visitor analyticsvisitor analytics

FARKINDALIK YARATAN PROJE

FARKINDALIK YARATAN PROJE
11 Aralık 2015 Cuma 20:47

FARKINDALIK YARATAN PROJE

Atabey Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Farkındalık YaratanProjesi: "Gönül Köprüsü"

Atabey Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı öğrencilerinin Öğr.Gör. Havva AYDIN önderliğinde hazırlamış olduğu “Gönül Köprüsü” isimli projenin ilk ayağı olan Kapıcak Köyü’ne gıda yardımı tamamlandı. Öğrencilerimizin yüksekokul bünyesinde hazırladıkları kermesten elde edilen gelirin tamamı Kapıcak Köyü’nde ikamet edenve çoğu yaşlı nüfusu oluşturan toplam 12 aileye gıda yardımı olarak iletildi.Yüksekokul Müdürü Doç.Dr. Yılmaz ÇATAL, bu tür katkıların sürdürülebilirliğinin önemli olduğunu ve yüksek okulumuzun maddi durumu iyi olmayan ve diğer köylerde ikamet eden halkımıza aynı ve benzer projelerle süreklilik arz edeceğini söyledi.

 


Köy sakinlerinin Atabey Meslek Yüksekokulu öğrencilerininziyareti ile çok mutlu olduklarını, yalnızlıklarını bir nebze de olsaunuttuklarını dile getirmeleri öğrencilerle aralarında duygulu anlarınyaşanmasına neden oldu. Atabey Meslek Yüksekokulu Öğr. Gör. Havva AYDIN, bu türprojelerin geleceğimizin teminatı olan öğrencilerimizin arasında dayanışma,paylaşma ve hoşgörü değerlerimizi geliştirdiği ve bu tür etkinliklerin okulumuzbünyesinde devam edeceğini ifade etti.

Çok Güzel Olmuş

haziran .....
14 Aralık 2015 Pazartesi 10:19

Öğ.Gör.Hocamız ve öğrencilerimizden Allah Razı olsun Çok güzel,anlamlı ve örnek bir davranış olmuş.Daha başka Hocalarımıza,öğrencilerimize,işadamlarımıza,Bürokrasi mensuplarına,sivil toplum örgütlerine ve adını sayamadığım imkanı olan nicelerine örnek olur inşaallaaah.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla