visitor analyticsvisitor analytics

ETÜT MERKEZLERİ KAPANIYOR!

ETÜT MERKEZLERİ KAPANIYOR!
13 Şubat 2017 Pazartesi 23:13

ETÜT MERKEZLERİ KAPANIYOR!

Kapatılan dershanelerin ardından son KHK ile etüt eğitim merkezleri de eğitim sisteminden çıkarıldı. Halen faaliyet gösteren 2 bin 6 etüt merkezine 1 Temmuz'a kadar dönüşüm hakkı tanındı. İlkokul ve ortaokul öğrencilerinin okul dışında herhangi bir takviye kursuna gitmesine izin verilmeyecek.

Habertürk gazetesinden Lütfi Erdoğan'ın haberine göre, OHAL Kapsamında Bazı Düzenlemeler Yapılması Hakkında 687 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname (KHK) Resmi Gazete'de yer aldı. 5580 sayılı Özel Öğretim Kurumları Kanunu'nda yer alan, 'öğrenci etüt eğitim merkezleri' ibaresi ve tanımı yürürlükten kaldırılarak, yerine 'sosyal etkinlik merkezleri' ibaresi eklendi.

İlköğretim öğrencilerinin okul dışında herhangi bir takviye kursuna gitmesine izin verilmeyecek. Dershanelerin ardından açılan ve sadece tek ders verebilen özel eğitim kursları da lise öğrencileri için faaliyet gösterebilecek.

KHK ile daha önce kanunda olmayan, "sosyal etkinlik merkezlerinin açılmasına izin verildi. Bu merkezlerde öğrencilerin sosyal,kültürel ve sanatsal faaliyetleri yürütebilmesi sağlanacak.

YAZIK

İSMAİL
15 Şubat 2017 Çarşamba 15:59

EĞİTİM İŞİNİ O KADAR İYİ YAPIYORSANIZ.NEDEN ZORLA KAPATIYORSUNUZ? NEDENİNİ SÖYLİYİM; KENDİ BECERİKSİZLİKLERİNİZİ KAPATMANIN BAŞKA YOLU YOK ÇÜNKİ.YAZIK

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ömer Kulluk
14 Şubat 2017 Salı 20:14

Boşuna nefesini tüketme Sami kardeşim millet şemsiyenin açılmasını bekliyor...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yok devenin bilmem nesi

Sami Salan
14 Şubat 2017 Salı 17:24

Bu ne kardesim, memleket acik hava hapisanesine dondu, isteyen etut merkezi acar, isteyen de atari salonu acar, be ne sacmalik kardesim? hangi cagda yasiyoruz, nerede ozgurluk? nerede demokrasi? devletin isi onun bunun actigi ozel tesebusslerin onunu kesmek degil, halkin guvenligini ve refah seviyesini artirmaktir, yok bir de tirnak kontrolu ve sac sakal kontrolu yapsinlar, uymayanlari da sokakta dovsunler, ne gunlere kaldik Allahim.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ah

ah
14 Şubat 2017 Salı 12:06

etüt metüt okul lise eğitim hepsi gereksiz artık bence.eğitimin bir önemi kalmadı. nasıl olsa soruları doğru yapamasa bile parayı basan özel üniversitede doktor da oluyor mühendis de :) sen o kadar doğru soru çöz sınıfın sonuncusuyla aynı diplomayı alıyorsun işin sonunda :) hele zaten mezun olduktan sonra çoğunda araya torpil giriyor tamam işte eğitimin, bilginin önemi sıfır sıfır koca bir sıfır.

20 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fakir Çocukları Okumasın !

Ahmet Garip
14 Şubat 2017 Salı 01:05

Etut merkezlerinin kapanmasıyla fakir çocukları üniversiteyi kazanamayacak. Zengin çocuğuna basar parayı özel ders aldırır. Fakirin çocuğuda okuyamayınca zenginin temizlikçisi kölesi olur amaç bu. Ya zengin olacaksın ya da fakirsen insan değilsin demekki, bu ülkede fakir olacağına öl daha iyi. Suriyeli züppeler savaştan kaçıp Türk kızlarıyla gezerken bizimkiler suriyede suriye için savaşıyor.

45 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali m.
14 Şubat 2017 Salı 00:48

Etüt merkezi, özel ders, özel okul hepsini kapatmak lazım. Eğitimde eşitliği ortadan kaldıran doğru düzgün vergi vermeyen eğitimi ticarete çeviren bu kapitalist uygulamalar engellenmeli. Bize devletin okulları yeter.

16 Beğendim
29 Beğenmedim
 
Yanıtla

ula

kamilsi kerimbey
13 Şubat 2017 Pazartesi 23:59

bizim apartmandaki lavuk matematikçi meb de matematik öğretmeni adam özel etüt merkezi açmış devlet bunu kapattırıyor şimdide evinde özel etüt merkezi açtı para yetmiyor adamın metreslerine

13 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaadil
13 Şubat 2017 Pazartesi 23:58

zorla dayatmayla olur mu ya. oyle bir sistem kur ki kendiliginden kapansin.

27 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla