visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ'CÜLER İÇİN

FETÖ'cüler için
31 Mayıs 2017 Çarşamba 15:51

FETÖ'cüler için "tahliye lobisi"nde kimler çalışıyor

"Emniyet'teki örgüt elemanları bilgi notları hazırlıyor. Savcıya veriyor. Savcı hapisteki FETÖ'cüye notu ulaştırıyor. FETÖ'cüler de o bilgi notlarını kullanıp itirafçı oluyor. Hop bir bakmışsınız serbest..."

Hükümete yakın Sabah gazetesi yazarı Dilek Güngör köşesinde FETÖ Darbe davalarında sanıkların aynı savunma metinlerinin olduğunu izlediklerini belirtti. Güngör FETÖ’nün hala kendi içinde bir iletişim ağı olduğunu düşündüğünü, buna dair güçlü duyumları olduğunu belirtti.

“SAVCI HAPİSTEKİ FETÖ’CÜYE NOTU ULAŞTIRIYOR...”

Güngör şu ifadeleri kullandı:

“Örneğin, FETÖ'cülerin kripto elemanları üzerinden devletin bilgilerini alıp, sözde itirafçılık oyunlarıyla serbest kaldığını biliyor muydunuz?

Nasıl mı?

Emniyet'teki örgüt elemanları bilgi notları hazırlıyor. Savcıya veriyor. Savcı hapisteki FETÖ'cüye notu ulaştırıyor. FETÖ'cüler de o bilgi notlarını kullanıp itirafçı oluyor. Hop bir bakmışsınız serbest...

Bu daha ne ki?

Türkiye'nin en büyük illerinden Bursa'da FETÖ'cülerin cezaevinden kurtulması ve operasyonların durması için büyük bir lobi faaliyeti yürütüldüğü konuşuluyor. Hatta bu lobinin kasasında sadece bu işler için 160 milyon TL rüşvet fonu ayrılmış. Siyasetçisinden emniyetine, STK'sından hakimine kadar para dağıtılıyormuş. Bursa'da tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılan FETÖ'cüleri iyi irdelemek gerekir.

Demem odur ki; Bu milletin hain teşebbüslere ve algı oyunlarına artık tahammülü yok. Bu oyuna gelenler veya göz yumanlar bedelini öder.”

anti feto
31 Mayıs 2017 Çarşamba 18:08

Yaz tarih diyen zavalli 15 temmuzda olan olaylari yazacak senin sumuklu fetonu yazacak abd nin medresi oldugunu yazacak almayanin kumasi oldugunu yazacak icimizdeki hainlkeri yazacak sen tiyatro diyon fetonun itisin feto abd nin iti abd siyonizmin iti eeeee it iti issimiyor gorduk israil icin yapdiginiz haberleri stv haberlerinde filistinlilere terorist diyen adileride tarih yazacak ruya ile ayaklanan sonu ya itliktir yada ****lik

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bombaa

bombasınız
31 Mayıs 2017 Çarşamba 17:58

bu sefer iyi hber olmuş tebrikler. o lobi ıspartadada çalışıyor.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kral
31 Mayıs 2017 Çarşamba 17:37

Herkes kripto... Bütün hakim, savcı ve polisler lav edilsin, gözaltı, tutuklama kararlarınıda zabıtalar versin

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TÜRKİYE

GERÇEK
31 Mayıs 2017 Çarşamba 17:35

REFARANDUM BİTTİ EVET ÇIKTI HERKES GÖREVİNİ TAMAMLADI ARTIK TAHLİYELER BAŞLAR ÖRNEGİN ERGENEKONDA OLDUGU GİBİ KANDIRILDILAR

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖCÜ OLMIYANI ZATEN ARALARINDA BARINDIRMAYACAKLARINA GÖRE!

vatandas
31 Mayıs 2017 Çarşamba 17:09

ZATEN BU ÖRGÜT PARA ICIN HER SEYINI SATACAK KAREKTERSIZLERDEN OLUSMUYORMU! BUNLARIN ICINE GIREN HERKES HAKSIZ KAZANC VE HAKETMEDIKLERI MAKAMLARA GELMEK ICIN GIRMEDILERMI! GÜZEL BIR HIKAYEDE ANLATILDIGI GIBI-PAPAZ HACA SICAN GÜVERCINE DEMIS ABE GÜVERCIN EGER HIRISTIYANSAN NICIN SICTIN HACA ; YOK HIRISTIYAN DEGILSEN NE ISIN VAR KILISEDE?" BU GÜN FETÖ ICIN KIRITER BELIRLEMELERINDE BU HIKAYE IYI BIR ÖLCÜ! ONLARDAN OLMASALARDI NE ISLERI VARDI ONLARIN ICLERINDE?????

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla