visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 07:41

EMNİYET TRAVESTİ OLAYINA EL ATTI

EMNİYET TRAVESTİ OLAYINA EL ATTI
30 Haziran 2016 Perşembe 14:42

EMNİYET TRAVESTİ OLAYINA EL ATTI

Gölcük yolu Asri Mezarlık kavşağında akşamları ortaya çıkan travestilerin haber yapılmasının ardından emniyet ekipleri her gün gece devriyeye çıktı. Yol üzerinde artık hiçbir şekilde travesti olmadığı anlaşıldı. 

Asri Mezarlık Kavşağı'nda akşamın ilerleyen saatlerinde ortaya çıkan travestiler yol üzerinde iş kovalıyor haberlerinin ardından Emniyet ekipleri her gece devriye atmaya başladı. Şuana kadar herhangi bir travestinin o yolda bulunmadığı öğrenildi. 

Travesti yada

Işıl
02 Temmuz 2016 Cumartesi 13:36

Bizim gördüklerimiz neydi o zaman

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir dört performance

Savlı
01 Temmuz 2016 Cuma 23:34

Yakalarsan yazarsin memur amca yakalayamazsan plaka yok kendi evine gönder cezayi plakalari sokuyorum benzin gazi fulleyorum ceza yiceme ehliyetimi kaptirip arabami kaptirip piskoteknikle ugrascama ortaligi yarar gecerim adaletin olmadigi yerde herkes sucludur inadina yan yan asla vazgeciremezsin vitesi 1 den 2 ye gecmesini donuyorum kimin hosuna kikin zoruna varsa otesi onuda yasarim tum tofaşcilar selam olsun savli akif bir dört inadina yan gardassss

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

takip

facebook
01 Temmuz 2016 Cuma 08:19

Facebook üzerinden kendini pazarlayan ****larla ilgili emminet çalışma yapıyor mu acaba ?

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tro

Csncan
01 Temmuz 2016 Cuma 03:04

Onlarda insan Can'ım rahat bırakın herkes işine baksın isteyen alır istemeyen yola devam

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

:)

:)
30 Haziran 2016 Perşembe 19:44

Hornet travesti ve **** kaynıyor asıl onları takip edin :)

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

escinsel yatagi
30 Haziran 2016 Perşembe 19:43

İsparta travesti ve ****den ****den gecilmiyor internet uzerinden tanisip,yada yolda araba durdurup fuhus yapiyorlar asil bu insanlari hangi evsahibi barindiriyor onu arastirmak lazim gece cafeler caddesine gidin 3 yada 4 travesti görürsunuz.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE DEĞİŞTİ?

ISPARTALI
30 Haziran 2016 Perşembe 15:02

NE DEĞİŞTİ? O BÖLGEDE POLİS DEVRİYE ATIYOR DİYE ORADA TRAVESTİ BİTTİ. NE YANİ BAŞKA YERDE OLMAYACAK MI?

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla