visitor analyticsvisitor analytics

EŞİYLE BİRLİKTE GÖZALTINA ALINDI

EŞİYLE BİRLİKTE GÖZALTINA ALINDI
24 Ekim 2016 Pazartesi 17:07

EŞİYLE BİRLİKTE GÖZALTINA ALINDI

Burdur'da, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet  Yapılanmasına (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında Bucak Belediye Başkanı Süleyman Mutlu ve eşi gözaltına alındı.

Bucak İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, öğle saatlerin de belediye binasına gelerek Belediye Başkanı Süleyman Mutlu'yu gözaltına aldı.

Mutlu'nun eşi Mine Mutlu'nun da soruşturma kapsamında polis ekiplerince gözaltına alındığı öğrenildi. Polis ekipleri, Süleyman Mutlu'nun makam odası ile çiftin evi ve otomobilinde arama yaptı.

Süleyman ve Mine Mutlu, daha sonra Bucak Emniyet Müdürlüğüne götürüldü.

başkan

ıspartalı
25 Ekim 2016 Salı 08:42

Yusuf ziya'nın kirli çarşafları gün yüzüne çıkmaya başladı İmarda yaptığı yolsuzluklar ve Fetö ye olan sempatizanlığı az kaldı başkan sıra sanada geliyor.

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanlış.

musa göktaş
24 Ekim 2016 Pazartesi 17:51

Eşi tesettürlüymüş fotoğrafı böyle yayınlamak ne kadar doğru acaba? Ki hüküm verilmemiş ifadeye alınmışlar yaptığınız doğru değil

14 Beğendim
43 Beğenmedim
 
Yanıtla

!!!!

!!1
24 Ekim 2016 Pazartesi 17:49

İnsan sadece gözaltına alınmış hüküm yenilmiş gibi muamele yapıyorsunuz. İnsanların böyle itibariyle oynamanıza kim izin veriyor? Yargıtay kararlarında dahi sadece başharfler paylaşılıyor hüküm verilmiş olmasına rağmen. Dikkat etmeniz durumları gözden kaçırıyorsunuz.! İsimler paylaşarak gözaltına alınmış sonra serbest bırakıldı diyorsunuz yaptığınız hiç hoş birşey değil. İnsanların itibariyle oynuyorsunuz.

25 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık ya..

....
24 Ekim 2016 Pazartesi 17:49

İnsan sadece gözaltına alınmış hüküm yenilmiş gibi muamele yapıyorsunuz. İnsanların böyle itibariyle oynamanıza kim izin veriyor? Yargıtay kararlarında dahi sadece başharfler paylaşılıyor hüküm verilmiş olmasına rağmen. Dikkat etmeniz durumları gözden kaçırıyorsunuz.! İsimler paylaşarak gözaltına alınmış sonra serbest bırakıldı diyorsunuz yaptığınız hiç hoş birşey değil. İnsanların itibariyle oynuyorsunuz.

22 Beğendim
33 Beğenmedim
 
Yanıtla