visitor analyticsvisitor analytics

FATİH’TE ZİNCİRLEME KAZA: 2’Sİ ÇOCUK, 5 YARALI!

Fatih’te Zincirleme Kaza: 2’si Çocuk, 5 Yaralı!
16 Ağustos 2015 Pazar 20:27

Fatih’te Zincirleme Kaza: 2’si Çocuk, 5 Yaralı!

Isparta Fatih Mahallesi’nde meydana gelen trafik kazasında 3 otomobilin çarpışması sonucu 2’si çocuk 5 kişi yaralandı. 

edinilen bilgilere göre, kaza saat 17.45 sıralarında Fatih Mahallesi 205.Cadde ile 156. Cadde kavşağında meydana geldi.  İddiaya göre, 156.Cadde’den 209.Cadde istikametine giden Serkan Gönenç (42) yönetimindeki 20 KU 023 plakalı otomobil ile 205 Cadde’den 156.Cadde’ye çıkan Betül Sarıgöl idaresindeki 07 KCV 23 plakalı otomobil ve 156.Cadde’den aşağı istikamete seyreden Ömer Akın’ın kullandığı 15 LE 636 plakalı otomobil kavşakta çarpıştı. 


Çarpışmanın etkisiyle savrulan 07 KCV 23 plakalı araç, kaldırıma çıkarak durabildi.

Feci kazada, sürücülerden Betül Sarıgöl, Serkan Gönenç ve iki araçta bulunan yolculardan Bürgüzar Gönenç (72), B.S. (17) ile B.S.(15) yaralandı.

ÇEvrdekiler tarafından olayın haber verilmesi üzerine kaza mahalline gelen 112 Acil Servis Ekipleri, olay yerinde yaptıkları ilk müdahalenin ardından yaralıları SDÜ Tıp Fakültesi ve Isparta Gülkent Devlet Hastanesi’ne sevk etti. 

Yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu kaydedilirken, polis ekipleri kazayla ilgili soruşturma başlattı



trafikl

sengetli
18 Ağustos 2015 Salı 11:31

öncelikle kaza yapanlara çok geçmiş olsun.önlemler önlemler.evet trafik polisleri gerekli önlemleri ve denetimleri yapmalıdır.şehrin çoğu yerlerinde eksozu açık motor ve modifiyeli araçlar.kasksız motora binen insanlar.adeta kazaya davetiye çıkarıyolar.denetimlerin sıklaştırılarak yapılmasını istiyoruz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maalesef denetim ve düzenleme zafiyeti var sanki

Denetim ve Düzenleme
17 Ağustos 2015 Pazartesi 14:17

Maalesef denetim ve düzenleme zafiyeti var sanki şehrin birinde. Kavşaklarda trafiği sakinleştirecek önlemler ya yok ya da çok iptidai. 108 Cd ile Gölcük yolu kesiştiği kavşak mesela. 1- kavşağa o kadar yakın kasis olmaz. 20 metre mesafede olmalı. 2- O kadar yüksek kasis yapılmaz. 3- kasislerin bir standardı vardır. birazcık okusanız trafik ile ilgili birşeyler. Trafiğin sakinleştirilmesi diye bir dokuman var ama bence Ispartada okuyan 10 kişi zor çıkar.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla