visitor analyticsvisitor analytics

EMRET HOCAM SEN EMRET, ISPARTA DÜNDEN HAZIR…!

EMRET HOCAM SEN EMRET, ISPARTA DÜNDEN HAZIR…!
11 Mayıs 2015 Pazartesi 20:20

İsmail TANIŞMAN—Belediye Meclisi Eski Üyesi Ak Parti Demokrasi Hakem Kurulu Başkanı

 Partimizin kurulduğu ilk günden beridir hepimizin biricik Hoca’sı olan,  doğal, samimi,  kibar,  hasbi, kararlı, güleç ve bilge tavırlarıyla gönlümüzde kısa sürede taht  kuran, aldığı kutlu bayrağı o kutlu hedefe götürecek olan, genel başkanımız ve Başbakanımız Prof.  Dr. Ahmet DAVUTOĞLU bey, yarın 12 Mayıs Salı günü saat 14’de Isparta miting için şehrimizi şereflendirecek. Hükümet meydanında Hocamıza “hoş geldiniz”diyecek ve muhabbetle bağrımıza basacağız inşallah. Hoş geliyorsunuz Küheylan Başbakanımız, hoş geliyorsunuz Sayın genel başkanımız…!

 Sayın Başbakanımız Davutoğlu bey; inancının yüklediği mukaddes emanetin şuurunda olan bir bilge.Yarın, o sese Ispartalılar olarak kulak vereceğiz. Kendisini can kulağı iledinleyeceğiz. Sütçülerinden Yalvacına, Keçiborlusu’ndan  Atabey’lisine kadar tüm halkımız orada olacak. Zira Osman ZABUN beyin ve ekibinin güven tazeleyerek seçildiği son il kongremize zorunlu Fransa ziyareti nedeniyle gelemeyen Başbakanımız zaten  bizim coğrafi olarak hemşerimiz. Çünkü biz Ispartalılar Konya ile komşuyuz. Taşkent’liler ile de tarih ve gönül bağımız var. Taşkent’te yaşayan hemşerilerimiz, adına ister Yörük deyin, ister Avşar deyin, Ispartalılar ile aynı zaman dilimlerinde OrtaAsya’dan Anadolu’ya göç ederek yerleşmiş Türk boylarıdır.

 Sayın Başbakanımız…  Siz 2002 yılında bu partiyi Büyük Ustamız Tayyip beyle kurarken bu millet ve bu coğrafyanın yarınlarına derman olma derdiniz vardı. Türk cumhuriyetlerinde ecdat yadigârıeserleri ayağa kaldırma derdiniz vardı. Mazlum Türk ve Müslüman halkların savunucusu olma derdiniz vardı. Yıllardır koalisyon hükümetleri elinde perişan olmuş bu milleti dünyada layık olduğu yere getirme ve yüceltme derdiniz vardı.Bu kaygıyla daha başbakan olmadan yıllar önce kaleme aldığınız “Stratejik Derinlik”adlı eserinizle Türk milletine ve üniversitelerdeki öğrencilerinize yarınların büyük Türkiye’si için olması gereken ideal mesajı yıllarca anlattınız.

 Ülkemizde insanların tümünün kılık ve kıyafetine karışmamaya, inançları yüzünden insanları ötekileştirmemeye,hastane kapılarında insanca muamele görmeye ve Hipokrat yemininin gereğine göre muayene edilebilme, anayasal hak olan her Türk vatandaşının istediği eğitimi alabilmesi gibi dertleriniz vardı. Yani bu millet için yapabilecekleriniz içinyüzlerce söz vermiştiniz. Bu sözlerin hemen hepsi bir bir yerine geldi. Çokşükür  bu millet sayenizde insanolduğunu, Osmanlı torunu olduğunu, Türk olduğunu ve Müslüman olduğunu yenidensayenizde hatırladı. Allah sizlerden razı olsun, sizi başımızdan eksik etmesin.

 Sayın Başbakanım,vatanımız Türkiye’de bu kadar büyük işler yapılırken, Isparta muhalefetinin diline pelesenk ettiği duble yol ve teşvik indirimi konusunda hemşerilerimiz sizden yarın müjdeler beklemekteler. Kara Havacılık Okulu bitmek üzere. Bölge Hastanesi son hızla yapılıyor. Ama Tuzla Piyade okulu şehrimize gelemedi. Şehrimiz sanayileşme olarak vasat iller arasında. Bunun için Ispartamızın acilen kendi yol haritasını çizecek iş alanlarına ihtiyacı var. Denizli, Antalya ve Afyon arasında sıkışmış kalmış bu şehir için en iyi gelir kaynakları eğitim ve sağlık olacaktır. Bu partinin kuruluşundan beri Ak Partiye en yüksek oy vererek teveccüh gösteren biz Ispartalılar artık sizden bu konularda da yüreğimizi ferahlatacak açıklamalar bekliyoruz.

 Sayın Başbakanım,yıllarca dış işleri bakanlığı yaptınız. Atalarımızın ayak bastığı topraklarda o mazlum milletlere kucak açtınız. Binbir türlü yardımlarda bulundunuz.Yaralarını sardınız, maddi ve manevi birçok hizmetler yaptınız. Sayenizde bu millete bu kutlu yolda olma bahtiyarlığı yaşattınız.  Biz de Ispartalılar olarak özel ilgi ve alakalarınızı istirham ediyoruz.

 

Büyük Ustamız önünüzde olmadan gireceğiniz bu ilk seçimde,biz Isparta olarak, yine bu kutlu çizgiden yana olacağız. Sağolun, milli irade düşmanlarının toprak olup bir bir son nefeslerini verdiği bu günlerde devleti millet ile barıştırdınız. Millete sahip çıktınız. Bu güzel kutlu yolda,yürüdüğünüz müddetçe, size söz veriyoruz hiç yalnız kalmayacaksınız. Hakk sizinledir. Halk da sizinle olacaktır… Seherlerde dilimizdeki dualarımız da daima sizinle olacaktır… Yolunuz ve bahtınız açık olsun…!

Proje

LPG
12 Mayıs 2015 Salı 17:48

Ismail bey,özel sohbetlerde AKP ,derin lobilerin Kurduğu bir proje diyordun.Şu an izlemedeyim diyordun,ne oldu birden değiştin.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Her hafta zam

Aygazcı
12 Mayıs 2015 Salı 17:43

Tüpçü Ismail,Yahu bir ara şiddetli bir şekilde AKP nin aleyhine konuşuyordun bizim yanımızda,AKP proje partisi filan diyordun...! Hangisi doğru o zamanki dediklerin mi?Bu günküler mi?Receple arayı düzelttin mi?

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kamyonlarını yoldan Çek

Tüpçü
12 Mayıs 2015 Salı 17:37

Senin ve kardeşiinin tüp kamyonları yolu işğal ediyor,işin kıyak ,en ufak trafik probleminde Recep'i arıyorsun,gerçi bir ara onunla da aran bozuktu ya..! Menfaat araya girince Vs.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu adam ak partiye zarar veriyor

erdal
12 Mayıs 2015 Salı 13:17

bu adamdan başka ak partimizi savunacak adam yok mu ya. bu adamın yazılarını yayınlamaktan ne anlıyorsunuz?

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKP ye zarar veriyor

Halim
12 Mayıs 2015 Salı 11:44

AKP yetkililerinden rica ediyorum. Lütfen bu tüpçüyü böyle ulu orta çıkartmayın ortaya. Samimi bulmuyorum ve AKP ye zarar veriyor. Aklına birşey esiyor yazıyor çiziyor. Biraz samimiyet lazım

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

asda

sad
12 Mayıs 2015 Salı 11:40

ya bu adama nasıl yazı yazdırıyorlar anlamıyorum.sen herşeyden önce kendi dükkanında müşteriye hoşgörü nasıl olur hizmet nasıl olur onu öğren daha sonra şu oldu bu oldu de .çıkar için böle yazılar yazmak için kendini çok zorluyorsun yazık...

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akp kurulduğunda başbakan davutoğlu neredeydi

selam anadoluya
12 Mayıs 2015 Salı 11:36

Akp kurulduğunda başbakan davutoğlu neredeydi, sen daha 10 yıllık geçmişi olan bir partinin geçmişini bile bilmiyosun...

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zavallı yorumcular

basketci
12 Mayıs 2015 Salı 10:58

ulan tüpcü kadar başınıza taş düşsün. abim ne güzel yazmış. allahtan korkun ve 7 haziranda tekrar yenilmeye hazır olun. yanınıza da birkaç yangın tüpü alın. eleştirip durduğunuz ismail abiden... :)))

2 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorumu bırak

ak partili
12 Mayıs 2015 Salı 10:51

Tüpçü İsmaile çağrımdır. şayet AK partiyi seviyorsan ve AK PARTİ'nin yüksek oy almasını istiyorsan. sen hiç bir şey söyleme, yazma ve konuşma ve en iyisi sus. o zaman AK PARTİye daha fazla oy verenler olacaktır. seni ortalıkta görenler oy vermekten vazgeçiyorlar haberin olsun.

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

a

alettin
12 Mayıs 2015 Salı 10:27

senin gibi tipler ancak emret der işte bu kadar.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalaka ve yalama

ısparta
12 Mayıs 2015 Salı 10:19

gerisi yok cıkarcı tüpcü

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalakalıkta sınır yoktur

cafer
12 Mayıs 2015 Salı 10:11

BÜYÜKSÜN TÜPÇÜ YİNE KENDİNİ AŞMISIN SINIR TANIMAMIŞSIN AMA DOZ AŞIMINDAN BERHAVA OLACAKSIN MECLİS ÜYESİ BİLE YAPILMADIN UNUTMA

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zam pahalılık

sengetli
12 Mayıs 2015 Salı 08:51

ya sn.tüpçü abim.emret derken.size hayat güzel tabi.ne anlarsınız yoksullulktan garibanlıktan.kıyma olmuş kg si 35 tl.pate ollmuş 3,5tl. yakıt demşssin en yüksek fiat bizde dünyada.asgari ücret 950 tl.ne konuşuyosunki sen.ondan sonra yok duble yol yok hızlı tren vs.13 yıldır derebogazı yolu duble olcak nerde hani.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İstifa

Hakan
11 Mayıs 2015 Pazartesi 22:59

Yahu tüpçü. Bende 2002 yılından beri AKP ye oy veriyorum ama vallahi sen beni AKP den soğuttun. Burnunu her yere, SDÜ seçimlerine dahi soktun. Sen o bulunduğun makamdan istifanı veripte bir daha çıkmazsan iyi olur.

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KENDI ADINA KONUS!

VEKIL DEGIL ! ASL(SECMEN)
11 Mayıs 2015 Pazartesi 22:56

EMRET DERKEN ?; MILLET USAK , KÖLE VEYA HIZMETCILERIMIKI EMREDIYOR! EFENDILERE YALAKALIK YAPANLAR KÖLE OLMAYA MAHKUMDURLAR! OLAN BIR SEY YOK DAHA CAK CUK LA MILLETI KANDIRACAGINIZIMI SANIYORSUNUZ! AVRUPA KITAP VERIYOR LAKIN SENE SONUNDA OKULA TEMIZ TESLIM ETMEK ÜZERE COCUGA ZIMMETLIYOR! ZARAR OLUSURSA AILEDEN TAHSIL EDIYOR! SIZ ÜLKENIN HASILATINI HAR VURUP HARMAN SAVURUYORSUNUZ VE SAVURTUYORSUNUZ! ISRAF IKTIDARISINIZ!

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla