visitor analyticsvisitor analytics

FACİAYA KIL PAYI !

FACİAYA KIL PAYI !
11 Eylül 2014 Perşembe 02:01

Karaağaç mahallesinde otomobilin hakimiyetini kaybeden sürücü kaldırıma çıktı ve kaldırımdaki reklam levhalarına çarparak durabildi.

Karaağaç mahallesinde otomobilin hakimiyetini kaybeden sürücü kaldırımdaki levhaya çarparak durabildi. 32 HP 459 plakalı otomobilin sürücüsü seyir halindeyken aracın kontrolünü kaybetti. 32 HP 459 plakalı otomobil, aynı güzergahta bulunan ticari taksiye çarptıktan sonra kaldırıma çıktı ve kaldırımdaki reklam levhalarına çarparak durabildi. Kazada ölen ya da yaralanan olmazken araçlarda büyük ölçüde maddi hasar meydana geldi.

Olay yerine gelen polis, olayla ilgili inceleme başlattı

dingilce

halk
11 Eylül 2014 Perşembe 23:34

kuş serisi hakkında dingilce yorum yapan arkadaş kazanın nasıl neden olduğunu bilmeden sürekli kuş serisini karalıyorsun asıl kazaya sebbebiyet veren diger araçlar ama adamlar nüfus sahibi olunca buralara çıkmıyor gel sana sanayiyiservisleri gezdireyimde gör ondan sonra buralarda yorum yao

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

15 32 42

bojuware 201
11 Eylül 2014 Perşembe 17:45

Allahınızı severseniz kendinizi sorgulayın. Salakça kazalardan sonra. Site sürekli kaza haberi veriyor. Şahsen trafikte 15 32 42 görünce topukluyorum. yada duruyorum hangi denyoluk olucak diye. Yaya başlı başına olay yolun orta çizgisinde ağzı mağara önünde sinekler uçuyor.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ağzı olan konuşuyor

şahit
11 Eylül 2014 Perşembe 13:03

kazanın nasıl olduğunu görmeden ya da bilmeden saçma sapan yorum yapanlar. kuş serisi dediğiniz aracın kazada hiç bir suçu yok ana yola kontrolsüz bir şekilde çıkar ticari taksi kazaya neden olmuştur trafik polislerinin düzenlemiş olduğu tutanakta böyledir. bilip bilmeden öyle kuş serisi facia felan demeye gerek yok sonuçta kaza bu herkesin başına gelebilir. önmeli olan yaralanma veya ölüm olmaması.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

dıkkat

dıkkat
11 Eylül 2014 Perşembe 09:29

bu kavşakta kaç kez kaza yapacaktım. ceza evi yolundan gelen kişiler direk yola çıkıyorlar kontrollu geçiş yapmıyorlar.bence en kısa zamanda çözüm bulunmalı......

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kuş serisi boldur.

ısparta burdur
11 Eylül 2014 Perşembe 08:57

Yine bir kuş serisi faciası.Ya o kaldırımda çoluk çocuk olsaydı? Şu hurdalardan Ispartadaki kadar bol hiçbir ilde yok.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla