visitor analyticsvisitor analytics

EVET İÇİN 81 VİLAYETİ GEZİYOR

EVET İÇİN 81 VİLAYETİ GEZİYOR
16 Şubat 2017 Perşembe 13:38

EVET İÇİN 81 VİLAYETİ GEZİYOR

Cumhurbaşkanlığı sistemine destek vermek için 23 gün önce Kocaeli'den aracıyla yola çıkan Erol Özavcı, 34 ili dolaştıktan sonra Isparta'ya geldi.

Koceli'de yaşayan evli ve 4 çocuk sahibi Özavcı, cumhurbaşkanlığı sistemine destek vermek amacıyla çıktığı Türkiye turunda mola verdiği Isparta'da, gazetecilere yaptığı açıklamada, referandumda"Evet" demek için Türkiye'yi karış karış gezdiğini söyledi.

Kocaeli'den 23 gün önce yola çıktığını, Karadeniz ve Doğu Anadolu bölgelerindeki illeri gezdikten sonra bugün Isparta'ya geldiğini anlatan Özavcı, gittiği yerlerde görüştüğü kişilere Türkiye'nin nereden nereye geldiğini, sağlıktan ekonomiye ülkenin ne kadar geliştiğini anlattığını kaydetti.

Kürt kökenli olduğunu dile getiren Özavcı, ülkeye Türk,Kürt, Laz demeden herkesin sahip çıkmasını gerektiğini vurguladı. Daha güçlü bir Türkiye için referandumda "Evet" diyeceğini, gittiği illerde de vatandaşlara niçin "Evet" denilmesi gerektiğini anlattığını aktaran Özavcı, "Cumhurbaşkanımızın resmini giydirdik arabaya Şırnak'a gittim.Mardin ve Diyarbakır'a gittim. Millet arabanın önüne atlıyordu. 'Selam söyleyin' diyorlardı. Resmini öpüyorlardı." dedi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı çok sevdiğini ifade eden Özavcı, "Cumhurbaşkanımız Allah'ın bize özel bir lütfu ve nimetidir.Gerçek bir lider olduğunu gördük. Tüm vasıfların onda mevcut olduğunu gördük.İman, ilim, bilgi, birikim, fizik, hitabet, cesaret. Boşuna 'Reis', 'Komutan'dememişler." diye konuştu.

Isparta'nın ardından Burdur'a gidecek Özavcı, referandum tarihi olan 16 Nisan'a kadar Türkiye'yi dolaşmaya ve niçin "Evet"denilmesi gerektiğini vatandaşa anlatmaya devam edeceğini sözlerine ekledi.

 

Hadi Ordan

Yurttaş
17 Şubat 2017 Cuma 11:05

Bu arkadaş ne anlamışta herkesi evet demeye çağırıyor mutlaka kendine düşündüğü için böyle bir eyleme girişmiş.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hirsiza baskanlik

Abdullah Abdullayew
16 Şubat 2017 Perşembe 17:41

Baskanlik sistemi 15-17 araliktaki hirsizliklari ortmek icin uydurulan bir formul, cumhurbaskaninin yargilanmaktan korktugu icin yada kime hizmet ediyorsa, memleketi daha iyi soyabilmek icin gerekli olan bir makam, ellerinde butun yetki varken neden insanlarin isine yarayacak icraatler yapmadilar? insanlar yararina yapildigi idda edilen her isin altindan pis kokular geliyor, bizim elbab'ta isimiz ne? kime gebe kaldi bu siyasiler de faturasini halk cekiyor, baskanlik gomlegi bu adama bol gelir.a

16 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

acaba

rast
16 Şubat 2017 Perşembe 16:27

acaba kendi aldımı da başkalarına anlatıyor.zaten adam anayasa değişikliği derdinde değil birilerine yaranmak derdinde.ülke için bir kelime kullanmişsa birirleri için on kelime kullanmış.daha bunun bir seçim değil,halkoylaması olduğunun farkında bile değil veya işine öyle geliyor.ama vatandaş bunu yemezzz.

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abdülhamit..
16 Şubat 2017 Perşembe 16:19

Kişiye değil demokrasiye inan sen... ülken için istiyosan hayır isteyecxeksin...zamanında fetöye hocaefenndi diyenler şimdi hayır diyen teröristtir diyorsa hayır diyorum nokta!!!!

23 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne ayaksın sen

vatansever
16 Şubat 2017 Perşembe 16:04

hadi ordan cahil kendini bilmez salak evet miş sen onu 1 tın kömüre satanlara anlat çıkarcı rantçı

22 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nasıl?

Halk
16 Şubat 2017 Perşembe 15:46

sayın Cumhurbaşkanımız, Başbakanımız daha bu anayasa değişikliğini halka anlatamadık dedi. Bu arkadaş nasıl anlatıyor bilmiyorum.

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cengo
16 Şubat 2017 Perşembe 15:08

Şimdi bir yorum yapacam savcılıktır mahkemedir uğraş dur. Özetin özeti Allah akıl fikir versin.

19 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

zor

metin kaya
16 Şubat 2017 Perşembe 14:57

bundan sonra işleri biraz daha zor.

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla