visitor analyticsvisitor analytics

ERDOĞAN'A ISPARTA'DAKİ İLK BAĞIŞ LİSELİLERDEN!

Erdoğan'a Isparta'daki İlk Bağış Liselilerden!
23 Temmuz 2014 Çarşamba 12:52

Erdoğan'a Isparta'daki İlk Bağış Liselilerden!

            Isparta’da lise öğrencisi bir grup genç Ziraat Bankası şubesine giderek kendi aralarında topladıkları paraları Cumhurbaşkanı Adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın seçim çalışmalarına destek amacıyla kampanya bağış hesabına yatırdı.

 

            Gençler adına banka çıkışı kısa bir açıklama yapan Osman Kılınç  “Henüz lise çağında olmamıza rağmen ülkemize yapılan hizmetlerin farkındayız. Sn.Başbakanımızın tüm küresel güçlere ve ülke içindeki gereksiz muhalif söylemlere karşı nasıl mücadele ettiğini görüyoruz. Yapılan yatırımların saymakla bitmeyeceği ülkemizde en basitinden bizi direkt ilgilendiren her okula akıllı tahta ve her öğrenciye tablet bilgisayar projesi bile Sn. Başbakanımıza destek olmamıza yeter sebeptir.” dedi.

 


            Gençler ayrıca Başbakanın sadece büyük şehirlere gidecek olup Isparta’ya gelememesi sebebiyle hem mitinge hem de Başbakanı karşılarken yapılan çeşitli hazırlıklarakatılamayacaklarından dolayı fiili olarak bir şeyler yapma isteği duyduklarını bundan dolayı da bu şekilde karınca kararınca az da olsa maddi olarak Başbakan ve Cumhurbaşkanı Adayına destek olmak istediklerini ve Yeni Türkiye davasında“biz de varız” demek istediklerini kaydettiler


beyin bedava

malik
23 Temmuz 2014 Çarşamba 21:44

Anlaşılan tutulan oruçların bir hikmeti yok. Fakirin,yoksulun,ihtiyaç sahibinin halinden anlayan yok. Başta tayyip olmak üzere bütün adaylar 7 ceddini doyuracak kadar para cukkalamışlar. Bağışa ihtıyacı olan cevremızde yuzlerce ınsan var, kaldırın kafanızı da gorun, uzaklara myanmara,surıyeye,fazzeye kadar gıtmeyede gerek yok

19 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeni yapılacak okulun yatırımı durmak üzere

nerede Isparta TOBB temsilcisi
23 Temmuz 2014 Çarşamba 18:39

Ispartadan Milli Eğitim Bakanlığına gönderilen yazıda Türkiye Odalar Borsalar Birliği başkanlığının yaptıracağı Meslek Lisesi projesi de yatırım programından çıkarılmak üzere incelemeye aldırılmış oluyor. Plansız yapılan okul dönüşümleri çalışmasında yersiz okul taşıma girişimleri var. Herşey Ülkü İlköğretim okulunu genişletme çabasının inatla yürütülmesinden kaynaklanıyor. Minibüslerin sayısını fotoğrafladığımızda sayın. kayıtlar zamanı adreslerin kontrolü için de Valiliğe başvuru yapacağım.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teknik Eğitim

Mesleki Eğitim
23 Temmuz 2014 Çarşamba 16:02

Okul dönüşümlerinden bahsetsek Gürkan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ile Sanayi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi kapatılmıyor. Bakanlıktan red geldi. Bunu da manşete taşısanız iyi olur bayramdan sonra teog tercihleri yapılacak velilerin ve öğrencilerin bilgilendirilmesi lazım. Milli Eğitim müdüründen açıklama bekliyoruz.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun

Sertaç
23 Temmuz 2014 Çarşamba 15:36

Türkiye'nin sizin gibi gençlere ihtiyacı var tebrik ediyorum sizleri hak dava yolunda Rabbim yolunuzu açık etsin

7 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

AMAN AMAN NAZAR DEGMESIN !

Isparta
23 Temmuz 2014 Çarşamba 15:22

AMAN AMAN NE GÜZEL , SIZDE MEZUN OLDUKTAN SONRA SOMA GIBI YERLERDE CALISMAZ , TASERON SIRKETLERE KÖLE OLMAZSINIZ umarim , ARTIK BIRER GEMICIK SAHIBI OLURSUNUZ ! YAPILANLAR ORTADA ! SIZ ANLIYORSUNUZDA BIZMI ANLAMIYORUZ ÜLKEDE OLUP BITENLERI !

24 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla