visitor analyticsvisitor analytics

EŞ ADAYI 6 AY ÖNCEDEN...

EŞ ADAYI 6 AY ÖNCEDEN...
11 Ekim 2016 Salı 10:56

EŞ ADAYI 6 AY ÖNCEDEN...

Türkiye Gazetesi Yazarı Fuat Uğur, FETÖ lideri Fetullah Gülen’in evlilik hazırlığı yaptığını, eş adayının ise 6 ay önce seçildiğini öne sürdü. Uğur'un iddiası sosyal medyayı salladı.

Türkiye gazetesi yazarı Fuat Uğur, bugünkü köşe yazısında FETÖ lideri Fetullah Gülen'in evleneceğini yazdı. Gülen'in bu meseleyi ilk olarak yeğeninin eşi olan Cevdet Türk yolu’na açtığını iddia eden Fuat Uğur, eş adayının da 6 ay önceden belli olduğunu öne sürdü.

Fuat Uğur bu bilgiyi kimden aldığını ise şöyle açıkladı:"Bu bilgi canı sıkılan eski FETÖ’cü bölge imamı tarafından bir başka ülke abisine aktarıldı. Onun yardımcısı da bilgiyi Ümit Akdemir’e sızdırdı. Şimdi yedek ondan gelen bilgileri bu köşede yayınladım. FETÖ’cülerin darbe hazırlığı yapmasından, MHP içindeki FETÖ’cü oluşuma dek. Hepsi doğru çıktı. Bu yüzden Ümit’e güveniyorum."

İşte Fuat Uğur o yazısının en ilginç bölümü...

EŞ ADAYI 6 AY ÖNCE BELİRLENMİŞ

Denildiğine göre Fetullah darbenin yüzde 100 başarılıolacağına inandığı için eş adayını da 6 ay öncesinden belirlemiş.

Şimdi, darbe başarısız olunca kutsi diye nitelediği sürüsünün gözündeki değerini düşürmemek ve “bertaraf edilmiş bir ebter” olarak anılmamak için dünya evine girmeye hazırlanıyor. Ümit Akdemir’in elde ettiği bilgilere göre hazırlıklar çoktan başladı. ABD’de seçim sonuçları istediği gibi çıkar Hillary Clinton başkan olursa seçimden sonra dünya evine girecek. Aksi takdirde, sürgün edileceği ülkede evlenecek.

Eh bir de şöyle ya da böyle tüp bebek de yaptırırsa artık “Bertaraf edildim ama soysuz değilim” diyebilir ve hastalıklı muhayyilesiyle yeni tezgâhlar kurgulayabilir.

VAYBE

Kerimoğlu
12 Ekim 2016 Çarşamba 14:21

Belki bu yaşta çocuk yapacaktır. Geçelim amaç gündem değiştirmek.Malını mülkünü aklamak.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aklıselim

B. Y
11 Ekim 2016 Salı 19:31

Senin bildiğin birşey varsa yaz, Kadir Mısırluoğlu nu severim birçok konuda aynı düşünürüm ama bu konu bana ait kendi düşüncelerim ben o bölgenin çocuğuyum ömrüm dedelerimiz anlattığı ermeni ****leri ile geçti, kendim de bu yüzden tarihçi oldum, Doğu Anadolu gerçeğini, Kürt,Ermeni, ilişkisini urartu, asur ve Selçuklu dönemi ilişkilerini dersini verecek kadar bilirim. Bu millet önce tarihinden ve arşivlerinden hafızasında edildi.En büyük dönme Abdullah ibn Sebe de çok büyük alimdi fotoda aynı

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
11 Ekim 2016 Salı 19:17

B y Yani baki yeşil bu engin dehanı mısırlı oğlu hiçindenmi aldın. Laa oğlum feyz aldığın yere sor ege atalarımızda yunan bağrağını neden dalgalanıyor. Makarna size baya yarıyor. Konulmuş hainler sizi. yezitin soyları. mervanın klonları. Şeref sevgi mahrumları.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isteyen evlenir , isteyen bosanir

Serberst Atis
11 Ekim 2016 Salı 16:42

Olaki haber dogru ve evlenmek istedi , bundan kime ne?

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Misiroglunu aratmadiniz

Akli Selim
11 Ekim 2016 Salı 16:40

Sayin B.y, Yaptiginiz tespitlerin derinligine bakacak olursak, Misiroglumdan cok etkilenmissiniz.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah tepeüstü dikti

B.y
11 Ekim 2016 Salı 14:32

Bu şerefsiz Ermeni dönmesi dedeleri Erzurum Pasinler ermenisi dönemin ağasının maraba Osmanlı'ya ilk ayaklanan ermeni çetecilerden 1917 de Bolşevik devrimi olunca rus ordusu çekildi ve ermeni çetecilerden dağılıp göç ettiler bunun ailesine önce ispir sonra anlata göçtüler. Doğuda bu tür türk müslüman görünümlü çok dönme var,bunlar bilinçli olarak medrese ve molla olarak yetiştirildi gündüz molla gece hristiyan. İsteyen "**** din taşıyanlar" yunanlı Rum yazarın kitabını okusun.Fetoşda bunlardan.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla