visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 17:23

EMNİYET UYARDI, BU PLAKALARA DİKKAT BOMBA VAR!!!

Emniyet uyardı, bu plakalara dikkat bomba var!!!
19 Mart 2016 Cumartesi 23:26

Emniyet uyardı, bu plakalara dikkat

Diyarbakır Emniyet Müdürlüğü il merkezi ve ilçelerde bombalı araç alarmına geçti. Uyarıyı Diyarbakır Emniyeti yaptı ancak, araçlar 81 ilin herhangi bir yerinde olabilir.

Bombalı araç ile saldırı istihbaratını alan Diyarbakır Emniyet Müdürlüğü tüm birimlerine gönderdiği plakalar üzerinde duyarlı olunmasını istedi.

Emniyet uyardı, bu plakalara dikkat

Diyarbakır Emniyet Müdürlüğü il merkezi ve ilçelerde bombalı araç alarmına geçti. Bombalı araç ile saldırı istihbaratını alan Diyarbakır Emniyet Müdürlüğü tüm birimlerine gönderdiği plakalar üzerinde duyarlı olunmasını istedi. Edinilen bilgiye göre, teröristler tarafından patlatılmak üzere Diyarbakır merkez ve ilçelerinde bombalı araçların yapıldığı istihbaratını alan emniyet müdürlüğü tüm birimlerini bu araçlara karşı uyardı.

Diyarbakır Emniyet Müdürlüğü'nden bütün birimlere gönderilen yazıda teröristler tarafından patlatılmak üzere il merkezleri ve ilçelere gönderilen 21 VD 260, 21 DR 725, 12 AL 223 ve 31 UH 934 araçların bomba yüklü olabileceği bildirildi. Bu araçların görüldüğü yerde kontrollü bir şekilde durdurulmasının talep edildiği yazıda, araçlar üzerinde tüm ekiplerin duyarlı olması istendi. Bombalı araçların olduğu istihbaratı üzerine Başta Diyarbakır merkez ve tüm illerde geniş kapsamlı çalışmaların başlatıldığı bildirildi.

Play the game!

Oyun
20 Mart 2016 Pazar 16:46

Evet sn vatansever, devlet gerekli önlemleri zaten aldığı için her hafta bır bomba patlıyor ve ınsanlar parcalanıp ölüyor! Sen çık sokağa, tutmayalım biz seni. Evet korkudan cıkamıyoruz, cunku gereken hıc bır onlem alınmıyor! Bunu anlamıycak kadar polyanna mısın??!!

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yapmayın

vatansever
20 Mart 2016 Pazar 13:54

YAPILMAK İSTENEN TAM DA BU. HALKI TEDİRGİN EDİP KORKUTMAK. BU HABERİNİZ HALKIMIZI KORKUTMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL. DEVLETİMİZİN GÜVENLİK GÜÇLERİ ZATEN GEREKLİ TEDBİRLERİ ALIR.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nasıl??

Derya
20 Mart 2016 Pazar 12:36

Adamlar zaten çalıntı araba ve plakalarla gezıyolar, her gıttığı yerın sahte plakası ellerınde mevcut olma ıhtımali yüksek iken, kalkmış plaka uyarısı verılıyor. Ne kadar komik! İstıhbarat mı şimdı bu?

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla