19 Mart 2024 Salı

EN GÜZEL ISPARTA HAYALİNİ KURUYORUZ

Isparta

Isparta Belediyesi Gökkubbe Fuar ve Kongre Merkezinin ön bölümünde bulunan alana güreş, açık hava konser, spor alanları ile 500 araçlık otopark inşa ediyor. Güreş meydanında hafriyat alım çalışmaları tamamlanırken, Gökkubbe ile güreş alanı arasında kalan iki adet büyük meydanın oluşturulması amacıyla çalışmalar kapsamında beton dökümü işlemi devam ediyor. Alanda ayrıca yaklaşık 20 dönümlük gül bahçesi ve parkı oluşturulacak ve bu alana 50 bin adet gül dikimi gerçekleştirilecek.

Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın beraberinde MHP İl Başkanı İsa Yalçın ile birlikte hafta sonunda başta güreş olmak üzere çok çeşitli açık hava etkinliğine ev sahipliği yapacak olan alanda incelemelerde bulundu.

Çalışmaları yerinde görmeye ve çalışanlara destek olmaya geldiklerini söyleyen MHP İl Başkanı İsa Yalçın, “Isparta’da yapılan çalışmalar artık halka halka her noktaya gidiyor. Isparta’nın merkezi Mimar Sinan Caddesinde ne varsa, şehrin diğer ucu olan 202 Caddede de artık daha iyisinin planlandığını gördük, mutlu olduk. Gökkubbe Isparta’nın bir prestij projesi. Isparta’yı marka haline getirecek önemli bir yer. Burada daha önce Isparta’da 2 bin metrekarede yapılan kapalı fuarların 10 bin metrekareye taşındığını gördük. Bu gelişim hızla devam ediyor. İlimiz yüzde 80’i tarımla geçiniyor. Tarım fuarında Gökkubbe ile bu bölgelerin kullanılması, yine sportif aktivitelere ev sahipliği yapacak. Isparta, Türkiye’de yapılan bütün aktivitelerin yapılabildiği bir prestij bir tesise kavuşuyor. 9 Eylül’e de önemli bir kısmının tamamlanacağını duyduk. 9 Eylül’de nasıl İzmir kurtulmuşsa Isparta’da da geleceğe taşıyacak projelerle vatandaşlarımız buluşacaklar. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Bu işe en çok muhalefet edenlerin de beğendiği yer haline gelmiş olması bizi daha çok mutlu ediyor. Kim ne kadar eleştirirse eleştirsin, inanmış olunan Isparta’ya hizmet noktasında kararlılıktan bir adım geriye atılmayacaktır. Ulusal anlamda Isparta’yı bir adım daha ileriye götürecek önemli bir yatırımdır. Isparta’mıza hayırlı uğurlu olsun” dedi.

Hafta sonunda da çalışmaların devam ettiğini kaydeden Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın da, Isparta’nın en uç noktası olan 202 Caddenin çok daha güzel bir hale getirildiğine değindi. Günaydın, “Isparta’mızı bürüt olarak planladığımızın göstergesidir. Burada bir mesajımız var. İşimiz de daha çok. En güzel, yaşanabilir şehirler arasında birincilikler alıyoruz. Biz planla, projeyle, altyapıyla çok güzel bir şekilde gittik” dedi.

Isparta’daki tarım fuarlarının çok iyi geçmesini, bölgenin üzerine çıkmasını istediklerini aktaran Günaydın, “Bölgenin ağırlık merkezinin Isparta olmasını istiyoruz. Daha sonra da kısmet olursa Gökkubbe’nin en az 6 katı olan İstanbul yolunda 38 sene önce imarlanmış büyük fuar alanı yapılması planlarımız var. Tarımın kalbi Isparta’da atacak. Gökkubbe’de bölgenin en iyi fuarı olması için buradaki çalışmalarımızı devam ediyoruz. Isparta’nın en büyük meydanlarından birisi Valilik meydanı ve 4 bin metrekare. Tarım fuarı organizatörleri Gökkubbe’nin açık alanının daha da genişletilmesini istemişti, işte ona da hazırlık yapmış oluyoruz. Buna göre projelerimizi devam ettiriyoruz. Meydanları önemli buluyorum. Şehirler önemli fuarlarla kalkınır, bu da kalkınmada şehirciliğin bir parçasıdır. Şehrimizi süratle müze, gezi, tarihi, kültürü ile yaşanabilir şehirler değil, Avrupa’nın üzerinde bir şehir yapabilir miyiz diye düşünüyoruz. Gökkubbe’mizde şehrimize önemli bir marka katacak, kalite katacak ve ekonomi de önem katacak bir yerin meydanı burası. Herhangi bir miting alanı değil burası. Yaşanabilir şehir seçilmek bizi rehavete kaptırmıyor. Daha yapacak çok projelerimiz var. Hizmet için koşuyoruz. En güzel şehrin hayalini kuruyoruz. Bu güzel çalışmalar Isparta’mıza hayırlı olmasını diliyorum” şeklinde konuştu.

Başkan Günaydın, İstanbul yolunda stabilize çalışmalarının devam ettiğini, Yayla Mahallesindeki altyapı ve asfalt çalışmaları ile bu şekilde çalışmaların aynı anda birkaç mahallede daha devam ettiğini kaydetti. Günaydın, “Halkımız güzel caddeleri görür, bilir sever” dedi.