visitor analyticsvisitor analytics

FETHULLAH GÜLEN İÇİN YAKALAMA KARARI!

FETHULLAH GÜLEN İÇİN YAKALAMA KARARI!
22 Mart 2016 Salı 17:18

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı, Isparta merkezli 6 ilde gerçekleştirilen FETÖ/PDY operasyonunda örgütün lideri Gülen ve Gülen'in genel sekreteri Recep Uzunallı hakkında yakalama kararı çıkardı

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı, Isparta merkezli 6 ilde gerçekleştirilen FETÖ/PDY operasyonunda örgütün lideri Gülen ve Gülen'in genel sekreteri Recep Uzunallı hakkında yakalama kararı çıkardı

 

 

hodri meydan..

omer
22 Mart 2016 Salı 23:15

bu insanlar en son sunu soylediler, biz israil ajani olmadigimiza, amerikayla calismadigimiza ve sizin attiginiz iftiralarin hic birisinin dogru olmadigina allahin sahit olarak gosteriyoruz ve diyoruz ki eger biz boyle degilsek allah geregini yapsin, eger siz yalan soyluyor iftira atiyor ve bunlarin dogru olmamasina ragmen hala oyle diyorsaniz allah size de geregini yapsin. cift tarafli yani.. kim buna cesaret gosterip allah geregini yapsin deyip amin diyebilir. sanirim acik ve net hodri meydan.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAMUK PARELEL

Mehmet ŞAHİN
22 Mart 2016 Salı 21:54

Parelelciler hala pislik yapmaya devam ediyorsunuz.Ulan ne yüzsüz yaratıklarsınız.Size söyleyecek cümle bulamıyorum.Bu günlerde yine kara propaganda yapıyorsunuz,Özellikle facebook üzerinde kalabalık yerlere gitmeyin,yakında bombalama olacak diye ,sizin bu entirikalarınız ne zaman bitecek pis yaratıklar.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Erik

Ercan
22 Mart 2016 Salı 21:28

Bir zamanlar onlarca askerin de polisin de dekanın da çakma delillerle hapse atıldığı zamanlar oldu, o zmn niye gıkınız çıkmadı?? İşinize mi geldi??

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Serdari

Serdar
22 Mart 2016 Salı 21:26

Sen kendı avukatlığını yap , aklın ermiyo bu işlere belli ki!

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞSAVCI VE HAKİM; HUKUKU KATLETMEYİ BIRAKIN ARTIK

Serdar - Avukat
22 Mart 2016 Salı 19:35

Tek tek yaptığınız hukuksuzlukları yazmayacağım.Hukuku daha fazla katletmenize artık gerek kalmadı, uğruna yemininizi çiğneyip, yargıyı sopası haline getirdiğiniz dağlar çatırdadı, çok yakında toz duman olup parçalanacak. Siz kendizi yaktınız. Tayyibin yakında kendisine hayrı olmayacak, siz yaptıklarınızla başbaşa kalacaksınız. Şimdi en iyisi istifa edip ömrünüzün sonuna kadar tövbe edin ve zulmettiğiniz insanlardan af dileyin. Fani dünya için bukadar günaha girmeye değermiydi?

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

52 KİŞİ BAŞSAVCI HAKKINDA TAZMİNAT DAVASI AÇSIN

Ercan
22 Mart 2016 Salı 19:01

Başsavcı sosyal, kültürel faaliyet içindeki işi-gücü, yeri-yurdu, yaptıkları faaliyetleri belli insanları yasalar ve Yargıtayca terör örgütü olarak kabul edilmemiş bir örgüt ismi iftirasıyla kamuyona teşhir edip zan altında bırakmıştır. Üstelik silahlı terör örgütü iftirası (Başsavcı efendi nerde bu silahlar?) Öyle demogojik bir açıklamaki kimin neyle suçlandığı, kimden ne yakalandığı belli değil herkesi zan altında bırakan bir açıklamayla hukuk adamlığı yerine trollüğe soyunmuştur.

0 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla