visitor analyticsvisitor analytics

ESKİ BAŞKAN ÖLÜ BULUNDU

ESKİ BAŞKAN ÖLÜ BULUNDU
11 Ocak 2017 Çarşamba 10:13

ESKİ BAŞKAN ÖLÜ BULUNDU

SÜTÇÜLER İlçesi’ne bağlı Kesme Kasabası’nda bir dönem Belediye Başkanlığı görevinde bulunan Mehmet Kanatsız, küçükbaş hayvanlarını ahıra katmak için çıktığı dağda ölü bulundu.

Sütçüler İlçesi’ne bağlı Kesme Belediyesi’nin kapatılmadan önce son Belediye Başkanı olarak görev yapan AK Partili Mehmet Kanatsız, dün köye yakın bir dağda bulunan ahıra küçükbaş hayvanlarını katmak için yola çıktı. Akşamüzeri geri dönmeyince ailesi telefonla ulaşmaya çalıştı ancak bir sonuç alamadı.Jandarma ve AFAD ekiplerine haber verildi.

Yaklaşık 1 metre kar kalınlığının bulunduğu dağda arama sonunda sonuç alınmayınca bu sabah tekrar aramaya başlanıldı. Kanatsız, arama sonuçlarında dağda ölü bulundu. Acı haberi alan ailesi gözyaşlarına boğuldu.

İlk belirlemelere göre Kanatsız’ın yoğun kar yağışından dolayı ayağı kayarak düştüğü ve başını çarptığı ve bu yüzden hayatını kaybettiği belirlendi.

Eski Başkan Kanatsız’ın kesin ölüm nedeni yapılacak otopsisisin ardından belli olacak 

KESMEDER BSK. Recep Gurdal
11 Ocak 2017 Çarşamba 20:11

Alah Rahmet eylesin, cennet bahcesi mekanı, peygamberimiz komşusu olsun. Kesme Koyumuzun ve ailesinin başı sagolsun.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KESMEDER BSK. Recep Gurdal
11 Ocak 2017 Çarşamba 20:11

Alah Rahmet eylesin, cennet bahcesi mekanı, peygamberimiz komşusu olsun. Kesme Koyumuzun ve ailesinin başı sagolsun.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KESMEDER BSK. Recep Gurdal
11 Ocak 2017 Çarşamba 20:11

Alah Rahmet eylesin, cennet bahcesi mekanı, peygamberimiz komşusu olsun. Kesme Koyumuzun ve ailesinin başı sagolsun.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Baş Sağlığı

Feyzullah ERCAN
11 Ocak 2017 Çarşamba 15:11

Allah Rahmet Eylesin Mekanı cennet olsun yakınlarına Allah sabırlar versin

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başsağlığı

İsmail ÇELİK
11 Ocak 2017 Çarşamba 13:56

Sevgili ve Saygıdeğer büyüğümüz Mehmet KANATSIZ hocamızın vefatı bizlerde büyük üzüntü yarattı.Kendisine Allah'tan rahmet,tüm ailesine ve yakınlarına başsağlığı diliyorum.Allah geride kalanlara Sabr-ı Cemil ihsan eylesin.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet
11 Ocak 2017 Çarşamba 12:50

Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Ailesine de Rabbim sabırlar versin.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla