visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:48

EYÜPLER KÖYÜ ŞAŞIRTTI!

EYÜPLER KÖYÜ ŞAŞIRTTI!
03 Kasım 2015 Salı 11:16

1 Kasım seçimlerinde adeta şoku yaşayan MHP, Isparta'da üçüncü parti oldu. Merkez ve 3 ilçeden gelen oylarla birlikte 1 milletvekilliğini çıkaran MHP'de 1. Sıra Adayı Nuri Okutan'ın memleketi olan Eğirdir Eyüpler Köyü'nde AK Parti açık ara fark attı.

1 Kasım kesin olmayan sonuçlara göre AK Parti bütün ilçelerde birinci parti olurken, MHP sadece 3 ilçede ikinci parti olabildi. Merkez ve 3 ilçeden gelen yüksek oylarla milletvekili seçilen MHP Milletvekili Nuri Okutan, memleketi Eyüpler Köyü'nde şok yaşadı.

195 seçmenin oy kullandığı seçimde; AK Parti: 131, MHP: 55, CHP:2, Demokrat Parti: 2, HKP: 2, Büyük Birlik Partisi: 2 ve Saadet Partisi: 1 oy aldı.

 

MERAL AKŞENER MECLİSTE DEĞİL. YİNE GELECEK

HAREKET YERDE KALMAZ
06 Kasım 2015 Cuma 14:23

BASINÇ ARTTI. BBP İLE İTTİFAK BİLE YAPILSA %19-20 OLABİLECEKKEN LİSTEDEN AKŞENERİ EKSİLTİNCE OLANLAR OLDU. DİREKSİYONA BAŞKA ŞOFÖR GEÇMESİ GEREKİYOR. ARABA YIPRANMIŞ İSE MODELİ YÜKSEK BAŞKA ARABA BULUNUR VE YOLCULAR ONA BİNMEYE BAŞLAR. MECLİS İÇİNDE VE DIŞINDA ÇOK TARAFTAR VAR AMA AYNI ANDA AYNI YERDE DURAMADIĞIMIZDAN DAĞINIK VE ETKİSİZ KALINIYOR. AKLIMIZ BAŞIMIZDA AMA NEDEN BU İNAT? CİDDİ TEDBİRLER ALINMALI VE DERHAL BİR BEYİN FIRTINASI BAŞLAMALI.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

doru su

MEHMET BOYACI
03 Kasım 2015 Salı 19:49

ben egrıdırlı olarak dedım fikrimce gecen secımde soyledım inandıramadım şimdi yıne konuşuldu aynı taplo merkez beledıye olmasa zor ya kölüne sor yıllar önce mustafa cesur cıktı 1 tane sormak lazım ecan kubılayı bıle 2000 oyla kaybettı cok düşünmeklazım gınede ispartaya şükür saygılarımla hatamvarsa özür ama gercek

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsrarla

Ulkucu
03 Kasım 2015 Salı 18:06

Devlet bagceli istifa et ve hareketin önünü AC.yakindq ölünce mezarin basinda toprak atacak adam bulamacan

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kapak Olsun

MHP li
03 Kasım 2015 Salı 11:27

Burada bile aday seçiminde Bahçeli - İsa Yalçın ve saz ekibinin ne kadar hatalı olduğu gösteriyor. 7 Haziran seçimleri öncesi yapılan temayül sonuçları açıklanmalı. MHP kimsenin malı değil. Yukarıda ismi geçen zevat artık Milliyetçi Hareketin sırtından inmeli.

31 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla