visitor analyticsvisitor analytics

muhammet kucukcinar
17 Şubat 2017 Cuma 19:35

Dun ecevite sefeatci olan bir lavugun on gorusune bak hele abdullah sana diyirum bak dinle israil disisleri bakani o zaman liberman bir demecinde dediki ihh bizim icin tehdittir bir haftaya kalnadan yahudinin yavsaklari vanda ihh depolarina elkaide baskini diyerek algi yapti israilin iti olacaginiza Allahin kulu olsaydiniz hedefe hasil olmak icin her yol mubah diyen bir musluman din adami daha gelmedi mehdiymis hz peygamber yasamamis sizin gibi okumak icin basini ac subay olsacaksan icki ic

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetö davasına bakan Isparta Savcısına soruyoruz

SDÜ
06 Şubat 2017 Pazartesi 11:06

SDÜ'deki fetö sanıkları neden hala açığa alınmıyor? Fetö tutuklu sanığı Hasan İbicioğlu'nun SDÜ'ye işe yerleştirdiği kişiler hakkında neden hukuki işlem başlatılmadı?

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDU-Fetö

SDÜ-FETÖ
04 Şubat 2017 Cumartesi 19:46

Şimdiki rektör İlker Çarıkçı. 2011 seçimlerinde Hasan İbicioğlunu destekledi. 2016 Mayıs ayında savcılığa verdiği ifadesinde Numan Tamer örgütün kadrolaşmasından ve para trafiğinden aktif sorumluydu diyor. (ifadelerine bakın).Peki sen rektörlüğe 2015 yılı Mayıs ayında geldikten sonra neden Numan'ı açığa almadın? yurt dışına çıkışını yasaklamadın? Numan 2016 şubatında Feto'nun yanına kaçtı. Kendini kamufle etmek için olmadık masum insanlarla uğraşıyorsun. Uğraşsana pislik insanlarla!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

uyanin ey insanlar

Abdullah Abdullayew
10 Ocak 2017 Salı 18:30

dolar 9 lirayi gordugunde gorursunuz paraleli, soyuluyorsunuz ey millet, donunuza kadar herseyinizi calacaklar uyaninin, kinindan cikmis bir kilic gibiyim, Abdullah gullerin, Tayyip Erdoganlarin, cemaatlerin kokunu kaziyacagiz diye adamin biri yemin etti, ve yemininde de duruyor, goreceksiniz, herkesin kokunu kazidiktan sonra gozunuz acilacak.

5 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ'de saklanan fetöcüler

Kamu
28 Eylül 2016 Çarşamba 14:55

SDÜ’deki fetöcülerin açığa alınma işlemine son birkaç haftadır nedense ara verildi. fetöyle mücadele eden SDÜ üniversite yönetiminden açığa alınan fetöcü sayılarında tıpkı Temmuz Ağustos aylarında olduğu gibi tekrar astronomik rakamlara ulaşmalarını bekliyoruz.

5 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mizah terazisi

Ömer
14 Temmuz 2016 Perşembe 02:32

Hiç kimse merak etmesin. Kimsenin kimseye faydasının olmayacağı Mahşer günü mizan terazisi kuruldugunda ilahi adalet yerini bulacak.

14 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mizah terazisi

Ömer
14 Temmuz 2016 Perşembe 01:05

Hiç kimse merak etmesin. Kimsenin kimseye faydasının olmayacağı Mahşer günü mizan terazisi kuruldugunda ilahi adalet yerini bulacak.

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARALEL YALAKALAR

Atila BAYRAK
13 Temmuz 2016 Çarşamba 21:42

Paralelci Rektör İlker Hüseyin Çarikcinin Rektörperest yalakalarina verebilecegim tek cevap kücük menfaatleri ugruna ülkenin terör listesine girmiş bir cemaatin mensuplarini korumaya çalişmalariyla ayni sucu işlediklerini bilmeleridir isimlerini dahi aciklamaya korkan genetik kodlariyla oynanmiş bu insanlarla s****da degil gercek hayatta karşima cikmalarini beklerim

17 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

KPSS Soru-devam

Sınavcı
13 Temmuz 2016 Çarşamba 20:36

Soru 2) Paralel, azınlığın çoğunluğa hükmetmek için devlet içinde meydana getirdiği oluşumlardır. Buna göre aşağıdakilerden hangisi paralel olarak tanımlanabilir? a) 28 şubat döneminde %95 i müslüman, inançlı olan insanları gerici, yobaz olarak tanımlayıp her türlü okul, üniversite, kamu kurumlarında va kamusal alanlarda, hatta cadde ve sokaklarda aşağılayan fişleyen İsrail yanlısı olan ve ülkenin % 5 lik kesimini oluşturanlar, b)Kesişen iki doğru arasındaki açı, c)Alfabenin ilk harfi,d)hepsi

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARALAL

PARALAL
13 Temmuz 2016 Çarşamba 17:13

PARALAL olanlar Paralel diye diye ülkeyi felakete ****ürüyorlar

5 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

İftira

Masumlar
13 Temmuz 2016 Çarşamba 16:53

Masumlara iftira atanların hem bu dünya da hem de öbür dünya da vay hallerine,İlahi adalet mutlaka tecelli eder.

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bunlar En az 10 yerden Maaş alıyorlar

Havuz Medyası
13 Temmuz 2016 Çarşamba 16:51

Asgari Ücretle geçinmeye çalışan Ey zavallı millet,bu havız medyası ve yazarları en az 10 yerden maaş alıyorlar,yönetim kurulu üyeliği,danışmanlık ,TRT de program vs sizleri de böyle uyutuyorlar.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ticari Köprü

Mozambik
13 Temmuz 2016 Çarşamba 16:47

İddianamede Mozambik ile Ticari Köprü kurulmuş,bu suç mu kardeşim,ticari ilişkiler geliştirilmiş,Şuan ülkeyi Doğu Perinçek ve ekibi yönetiyor,ülke Suriye'ye dönmüş,Doğu fiilen elden gitmiş,siz nelerle uğraşıyorsunuz

0 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

KPSS Sınav Sorusu

Sınavcı
13 Temmuz 2016 Çarşamba 16:28

soru 1)Paralel nedir?a) Azınlığın çoğunluğa hükmetmek için devleti ele geçirmeye çalışan örgütlerdir.b)Elma bahçesinde armut toplayan kişilerdir.c)Üçgenin köşeleridir.d)Kavşaklardaki trafik lambalarıdır.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU DAVALARDAN HİÇBİRŞEY ÇIKMAZ

Haşim kaynar
13 Temmuz 2016 Çarşamba 13:37

Ergenekon davası ne oldu dünya kadar tazminat aldılar. Daha önce de SÜleyman Demirelin akrabalarının davaları vardı ne oldu.Cem uzanlar vardı ne oldu. Kimse avucunu boşyere ovuşturmasın bence..Bunlar hep gündem oluşturma. ülkenin hayrına değil...

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel lere ölüm.

Ak ıspartalı
13 Temmuz 2016 Çarşamba 13:16

Paraleli Erdoğan başkanımız sayesinde temizliyoruz. Bir kaç tanesini assak daha iyi olacak. Allah razı olsun senden asrin lideri

5 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

atila bayrak her yerde

atila
13 Temmuz 2016 Çarşamba 10:34

Atila bey neden sdü ile bu kadar cok ilgileniyorsun anlatta insanlar bilgilensin...

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

atila bayrak

atila
13 Temmuz 2016 Çarşamba 10:16

Bu atila Bayragın paralelle mücadelesi filan yoktur bu arkadaşın tek derdi abisi aziz bayragın genel sekreter olamadıgı için paralelle ilgisi alakası olmayanlara şursuzca iftira atmasının nedeni budur. söyle bakalım atila bey abin genel sekreter olsaydı aynı sözde mücadeleni yapacakmıydın...

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Atilla beye cevap

Syn
13 Temmuz 2016 Çarşamba 09:38

Herşeyin sırası vardır belki nerden biliyorsunuz sıranın kümde olduğunu yavaş yavaş içerde yer açılsın o kadar kişi var içerde yer sıkıntısı vardır biraz istiflesinler sırası geleni alır bu devlet

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEVE DİŞİ

ISPARTALI
13 Temmuz 2016 Çarşamba 09:33

ARTIK SDÜ DE DEVE DİŞİ GİBİ OLMUŞ KİŞİLER BIRAKIP GİTMELİ YADA GÖREVDEN ALINMALI,NE BU KARDEŞİM SDÜ AÇILDIĞI GÜNDEN BERİ ORDALAR. ORASI BABANIZIN ÇİFTLİĞİMİ?ANLAYAN ANLADI .ISPARTALI OLARAK İLKER HOCAYI DESTEKLİYORUZ.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mavigol

Mavigol
13 Temmuz 2016 Çarşamba 09:23

Su egirdir adadaki mavigol otellede bir ilgilenseniz diyorum.ceaat sanki orayadami coreklenmis???

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARALELCİ REKTÖR

Atila BAYRAK
13 Temmuz 2016 Çarşamba 00:55

İDDANEME İYİ OKUNURSA MEVCUT REKTÖR İLKER HÜSEYİN ÇARİKCİ NİNDA TUTUKLU REKTÖR HASAN İBİCİOĞLU KADAR PARALEL PİSLİĞİNE BATTIĞINI GÖRMEK MÜMKÜN HABERDE BAHSEDİLDİĞİ GİBİ SDÜ OPERASYONUNDA FETO AHTAPOTUNUN KOLLARI KOPMAMİŞ BİLAKİS SDÜ DE PARALEL KADROLAŞMA DEVAM ETTİRİLMEKTEDİR BUNUN ÖRNEKLERİ SON BİR YİLDA VERDİKLERİ KADROLARDA BİLGİ VE BELGELERİYLE SABİTTİR.

8 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pessss

Melaike
13 Temmuz 2016 Çarşamba 00:13

Acaba tayyipciler artık kiminle kol kola gezecek.sıra hangi cemaatte.Acaba gerçektende son günlerde konuşulan milli damar örgütü gercek mi?

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla