visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 05:42

ERDOĞAN'DAN FETÖ'CÜLERE TEK TİP KIYAFET AÇIKLAMASI

Erdoğan'dan FETÖ'cülere tek tip kıyafet açıklaması
16 Temmuz 2017 Pazar 02:06

Erdoğan'dan FETÖ'cülere tek tip kıyafet açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde yaptığı konuşmada FETÖ'cülerin tek tip elbiseyle çıkmaları için çalışma başlatıldığını duyurdu..

"Geçen gün Sayın Başbakanımızla da konuştum. Artık bunlar (FETÖ sanıkları) mahkemeye çıkarken Guantanamo'da olduğu gibi bunları da tek tip elbise ile çıkaralım. Tek tip elbise." dedi.

 


Yargıla ma
17 Temmuz 2017 Pazartesi 10:20

Suçu ispat edilene kadar her insan suçsuzdur.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kandırıldığın yeter

Muhittin BAŞ
17 Temmuz 2017 Pazartesi 10:03

Bu fethullah ile halvet olup gerdeğe girenler şimdi ahkam kesiyor, bir de onlara alkış dağıtan zihinsel engelliler var ve sayıları epeyce fazla, napcan demokrasinin cilveleri işte :)

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Altı
17 Temmuz 2017 Pazartesi 07:31

Beş sen ne içiyon. Hep sacmaliyorsun Ayık kafa ile yorum yap.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

beş
17 Temmuz 2017 Pazartesi 01:28

Ortada 250 can var O isten zor cıkılır ! Çok zor ! İkiside ölsün kurtulalım şakirt şakirt Tanrı hangisinin tarafında acaba ? Tanrı farmidur ? İkiside namaz kilio ikiside peygamber ikiside musluman turklerin sabısı ! Gariban millet !

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ey adlı kişiye yanıt
16 Temmuz 2017 Pazar 22:01

Ulan herkes asın kesin diyor hiç kimse bilmiyor ki içerde suçsuz kaç tane insan var ama unutmayın herşeyi Allah görüyor biliyor...

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ey
16 Temmuz 2017 Pazar 18:10

Ayaklarında zincir boyunlarında idam ipleriyle cikartilsinlar. Yasa cikarcikmaz hazır olurlar asilmaya..

5 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok uygun

Serdar
16 Temmuz 2017 Pazar 11:22

Zincirleri unutmayalım, ayaklarına, boyunlarına öğrensinler ve aynısını bu girişmenin kontrollü olduğunu iddia edenlere de yapılması tek dileğimiz

11 Beğendim
49 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kunta Kinte
16 Temmuz 2017 Pazar 10:25

Bu Hainlere SİYAH TULUM giydirsinler. Çünkü bunlar bu Milletin YÜZKARASIdır..!!!

12 Beğendim
30 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
16 Temmuz 2017 Pazar 08:59

İnsanların başına bu Fetullah belasını sardın şimdi tek tip elbise giydiricem diye uğraşıyorsun yıllar evvel hoca efendimiz yok şöyle iyidir yok böyle iyidir gel artık bitsin bu hasret diyip yanında olasıya karşısında Olsaydın böyle insanların Türkiye'nin başında senin gibi bi cumhurbaşkanı da olmazdı ne yazık ki Allah büyük herşeyi biliyor

139 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cahil peri
16 Temmuz 2017 Pazar 02:58

Cok dogru bir tespit

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

be§
16 Temmuz 2017 Pazar 02:20

Fikir güzel bu fikir kesin bir fetöcüden çıkmıştır ! :)

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla