visitor analyticsvisitor analytics

EMNİYETTEN HASTANELERE ŞOK OPERASYON!

EMNİYETTEN HASTANELERE ŞOK OPERASYON!
09 Ekim 2014 Perşembe 22:36

EMNİYETTEN ŞOK OPERASYON!

ISPARTA Devlet Hastanesi, Isparta Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi ve Yalvaç Devlet Hastanesi'nin otomasyon ihalesinde kamunun zarara uğratıldığı ve ihaleye fesat karıştırıldığı iddiasıyla bugün emniyet ekipleri tarafından hastanelere operasyon düzenlendi. Sistem verilerinin kopyaları (Hastane Bilgi Yönetim Sistemi) ekipler tarafından incelenmek üzere alındı.

Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliğine bağlı ISPARTA Devlet Hastanesi, Isparta Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi ve Yalvaç Devlet Hastanesi otomasyon sistem verilerinin kopyası polis tarafından incelenmek üzere alındığı iddia edildi. Bu hastanelere düzenlenen operasyon ile bilgisayardaki tüm veriler kopyalanarak incelemeye alındı.

Bu hastanelerde otomasyon ihalesinde kamunun zarara uğratıldığı, ihaleye fesat karıştırıldığı iddiasıyla polisin operasyon düzenlediği edinilen bilgiler arasında yer aldı. Hastaneye gelen hastaların işlemlerinin yapılamaması ve kamunun zarara uğratıldığı gerekçesiyle düzenlenen operasyonların devam ettiği de bu iddialarda yerini aldı.

HASTANEDE NELER YAŞANDI?

AYRINTILAR ve DETAYLAR GÜN İÇİNDE SADECE BOMBA 32'DE 

hastane

hamdi bey
12 Ekim 2014 Pazar 13:51

elini kolunu sallaya sallaya parelel hastane mhp başkanı neyse oda onu yapar ustasından öğrenmiş

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

OPERASYON FALAN YOK, SAVCI TALİMATINI YERİNE GETİRMİŞLER

Fatih
12 Ekim 2014 Pazar 10:48

Abartmayın arkadaş. Bir şikayet üzerine savcılığın soruşturma için verdiği talimat yerine getirilmiş. Yakalanan ve somut bir suç olmadığı gibi methedilecek bir operasyonda yok. Polisin kendiliğinden ortaya çıkardığı bişeyde yok. Sıradan bir evrak işi

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Acemilik

Ayşe Özden
11 Ekim 2014 Cumartesi 17:12

Hastane acemice yönetiliyor. Ahbap çavuş ilişkisi ile işler yürütülmeye çalışılıyor. Zaten Hastaneyi bu ekip yönetmiyor ki. İpler kimin elinde cümle alem biliyor. Vekiller de bilsin artık. Özellikle Sayın Recep Özel. Diğer vekilden ümidimiz yok.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

akp li
11 Ekim 2014 Cumartesi 00:06

ıspartaya artık ıspartalı idareci istiyoruzz.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

dürüst

Ali Sağlıkçı
11 Ekim 2014 Cumartesi 00:01

Hastanelerde anket yapılsın şimdiki yönetim dürüstmüdür diye sorulsun, ben eminimki %99 dürüst, bunlar devleti için canınıda malınıda verir çıkacaktır. İstediği rakamlara ihale alamayan kişilerce ortaya atilmiş iddialar nedeniyle dürüst insanları küstürmeyelim.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne bekliyorsunuz

kadir aslankoç
10 Ekim 2014 Cuma 19:11

burası Türkiye bi şey çıkmaz bu işlerden

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmak

qwer
10 Ekim 2014 Cuma 18:26

Çok büyük bir skandal bu.Polisin kamu hastaneler birliğine bağlı hastanelere operasyon düzenlemesi ne demek? VEkiller bu konuda ne düşünüyorlar acaba? Vekil çıkacak tüm kamu hastaneler birliğini görevden aldım diyecek olacak bitecek.Bu sessiz kalış ne zamana kadar devam eder? Soruşturmanın selahiyeti açısından tüm görevliler görevden alınmalıdır benim görüşüme göre.

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

dertl

darısı
10 Ekim 2014 Cuma 18:21

yeni genel sekretere başarılar dileriz.Olaylar onu gösteriyor.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Konuşun

halk
10 Ekim 2014 Cuma 16:49

Yedilerse ALLAH belalarını versin ama yemeyipte yedi diyenlerin de ALLAH belalarını versin. Daha soruşturma bile yok ön inceleme bu. ama tavsiyem bu adamlar kimin kuyruğuna bastı da bu şikayetler olmaya başladı bunuda bir zahmet araştırın kamu zararımı yoksa yararımı var yaptıkları ihale sonuçlarına da bakıverin klavyeden sallayanlar.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ola bilir

misafir
10 Ekim 2014 Cuma 16:18

arkadaşlar olabir bu tür yolsuzluklar sadece burda çıkmadı bakalım yakından takip edlim görecegiz

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hüküm verip cezayı kesmeyin

fuat
10 Ekim 2014 Cuma 15:31

Arkadaslar konuyu bilmeden hükmü verip cezayı kesmissiniz. Devleti zarara uğratan birlik Türkiye 3. Olabilir mi, orda ki arkadaşlar gece gündüz demeden çalışıp, devlet malını gözeterek Türkiye 3. Sü oldular, Gereksizin biri konuyu bilmeden Cumhuriyet savcılığa şikayette bulunmuştur, gerisi rutin işlemler işte. .

9 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI SAĞLIKCI

SAĞLIKCI
10 Ekim 2014 Cuma 14:38

YEDİLERSE ZEHİR ZUKKUM OLSUN

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

isim rumuzlu şahıs

vatandaş
10 Ekim 2014 Cuma 14:31

İnsanları hem tehdit ediyorsun hem isim vermiyorsun birde zaten hiç bişey yok polisler boşuna uğraşıyor gibi açıkmlama yapıyorsun.Allah bildiği gibi yapsın haramzadeleri ve yağdanlıklarını;)

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

solvent

youtub
10 Ekim 2014 Cuma 14:19

İsteyen istediğini iftira ve hakaret etmeden yazar.Herkes bildiğini yazsın ki gerçekler açığa çıksın.Herkesin bir hesabı var zaten diyen şahıs.Önce sen kendine bir bak.Senin de bir hesabın var ki bu kadar zoruna gitmiş yazılanlar.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İSİM

isim
10 Ekim 2014 Cuma 13:55

ARKADAŞLAR YORUM YAPIP İFTİRA ATMAK KOLAY.(İSPATLI HİÇBİR ŞEY YOK ŞU ANDA). HERKES SIKIYSA İSMİNİ AÇIKLAYARAK YAZSIN.SÖZLEŞME ZAMANI GELDİ ARTIK HERKESİN BİR HESABI VAR YAZARSINIZ TABİ

4 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

araştırın iyice

kkk
10 Ekim 2014 Cuma 12:42

daha neler neler cıkıcak ıyıce arastırın temızlık personelı adı altında personel alımı yapıp baska bırımde calıstırıyorlar mılletın ekmegıyle hakkıyla oynuyorlar arastırılsın foyoları cıksın hepsının ortaya...

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

BÖLGE HASTANESİ İHALESİ?

BÖLGE HASTANESİ İHALESİ?
10 Ekim 2014 Cuma 12:12

BÖLGE HASTANESİ İHALESİİİİİİİİİİİİ? BUNU İHMAL ETMEYİN

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

BUNLAR NE Kİ?

BUNLAR NE Kİ?
10 Ekim 2014 Cuma 11:21

BUNLAR DEVEDE TÜY DAHA

9 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

sorularrrrr

qwerty
10 Ekim 2014 Cuma 10:05

Bu nasıl bir rezalet oluyor????

14 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayret

mert
09 Ekim 2014 Perşembe 23:20

Daha neler duyacağız artık??;Polis hastanelere operasyon düzenliyor.Hiç duymadığımız şeyler. Vekillere tavsiyem yeni genel sekreteri belirlesinler.Çağırsınlar ve ekibini kurmaya başlasın.Ekibinide titizlikle incelesinler.

19 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla