visitor analyticsvisitor analytics

ESNAFLARIN TEPKİSİ ÇIĞ GİBİ BÜYÜYOR

ESNAFLARIN TEPKİSİ ÇIĞ GİBİ BÜYÜYOR
07 Aralık 2015 Pazartesi 19:14

ISPARTA'DA 6 Mart Atatürk Caddesi'nde tek araç parkına izin vermeyen trafik polislerine esnaflar tepki gösterdi.

Isparta'nın en işlek caddelerinden biri olan ve yol üzerinde manav, balıkçı, alıveriş merkezi, şarkütericinin bulunduğu 6 Mart Atatürk Caddesi'nde esnaflar, tek park uygulamasını kaldırılmasından dolayı şikayetçi.Her gün yüzlerce insanın araçlarını tek sıra halinde park ederek alışveriş yaptığı caddede, araç parkını yasaklayan trafik polislerine esnafların tepkisi arttı. Esnaflar bir araya gelerek bu duruma karşı çıktı. Ancak trafik polisleri tek sıra parkı trafik levhaları ile kapatarak araç parkına izin vermiyor.  


6 Mart Atatürk Caddesi üzerinde bulunan esnaflardan bazılarıise bu duruma sosyal medyada tepki gösterdi. Fotoğrafları paylaşan esnaf:"Burası 6 Mart Atatürk Caddesi. Açık hava ceza evi araç durması yasak, bir polisin keyfi uygulaması. nerede yetkililer bu esnafa yazık değilmi? Herkes paylaşsın ki yetkililer görsünler" diyerek tepkilerini dile getirdi. 


Balık

Ahmet gözde
08 Aralık 2015 Salı 17:39

Balık alcaz araba koyacak yer yok beş dakika trafik kilitlense nolur canım ya ne kadar da köylü düşünce.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnaf

Kemal
08 Aralık 2015 Salı 14:42

Esnaf kaldırımları ve yolları kendi malı gibi kullanıyor.Yayalar kaldırım yerine yoldan yürüyor.İnsaf

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık

Otobüscü
08 Aralık 2015 Salı 14:39

Balıkcın önüne otobüsler yanaşamıyor çünkü millet balık almak için 3 sıra park yapıyor.Bence BALIKCIYI ordan kaldırmak lazım

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sorun

cihan
08 Aralık 2015 Salı 13:48

Bence Ispartanın trafik sorunu polisle çözülmez;alt yapı ve eğitim gerekiyor.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AMBULANS ŞÖFÖRÜ

112
08 Aralık 2015 Salı 12:32

BAHSEDİLEN YERDE POLİSİN YAPTIĞI UYGULAMA DOĞRU VE YERİNDEDİR..3 ESNAFIN GÖNLÜ OLSUN DİYE KİMSENİN KOSKOCA YOLU TEK ŞERİDE DÜŞMESİNE HAKKI YOK..TAM BU BAHSEDİLEN YERDE TRAFİK TIKANIRSA BU ARAÇ KUYRUĞU ÖĞRETMEN EVİ ÖNÜNE KADAR UZUYOR.ONDAN SONRA GEÇ GEÇEBİLİRSEN.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gereksiz haber

ıspartalı
08 Aralık 2015 Salı 10:44

Oldu canım kaldırımlar yetmedi caddeleri de esnafa verelim biz işe uçarak gideriz.Babalarının malı sanki sizde iyi alet oluyorsunuz böyle kural tanımayanlara helal olsun

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnaf

Pala Remzi
08 Aralık 2015 Salı 10:22

Sevgili bomba 32 6 Mart ve mimar sinan gidiş geliş yönlü şehrin en yoğun ve önemli iki caddesi. Bu caddelerde trafiğin vizir vizir işlemesi gerek iki kilo domates bi ekmek almak için trafik şeridine araba park edilmez musait bi yer bulacak gelip alışveriş yapacak. Bu köylü kafasından vazgeçin.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bisikletçi

dertli
08 Aralık 2015 Salı 09:51

Değerli sakinler, önce iğneyi kendimize batıralım. Hangimiz işimiz olan esnafın önüne kadar gidip dörtlüleri yakıp park yapmıyoruz? Lütfen işimiz olan dükkana en yakın yere değil, otoparka veya uygun parka araçlarımızı parkedip azıcık yürümeyi öğrenelim. Hem yürümek obezite, kalp damar hastalıkları vs birçok açıdan bize fayda sağlayacak, hem trafiği engellemeyeceğiz. Hatta araçları evde bırakıp, bisiklet kullanımını yaygınlaştıralım ve bisiklet sürücülerine saygılı olalım.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

ogzhan
08 Aralık 2015 Salı 09:26

O araçların çoğu zaten çevredeki esnafın çok iyi olmuş trafik polislerimizden dükkanının önünü kendi arsası gibi çevirmiş tuğla,tekerlek,bidon,duba ile yolu işgal edenlerede yaptırımlar uygulansın.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İyi olmuş

Barut Osman
08 Aralık 2015 Salı 08:57

Polisimize teşekkür ederim. İşi olan iki dakikalık yürüme mesafesinde otopark var oraya koysun hem göbeği erir, hem de trafik rahatlar.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

diğer balıkçılar

Balıkçı
08 Aralık 2015 Salı 07:45

6 marttaki balıkçı balık satsında trafik ne olursa olsun.Hakkımı helal etmiyorum.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Canım memleketim

Murat Kara
08 Aralık 2015 Salı 07:41

Malesef bazı esnaflarımız para kazanmak için her yolu mubah sayıyorlar.Adamlar devletin yolunu reklam panolarıyla kapatıyorlar.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sorun park yeri değil

Falcon
08 Aralık 2015 Salı 01:37

Öncelikle Söz konusu esnaflar özellikle kaldırımda yürüyen vatandaşa saygılı olacaklar.esnaflar kaldırımları yuruyemez hale soktular.Ne engelliler,ne çocuk arabalı, pazar arabalı vatandaşa saygıları var bırakın onları normal vatandaş bile o caddede yuruyemiyor.Şok market,kırtasiyeciler,manavlar sağlı sollu kaldırımlarda yürüyecek yer kalmadı.İnsanlar birbirlerine trafikte kaldırımda saygı gostermeli ama malesef yok böyle oluncada herşey birbirine giriyor.

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

park
08 Aralık 2015 Salı 00:47

ıspartanın her caddesinde kuralsız park eden araçlar yüzünden trafik sürekli kitleniyor. polis yerinde bir uygulama yapmış. sonuna kadar destekliyorum. toplumun %1 ini oluşturan esnaf para kazanacak diye. geriye kalan %99 u madur etmenin mantığı yok.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnaf

Remzi kara
08 Aralık 2015 Salı 00:00

O esnaf arabasını sabah oraya park edip akşam aldığı için iki dakikalık işi olan vatandaş aracını park edecek yer bulamayiyor. Sayın bomba32.com ne iş hayırdır.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

medeniyet

mimar sinan
07 Aralık 2015 Pazartesi 23:49

Aynı uygulama inşallah Mimar Sinan caddesinde yapılır. Adam keyfine parkediyor.Yeter kikendi işi görülsün. Trafik kimsenin umrunda değil. Caddeler arabaların geçmesi içindir park yeri değildir.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

cesurgabakci@gmail.com

Cesur Gabakçı
07 Aralık 2015 Pazartesi 23:34

bu esnaf denen küçük hesapçı cahil sürüsü ısparta'yı köye benzetiyor. otoparklar, tüm caddelere park yasağı tartışılmalıyken bu haberin anlamı ne..?

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğru haber yapmak lazım

Kenan izlek
07 Aralık 2015 Pazartesi 23:24

O kırmızı yazının altındaki birinci sıradaki araçları neden göstermediniz.Sayın Bomba 32 yetkilileri.Çok yazık

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adelet

Orhan bey
07 Aralık 2015 Pazartesi 23:17

Esnaf para kazasında trafik ne olursa olsun.Allah gözünüzü doyursun.Herkes nasibini yer.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akran

Ahmet
07 Aralık 2015 Pazartesi 23:13

Akşam saatlerinde 6 mart caddesinde trafik çok yoğun oluyor.Orda bir balıkcının önünde üç sıra park oluyor.Polis ne yapsa yeridir.

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla