visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:35

FECİ KAZADA KOPAN KOLU İŞTE BÖYLE TAŞIDILAR

FECİ KAZADA KOPAN KOLU İŞTE BÖYLE TAŞIDILAR
18 Mayıs 2017 Perşembe 18:51

FECİ KAZADA KOPAN KOLU İŞTE BÖYLE TAŞIDILAR

Bugün saat 18:15 sıralarında Kemer köprü çıkışında meydana gelen trafik kazasında, bazıları ağır olmak üzere 18 kişi yaralandı. Bir kadın yolcunun ise kolu koptu. Kopan kol ambulansa taşınırken, hasta ile birlikte ambulansla hastaneye götürüldü. 

Ali Tekinkaya yönetimindeki 34 GN 8150 plakalı kamyon ile Yücel Yüksel yönetimindeki 32 DB 739 plakalı yolcu minibüsünün çarpışması ile meydana gelen kazada, minibüs içerisindeki yolculardan 18'i yaralandı.

Kaymakam Abdullah Aktaş, İlçe Emniyet Müdürü İsmail Karasakal, ambulanslar ve emniyet görevlileri anında olay yerine ulaşırken yaralılardan birinin kolunun koptuğu öğrenildi.

Yaralılar Eğirdir ve Isparta'daki hastanelere sevk edilirken hafif yaralı 3 yolcu da Kaymakam Aktaş'ın makam aracı ile Eğirdir Hastanesi'ne götürüldü.


Denetım
19 Mayıs 2017 Cuma 22:31

Gozlemci, sana hakaret yok, ok! Ssdece o yoldan bıktık, bu kazma şöförlerden bıktık, onu dıyoruz! Sıkıntı yok başka.

48 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yolcu
19 Mayıs 2017 Cuma 15:22

O taraflara giden tüm ilçe otobüsleri deli gibi gidiyor. Çoğu hız delisi. Polisin nerede olduğunu bilip ona göre sürüyorlar geri kalan yerlerde hep bas gaza. onların dışındaki sürücüler çok mu bilinçli? Tabi ki hayır. Başta kamyoncular; yol kendilerinden başkasının değil sanki, hiç düşünmeden sürüyorlar. Otomobillerde 3-5 dk için sollamayı marifet sayıyor. Her hafta o yolda gidip geliyorum. Bu haberlere yansıyan bir kaza. Bunun dışında kaç kaza oldu(birebir şahit olduklarım da var)haberinizvarmı

118 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Önlem gelmeki
19 Mayıs 2017 Cuma 13:40

Arkadaşlar doğru söylüyor her gün o yolu kullanıyorum insanlar sanki düz yolda gidiyormuş gibi son gaz. Yolda çevirme var ama arabanın kenarında muhabbet ediyorlar disiplin getirilmeli cezaysa ceza para bulunur ama can bulunmaz.

53 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adam gıbı denetim??!!!
19 Mayıs 2017 Cuma 08:58

Yazdıklarımı bıle anlamayan gözlemci rumuz, ne karı ne mucadelesi? Sen okudugunu bıle anlamıyacak kadar acizdin heralde? Bı de kalkmış cvp vermiş! Her gun o yolu kullanan biziz! Neyın ne oldugunu bılıoz, elımızde kamera kaydı bıle var! Cok konuşma bnce!

59 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adam gıbı denetim????!!!!
18 Mayıs 2017 Perşembe 21:31

Bir yağmurlu ısprta konya yolu klasiği malesef! Yalvaç şkaraağaç gelendost ve sutculer ilçe mınıbuslerının şöförlerinin acılen toplanıp, adam gıbı eğitim verilmelidir! Egırdır yolunda vırajı bile içerden alıp sollayarak sızın karşınıza cıkacak kadar manyamış tipler şöförlük yapıo! Snra emnıyet gostermelik yol denetımı yapsın! Gebermeye mi geldik bu dnyaya be??!!!!

48 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yol çalışması
18 Mayıs 2017 Perşembe 19:25

Öncelikle yaralıya Allah acil şifalar versin. Yol çalışması biran önce bitmesi gerek çok tehlike saçıyor.

20 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla