visitor analyticsvisitor analytics

ESKİ VEKİLLER TEKRAR ADAY!

ESKİ VEKİLLER TEKRAR ADAY!
20 Şubat 2015 Cuma 16:29

AK Parti'nin eski Milletvekilleri Sait Dilek ve Mehmet Emin Murat Bilgiç, 7 Haziran tarihinde yapılacak olan Milletvekilliği için aday adayı oldular.

AK Parti'nin 22. Dönem Milletvekili Mehmet Emin Murat Bilgiç ile 23. dönem Milletvekili Mehmet Sait Dilek bugün Ankara'da Genel Merkeze milletvekili aday adaylığı için müracaatta bulundu. 

Zihniyet !!!!

Ahmet
21 Şubat 2015 Cumartesi 20:15

Böyle anlayışı,zihniyeti gıt insanlar Yüzünden Isparta hep ot gibi kalıyor!!!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

herşey

MEHMET BOYACI
21 Şubat 2015 Cumartesi 19:57

nasıp neyse olur insanları memleketile yargilamayın kimo ve bugü hizmet leri olmuştur ona bakın almanda olur bir taşin ustüne taşkoyanın duvacısıyım

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kim olacak kardeşim

akın yurt
21 Şubat 2015 Cumartesi 18:44

herkes kötüyse ben mi olacam? pınar-serkan ç-mahmut bilgiç olsun o zaman...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hepimiz aday oalalım

ali
21 Şubat 2015 Cumartesi 14:13

Yatır parayı ol aday adayı,güçlü siyasetçi olsa bunların hiç biri aday başvurusu bile yapamaz utanır.Aday adaylara s****ım sizi kendinizden başka kim öneriyor.vekil olmak bu kadar basit olmamalı..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hizmet

Hakkı
21 Şubat 2015 Cumartesi 12:47

Bugüne kadar yerli istedikte ne oldu ???Daha Isparta'ya bir Bakanlığa söz geçirip hizmet alamayan vekil olacaksa yerli Olmasın Isparta'ya hizmet getirsin daha iyi!!!!Isparta'ya hizmet lazım ....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Taraf değil dava sahibi olmak

Gerçekçi
21 Şubat 2015 Cumartesi 12:44

Teşkilatı'n her bir üyesinin bir Ada'yın yalakası olduğu şu dönemde AnKaradan yapılan başvuruyu yerinde buluyorum...En iyisini yapmışlar...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrıkler

Esnaf
21 Şubat 2015 Cumartesi 12:41

Isparta da ıkı ay once cagrı merkezıne 300 eleman basvurusuna 3700 kısı basvuru yaptı. Ispartanın ıssızlık sıkıntısı var. Saıt bey Dıyarbakıra degıl yatırımını buaraya yaptı. Yanında yanılmıyorsam 520 kısı calısıyor. az mı? 4 ıle carp 2080 kısı ekmek verıyor..Ilımız ıcın hayırlı olsun.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çekemeyenler. Anten taksın!!!

Tepeli
21 Şubat 2015 Cumartesi 12:41

Saçma Saçma yorumlar yazıp duran Arkadaşlara soruyorum bugüne kadar yerli yöneticiler ne yaptı Isparta'ya ?10 yıl öncede aynı caddeler 10 yıl sonrada ne Değişiyor ???Siz dua edin Ispartada öğrenci var !!!ne çabuk unuttunuz SAID DİLEĞİN üniversiteye yardımlarını hizmetlerini ?Hemşericilik yapacağına milletin ırkına şuyuna buyuna bakacağınıza hizmete bakın!!!

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

ıspartalı
21 Şubat 2015 Cumartesi 12:35

Bır ıspartalı olarak Sait beyi bır sans olarak goruyorum. Ankarayı bılmeden , Burokrasıyı bılmeden vekıllık yapmak ıspartanın kaybı olur. Saıt bey bu konuda genıs bır cevresı olan bır arkadasımızdır. Ispartada (partı onemlı degıl) sıyasette bır bagı olan herkez bılır.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Diyarbakıra gitsin.

ıspartalı
21 Şubat 2015 Cumartesi 07:04

sait dilek diyarbakırdan aday olsun. gitsin kendi memleketine hizmet! etsin. Hangi ıspartalı diyarbakırdan aday olmuş ona bakın.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla