visitor analyticsvisitor analytics

FATİH MAHALLESİ'NDE KAZA

FATİH MAHALLESİ'NDE KAZA
10 Ağustos 2015 Pazartesi 02:06

FATİH MAHALLESİ'NDE KAZA

Isparta Fatih Mahallesi’nde bir otomobilin önce yolda yürüyenlere ardından direğe çarpması sonucu 4 kişi öldü, 1 kişi de ağır yaralandı.


ilk alınan bilgiler doğrultusunda, kaza saat 23.45 sıralarında Fatih 202. Cadde üzerinde meydana geldi. İddiaya göre, yukarı istikamete seyreden 07 LKC 36 plakalı otomobil, ilk olarak yoldu yürümekte olan bir gruba, ardından da yol kenarındaki direğe çarptı. Feci kaza sonrası otomobilin çarptığı yayalar ve otomobilde bulunanlar 4’ü öldü, 1’i de ağır yaralandı. Kaza sonrasında bölgeye çok sayıda polis ekibi ve sağlık ekibi ile itfaiye ekibi sevk edildi. Öte yandan, mahalle halkı da feci kaza sonrasında bölgeye akın edince, söz konusu alana Çevik Kuvvet polisi de gönderildi. Isparta Fatih Mahallesi'nde otomobilin yolda yürüyen yayalara çarpması sonucu meydana gelen trafik kazada ölenlerin isimleri belli oluyor... 

- Özel Isparta Hastanesi'ne sevk edilen Mustafa Tunç isimli çocuk tüm müdaheleleri rağmen kurtarılamadı...

- Gülkent Devlet Hastanesi'ne sevk edilen Aynur Tunç kurtarılamadı...

 


biz

hilal yìlmaz
18 Ağustos 2015 Salı 21:20

televiziyonda görüyorduk aaa şimdi annalar babalar ağlıyor ama kimsenin başına gelmeden bilesiniz çünkü alkolü sürücü teyzelerimi ve birde beş yaşındaki kuzenimi aldı lütfen arkalarından bir fatiha okursanız seviniriz...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

???

Çok garip
11 Ağustos 2015 Salı 21:13

Bi arkadaş yorum yapmış ben merak ettim ve baktım gerçekten planlaması olmayan bi yer orası bi de ben cok baktım ama o yol adliye , emniyete iniyor nie bi kamera sistemi yok , ki çok uzun bi yol nie bi denetim yok . Zafer yedişehitler gökçay ayazmana eski sanayi ye adam gibi denetim sart

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

???

Çok garip
11 Ağustos 2015 Salı 20:34

Haberin basına bakarsan yaya , haberin sonuna bakarsan sürücü hatalı. Alkol içip yola çıkan her zaman suçludur , kaldırım varken yolda yürüyende ama en basta bu kadar yorum okudum "EMNİYET" suçlu! Neden mi? Denetim yok bizim vergilerle polis bu adamlar. Adam gibi işlerini yapsalar haraç pisliğine, korku pisliğine halkı uyarmaz ve görevini yapmazlarsa biZ bunları çok görürüz " bence elektronik imza ile emniyeti kınıyalım " bakalım akılları baslarına gelicek mi ?

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

vatandaş
11 Ağustos 2015 Salı 08:48

öncelikle ölenlere rahmet diliyor geride kalanlara ecir sabır diliyorum cok acı bir olay fakat bu kader tecelli alın yazısı buna yapa bilecek hiç bir şey yok hepimiz o ölümü tadacağız bizim anlımıza nasıl yazılmışsa fakat yorumlara bakıyorum trafik ekibiplerine sürücüye vs.vs plansız yapılaşma belediyeninde sucu var burada o kazanın olduğu bölge aşağıdan gelen gözükmüyor bu yayalar içinde araçlılar içinde gece kondunun olduğu bölge ile beraber altındaki ev düzenlenmesi lazım

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biz birşey bilmiyormuşuz

Bende kınıyorum
11 Ağustos 2015 Salı 00:05

Birisi yorum yapmış eve geç kalmışta evine ekmek ****ürüyormuşta.aklı başında biri olsa altında güvenilir bir araç varmış gibi o kadar hız yaparmı o tenekeyle.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gidenler gitti.

sorumsuzluktanmı
10 Ağustos 2015 Pazartesi 22:36

ölenlere allahtan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum.ama asıl mesele başka polislerimiz sadece sürücü vatandaşa ceza kesmek için görev yapmaktadırlar.nerde düşük model araba varsa mutlaka cezayı yiyor.modelli arabaların yanlarına yaklaşırken sanki esas duruşda yaklaşıyorlar kibarlıklar yerlerde maşallah ama düşük modellinin yanına yaklaşırken aynı nezaketi yapamıyor.vatandaş işçisiyle köylüsüyle memuruyla amiriyle aynı tutrulması daha uygun değilmi ama olmuyor bu durumu yaşayan çok vardır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

beter olun

yerini bulmuş
10 Ağustos 2015 Pazartesi 20:19

alkollü araba sürüyorsan bu kaza değil katilliktir.şerefsizler lanet pislikler bu zıkkımı içiyon bari trafiğe çıkma git çöplüğünde zıbar ne halt ediyorsan et.erkerlik alkol içmekle olmaz kişiliğinle olur şerefsizler sizi

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kazalar

emel
10 Ağustos 2015 Pazartesi 18:30

kımse trafik kurallarına uymuyor.çoğu sürücü kırmızı ışıkta geçiyor.denetimlerin sıklaştırılması,cezaların artması,trafik polislerinin daha sıkı kontrol yapmasını istiyorum

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartada polis uyuyor

Ispartada polis uyuyor
10 Ağustos 2015 Pazartesi 16:23

Geçen gözümün önünde mahallede bi kişi ciddi şekilde yaralandı . Ertesi sabah polisi aradım -iyi günler ben mahallede bu tip yerlerden şikayetciyim ve herkes şikayetci dedim . -bizim yapabileceğimiz birşey yok dedi-bende dedim dün akş****i olay-basının yalanı dedi-bak birader ben o olayı gördüm ve polis arası müdahale etmedi dedim ve gel görkiACI GERÇEK HAKARET ALDIM VE TEL KAPANDI !!!Polis düzeni sağlar değilmi? BUNU NİYE GÖREMİYORUZ !!!! DAHA KAÇ CAN YANICAK !!!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

katil metal

hayret bişey
10 Ağustos 2015 Pazartesi 14:51

Bir aileyi yok etmişler resmen soy isimlere bakılırsa Allah sabır versin yakınlarına başsağlığı diliyorum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eski Kipa arkası

harun
10 Ağustos 2015 Pazartesi 11:11

fatih mh metro inşaat ofisi önünde ve Kipa arkası yolda da her gece psikopatlar yarış yapıp Spin atıyor, emniyete 150 mt mesafede hemde. tüm mahalle rahatsız bunlardan. 1 polis ekibinin bişey yaptığını görmedim.emniyet uyuyormu?

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık hepinize

Hepinizi şiddtle kınıyorum
10 Ağustos 2015 Pazartesi 11:10

O kdar boş bi millet olmusuz ki insanlıktan aciz !!! Dil dediğin her yöne döner kemiksizdir . Herkes olaya kendi acısından bakıyor değilmi yazık ya kınıyorum hepinizi . Bi defa o araba modifiyeli değil bi defa o adam ilk kez eve bu kadar geç kaldı ailesi perisan oldu siz ne biliyorsunuzda konusuyorsunuz ki o adamın öle bi niyette olmadıgını mahallede birine birşey oldugunu duydumu yaşlıları hastaneye su ödemeye tasıyan kndi halinde evine ekmek ****üren birisi . HAYATTA OLSAYDI BUNU İSTERMİYDİ ?

4 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta radar cevirme

Alkolluye acımayacaksın
10 Ağustos 2015 Pazartesi 11:03

Önce ısparta da ısparta radar çevirme diye gurup var onlara söylemek lazım nerde polis var ne uygulaması yapıyor nerde alkol uygulaması yapılıyor yazık günah acımayacaksın modifiyeliye motorcuya ocağına incir ağaci dikilsin cezalarla alkollununde

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

denetim artsın cezalar affedilmesin

barış
10 Ağustos 2015 Pazartesi 10:41

denetim yapmayan ve kendini sadece kaymakkapı meydanında gösteren trafik polislerininde suçu var. gölcük caddesi, ışıkkent, 118 cadde , 110 cadde , sanayi, gökçay civarı buralar adeta yarış pisti.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hızlı gidiyorlar

üniversite
10 Ağustos 2015 Pazartesi 10:37

özellikle fevzipaşa okulunun altından basıyorlar belki 100 km hız yapıyorlar. orayada gece 12 den sonra trafik istiyoruz.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

canımız polise emanet

ıspartalı
10 Ağustos 2015 Pazartesi 10:34

denetimsizlikten her gün kazalar artmaya başladı. şehir merkezinde 2 tanemi trafik polisi var. onlarda mimar sinanda bekliyor.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

polislere ricam

metin
10 Ağustos 2015 Pazartesi 10:33

hız yapanlara küçük ceza uydurmayın. alın nezarete atın. okkalı birde ceza yazın

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gece hız ve alkol kontrolü yapılsın

mehmet samanlı
10 Ağustos 2015 Pazartesi 10:31

emniyet sadece mimar sinanda değil başta cumhuriyet caddesi olmak üzere tüm mahallelerde kontrol ve hız kontrolü yapmalı. polilerin gözü önünde şehir içinde 90 km hız yapılıyor. polislerde bakıyor.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

denetimsiz

huseyin tingiş
10 Ağustos 2015 Pazartesi 09:34

gece sanayi polis karakolu önünde ve arkasında spin attırarak yanyan araç kullanan araçlardan birisi, diğerleri için de bi yaptırım uygulanmassa hem gürültü hem de can kayıpları devam eder.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAZİYE

sabri ERSOY.
10 Ağustos 2015 Pazartesi 09:29

İsmail ağa cemaatine mensup Osman amcamızın hoca hanım olan 3 kızı ve 5 yaşındaki torunu ŞEHİT olmuştur.CENABI ALLAH şefaatlerine nail eylesim,osman amca başta olmak üzere acılı tüm ailesinin başı sağ olsun.Vefat eden bacılarımızın MEKANLARI CENNET OLSUN,İNŞAALAH.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla