visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ''DEN TUTUKLU MEHMET ALİ IŞIK TAHLİYE EDİLDİ

FETÖ''DEN TUTUKLU MEHMET ALİ IŞIK TAHLİYE EDİLDİ
22 Mayıs 2017 Pazartesi 17:52

FETÖ''DEN TUTUKLU MEHMET ALİ IŞIK TAHLİYE EDİLDİ

ISPARTA'DA FETÖ/PDY terör örgütüne yönelik sürdürülen soruşturma kapsamında tutuklanan Işık Gıda Sahibi iş adamı Mehmet Ali Işık tahliye edildi.

FETÖ'nün 15 temmuz darbe girişimine yönelik sürdürülen soruşturma kapsamında gözaltına alınan ve 16 Ekim 2016 tarihinde tutuklanan Işık Gıda Sahibi Mehmet Ali Işık tahliye edildi.

 

MÜŞTERİ

BAKKAL
30 Mayıs 2017 Salı 09:36

Işık gıda olarak iyi bayilikleri almanızı istiyoruz, o konuda zaten şüphemizde yok Allah tekrar geçmiş olsun

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şayet

Mehmet
23 Mayıs 2017 Salı 14:06

Şayet bu adam suçsuz yere yattıysa zararını kim karşılayacak, bir iş adamının içeride 10 ay yatması demek sıfırı çekmesi demektir, yazık günah değil mi? Ailesinin, çocuklarının durunu da ayrı mesele, onların sıkıntıları. Allahım sen masumları koru

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sinan
23 Mayıs 2017 Salı 08:55

Şimdi iftira atan şerefsizler nasıl yüzüne bakacak onu merak ediyorum içeri girdi diye hamamönünde oynayanlar seni tahliye oldu diye kahırlarindan piyasaya nasıl çıkarlar bekleyip göreceğiz keser döner sap döner gün gelir. .......neyse herkese geçmiş olsun kalanlarida Rabbim tez zamanda kurtarsın suçu olan varsada cezasını çeksin başından beri ben bunu derim

25 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Market yalvaç
23 Mayıs 2017 Salı 01:27

Geçmiş olsun Hem Sedat Öz, Hemde Mehmetali Işık bu insanlar gerçekten iyi insanlar, Allah'ın sevilen kulları ve ikisinde kardeşleri onlar yokken bayrağı iyi bir şekilde az zararla dalgalandırdılar bayilikler gelir geçer önemli olan böyle güzel firmaların köklü firmaların ayakta kalması toplamda 200 kişiden fazla hem öz Gemlik hem ışık gıdada çalışan var bizler müşterileri olarak çok memnunuz sonuna kadarda destekciyiz, tekrar geçmiş olsun

27 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asıl kimler vaa
23 Mayıs 2017 Salı 00:22

Asıl fetocular belediye meclis üyeleri K.Ö. ve S.N.G. onlar degil mi Amerika gezisine gidiyoruz ayağıylan hocanın ziyaretine giden. Kapıdan giremeyince Muteahhit A.B. Den yardım isteyip içeri ziyarete giren. Ama bu Isparta'da herkeş bilir de kimse demez. Muhtemelen bu yorum da yayınlanmas. Ama biz yazalım da bu dünya da olmasa da öbür tarafta demiştik deyelim.

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Savli
22 Mayıs 2017 Pazartesi 21:14

Zaten haksız yere yattı adalet er ya da geç tecelli edecekti. Kemdimden şüphe duyarım M.ali abi den duymam

19 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Selim4
22 Mayıs 2017 Pazartesi 20:11

Ulan adami tanıyorsunuz iyi bi insan belki gozumuz aydin Allah haklinin yaninda vs vs diyorsunuz eger adami tanimasaydiniz ve tahliye olsa birakan hakimi fetocu ilan edecektiniz. Iste insanlarin bu surecte adaletten ve fetoden amladiklari bundan ibaret. Not: kim fetocu ise cezasini ceksin tahliye olana ve edene bi lafim yok.

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok komiksin

ilahi adalet
22 Mayıs 2017 Pazartesi 19:25

bizde buna derlerki baban eşşeği s.ttikten sonra ananın hayrını gör adamın bayilikleri gittikten sonra işi bozulduktan sonra adalet gelse ne olur sigara gitti pınar gitti inşallah tekeli alırlar pürlü lerden alınacak tekel

27 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bakkal
22 Mayıs 2017 Pazartesi 19:08

Zaten Mehmet ali ışık yanlışlık ile yatırıldı sonund hak adalet yerini buldu,

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sabrın sonu
22 Mayıs 2017 Pazartesi 18:44

Sonunda güzel bir haber görebildik! Şükür ki adalet yerini buldu.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
22 Mayıs 2017 Pazartesi 18:32

Çok şükür. Bugün bayram günüdür.

23 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
22 Mayıs 2017 Pazartesi 18:29

Güzel kalpli insan, sevenlerinin duası her daim arkasında.

23 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla