visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 11:43

ESKİ HALİNDEN ESER YOK ŞİMDİ.

ESKİ HALİNDEN ESER YOK ŞİMDİ.
17 Ekim 2016 Pazartesi 21:59

ESKİ HALİNDEN ESER YOK ŞİMDİ.

Isparta’nın gözde ve tarihi yerlerinden biri olan Tuhafiyeciler Sitesi’nde esnaf adeta kan ağlıyor. Bunun nedeni ise sitenin eski cazibesini kaybetmesi olarak görülüyor. Peki, Isparta’nın ilk alışveriş merkezi olan tuhafiyeciler sitesi eski günlerine tekrar nasıl kavuşabilir? Bu soruyu site esnafları yanıtladı.

 

dosteli.
20 Ekim 2016 Perşembe 02:43

maalesef bizim esnafımız yenilikçi değil kendini geliştiremiyor klasik esnaf profili artık geride kaldı büyük firmalar pazarı paylaşıyor küçük ölçekli esnaf eziliyor .biraz kendilerini aşmaları gerekiyor artık sanayi esnafı gibi sök uğraşmadan yenisini tak zihniyeti bitmeli .koskoca ıspartada mazda aracımı tamir edecek usta yok parça yok.yani uzun lafın kısası esnafımız yenilenmeli 5 kişi birleşip kendilerine pazar yaratmalılar denizli örneği burnumuzun dibinde .artık birbirimize güvenmeliyiz.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fatih Çarşısıda dikkate alınsın canlandırılsın.

MEHMET
19 Ekim 2016 Çarşamba 10:34

Fatih Çarşısıda dikkate alınsın canlandırılsın

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

becede

esnaf
18 Ekim 2016 Salı 19:02

tuafiyeciler sitesi ayakkabıcılar sitesi ve 20 ekim sitesi üçünede bir el atılması lazım şehrin göbeğinde kanayan yara bunlar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dağlı

dağlı
18 Ekim 2016 Salı 17:26

Tuhafiyeciler sitesi yeni Türkiyenin ekonomik modeline uymadıığı için yapı ve zihniyetini değiştirmesi gerekir.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta
18 Ekim 2016 Salı 10:52

Isparta oteli ihaleye verilmeden önce kavaklı camiden sonra tuhafiyeciler sitesi ve otele kadar yıkılıp modern bir otel ve avm aşağısı kocaman bi otopark olurdu.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Garabet

Şehir Plancısı
18 Ekim 2016 Salı 10:14

Yıkılması gereken bir yapı. Belediye İşhanı ve Tuhafiyeciler Sitesi de dahil o bölgede bazı yapılar daha yıkılırsa güzel bir kent meydanı olur. Arka sokaklardaki tarihi yapılarda ortaya çıkar ve restore ile harika olur.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adil
18 Ekim 2016 Salı 09:18

Otopark yokkkk.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

çünkü

çünkü
18 Ekim 2016 Salı 02:24

ıspartanın yapılaşmasının en bozuk olan yeri çünkü. bir il gibi değil adeta köy gibi. koca bir kargaşa. işim düşmedikçe hiç gidesim gelmiyor çarşıya. ruhu daralıyor insanın. şehri biraz açın yayın mesela belediye binası daha sakin bir yere taşıyın herşey dipdibe ama bizde dahada önüne otoparklar yapılıyor kargaşa artıyor.

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

önce wc leri açın

tuvaletler kilitli
17 Ekim 2016 Pazartesi 22:52

wc kilitli,merdivenler çalışmıyor,daha çoooooook beklersiniz vatandaşı ,ısparta eski ısparta değil artık.yılar önce buranın kapısında bekci vardı çoluk çocuğu içeriye almazdı , hatırlayanlar bilir,beter olun diyorum.

36 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla