visitor analyticsvisitor analytics

EMNİYET DÜĞMEYE BASTI!

EMNİYET DÜĞMEYE BASTI!
01 Şubat 2016 Pazartesi 17:50

ISPARTA Emniyet Müdürlüğünün 20 ilde gerçekleştirdiği eş zamanlı operasyon kapsamında Cumhurbaşkanı ve devletin kurumlarına hakaret ettiği gerekçesiyle okullarda görev yapan 53 kişi hakkında adli soruşturma başlatıldı

Edinilen bilgiye göre Isparta Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, sosyal paylaşım siteleri üzerinden Cumhurbaşkanına ve devletin kurum ve organlarına hakaret edildiği ihbarı üzerine çalışma başlattı.

Yapılan teknik ve hukuki araştırma sonrası, Isparta başta olmak üzere İstanbul, İzmir, Ankara, Antalya, Aydın, Afyonkarahisar, Ağrı, Balıkesir, Çanakkale, Denizli, Hatay, Kahramanmaraş, Kocaeli, Kütahya, Manisa, Muğla, Ordu ve Sivas’ta özel okullarda görevli öğretmenler ve devlet kurumlarında çalışan memurlar hakkında operasyon başlatıldı.  

Eğitmen ve yöneticiler ile diğer illerde devlet kurumlarında görevli memurların aralarında bulunduğu 53 kişi hakkında "Cumhurbaşkanına hakaret", "Türkiye Cumhuriyeti Devletini, devletin kurum ve organlarını aşağılama", "Halkın kin ve düşmanlığa tahrik ve aşağılama", "Kamu görevlisine görevinden dolayı hakaret" suçlarından  adli soruşturma açıldı. Şüpheli sıfatındaki işlenen kişiler hakkında, idari soruşturma da başlatıldı.

Öte yandan söz konusu soruşturmanın kapsam açısından Türkiye'de ilk kez gerçekleştirildiği, konuyla ilgili çalışmaların sürdüğü öğrenildi.


PARALELLE KAFAYI YEMİŞ BAZILARI

Paralel Hüsnü
02 Şubat 2016 Salı 13:51

Haberi okumadan atlayan arkadaşlar paralel oeprasyonu değil Erdoğan'a hakaret edenler hakkında soruşturma yapılmış. Erdoğan'a hakaret eden baya bi insan grubu var, öyle değil mi? Merak ettiğim bide şu var; özellikle burada yorum yazanlara bu paralelciler ne yaptıki böyle komplekslerini kusuyorlar?

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

şaşırdım doğrusu bravo

hasbenli 34
02 Şubat 2016 Salı 00:53

sdü de öğrenciyim. İstanbul luyum.hakikaten böyle bir operasyonu Isparta merkezli ve 25 ile yapılması bence vallahi büyük cesaret ve iyi bir ekip ister.demekki Isparta emniyeti bu konularda kayda değer bir yeri var. zaten en güvenilir şehirler den 1 tanesi de Isparta.. ilk 3 te yer alıyor.ben Isparta yı seviyorum.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ellerinize sağlık

nevizade
02 Şubat 2016 Salı 00:44

fazla söze gerek yok kardeşim..ellerinize sağlık.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tek kelime ile helal olsun

ıspartalı
02 Şubat 2016 Salı 00:41

SAHSIM SÜREKLİ HABER KÜLTÜRÜ OLAN BİR KİŞİ OLARAK ISPARTA EMNİYETİ MÜKEMMEL BİR BAŞARIYA İMZA ATMIŞTIR.BU TÜR OPERASYONLARI YAPMAK ÖNCE İYİ BİR BİLGİYE VE EN ÖNEMLİSİ MANGAL GİBİ YÜREK OLMASI LAZIM..BURADAN EMNİYET MÜDÜRÜ SN.ALTAN BEYE BU YÜREKLİLİĞİNE TEBRİKLERİMİ SUNARIM.VE BU OLAY SADECE ISPARTA DA KALMAYIP BÜTÜN TÜRKİYEDE YAPILMASI GEREKEN BİR OLAYDIR.EMEĞİ GEÇENLERDEN ALLAH RAZI OLSUN. YOLLARI AÇIK OLSUN. ALLAH DAHA İYİ MAKAMLAR NASİP ETSİN İNŞALLAH...

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bütün kurumlar icin gecerlimi

3232
01 Şubat 2016 Pazartesi 22:58

ISPARTADA PARALEL YAPIYA OPERASYON NE ZAMAN TAM ANLAMIYLA BASLIYCAK GOZLE GORULEN KURUMLARDA OPERASYON OLACAKMI ISPARTANEWS HABER SITESINDEDE SDU HAKKINDA HABERLER VAR HIC TEKZIP YINLAMIYOR DEMEKKI DOGRU REKTOR PARELELCIMI ? ACABA. HELE BUGUN CIKAN HABERDE MAHKEMEYE VER BIZI DIYE YAZMIS BAKALIM VERECEKMI SAYIN CUMHURBASKANI BU SDU HAKKINDA NE DUSUNUYORDUR DAHA HIC DUYMADIK HIC PARELELCILER HAKKINDA SORUSTURMA ACILMADI SDU DE DAHA NEYI BEKLIYORLAR BILMIYORUZ INSALLAH SUCLULAR CEZALARINI CEKERLER

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi ordan

bilir
01 Şubat 2016 Pazartesi 21:03

Kimse kimseyi kandırmasın paralelcilerin bir tekine dahi dokunan yok ıspartada. Üniversitede koç gibi duruyolar büyük abi lerinin himayesinde. Huzur içinde çalişıyorlar , malum .. sdü de huzur hakim.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla