini işini geçimini inşallah sucsuzlari en kısa zamanda çıkarırlar vicdanli olurlar insallah

22 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bakkal
08 Şubat 2017 Çarşamba 22:00

İnşallah suçlu ve suçsuz ayıklanacaktır, yüce devletimize ve hakimlerimize güveniyoruz, içerde kandırılmış ve iyi niyetli kişilerde var, gerçek suçlular cezasını çeksin.

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla